april 25, 2024, 07:42:42 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Stusselig!  (Lest 7555 ganger)
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« på: oktober 12, 2011, 14:34:05 pm »

Hva skjer egentlig videre nå?Hæ? Interessen for å gjøre noe i fellesskap i klubben er heller laber. Ja, vi har noen få lidsjeler som prøver, men når ingen støtter opp, blir det vanskelig å finne motivasjon til å dra igang noe mer i klubbsammenheng. Flere som er enig med meg her?Hæ Gry, Kjetil, Anne?Hæ?
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
TURBO
Gjest
« Svar #1 på: oktober 12, 2011, 18:31:37 pm »

Samme som her på Lillehammer det,mange som kjører luftavkjølt men ingen som gidder å finne på no sammen Sjokkert
Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 12, 2011, 19:05:37 pm »

Får komme til oss da Ingar så er vi noen som kjører sammen Blunker
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
TURBO
Gjest
« Svar #3 på: oktober 12, 2011, 19:16:05 pm »

Det vurderes,men Kjetil sa jeg ikke fikk lov,var nok vaselinen som skremt`n Osteaktig
Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 12, 2011, 19:47:58 pm »

Han er det bare å drite i, han skal ha seg amazon han..... Øyerulling
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 12, 2011, 20:08:19 pm »

Vel, overrasket?
Tre klubber rundt Mjøsa er litt mye å ta i.. Hvis tre ildsjeler fra hver kant danner et styre, ja så da er man 9 Blunker

Miljøet har slitt med det samme i hvertfall i 17 år.. All honnør til Toten Bugs med nytt supertreff og små samlinger. Det er stas, det samme skjer på andre siden og, men hvorfor møter ingen hos hverandre når noe skjer?
Jeg har vært med både bugsa, og vwacm i sommer og høst, men bugsa uteblir på Hamar og Hamar uteblir hos bugsa, og Lillehamringene har vi ikke settt. Sitter de kun hjemme på berget Blunker 
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #6 på: oktober 12, 2011, 20:23:54 pm »

Har vært bortreist når det meste har skjedd.. får komme sterkere tilbake neste år Glad
Menneh; blir det no julebord i år a folkens?
Loggført

1971 1302 L
TURBO
Gjest
« Svar #7 på: oktober 12, 2011, 20:25:15 pm »

Virker som Hamar-sida har sin egen greie,kunne tenkt meg å bidra her oppe på Lillehammer jeg,men litt kjedelig å dra lasset aleine.Har mange planer liggende i hodet med tanke på treff o.l,men som sagt,aleine blir det fort bratt oppoverbakke.
Heller mer og mer mot Totenbugs enn å få til noe på Lillehammer.Vwacm passet ikke meg noe særlig.
Loggført
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 272
Bosted: raufoss, vestre toten



Vis profil
« Svar #8 på: oktober 12, 2011, 20:47:06 pm »

må vel bare si meg enig jeg... synes det er driiiit stusselig Trist
så mange som var klare for ny klubb på totensia, men etter at vi starta så så vi ikke noe mere av dem.
greit nok at folk ikke får blitt med hver gang det har skjedd noe, men en eller gang klarer dem faktisk å stille opp synes jeg.
da hjelper det heller ikke å klage etterpå at det ikke skjer noe.
å det er heller ikke bare vært styret sitt ansvar å få til cruisinger og minitreff,
men her kunne alle medlemmer komme med forslag.. å vi har ikke hørt en dritt fra noen... desverre Trist
jeg er egentlig veldig klar for en sesong til, men da er jeg avhengig av at folk stiller opp, ellers er det ikke noe vits..

å julebord ja odd-einar.. det var det da... vi skulle ha hatt et møte før det, men jeg er lei av å mase på folk for å få orden på ting,
at det ser ikke ut som det går... desverre det oxo...

jeg kunne ha sett for meg en litt mere samarbeid med andre sia angående cruisinger og felleskjøringer å sånt jeg altså.
det blir for dumt å bli ego over sin egen side, sånt sett.. vi er jo ikke "uvenner" med dem på noen som helst måte..
å ikke minst samles til fellesgrillinger og andre spennende ting som skjer..


Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #9 på: oktober 13, 2011, 10:03:30 am »

Virker som Hamar-sida har sin egen greie,kunne tenkt meg å bidra her oppe på Lillehammer jeg,men litt kjedelig å dra lasset aleine.Har mange planer liggende i hodet med tanke på treff o.l,men som sagt,aleine blir det fort bratt oppoverbakke.
Heller mer og mer mot Totenbugs enn å få til noe på Lillehammer.Vwacm passet ikke meg noe særlig.

Det virker nok bare sånn Ingar,her er det ingen"greie",stille som i graven.Og ble det egentlig så mye bedre med en Toten klubb????som Odd Thomas sa i en annen tråd på forumet:Klubb er ut.Det er alltid noen som er klare men når ting skjer blir de borte.
Den typiske VWACM medlemmen ser du på bug camp og Fun Run,ellers ser man kunn de "faste",ca 10-15 stk
Dette er ikke ment som kritikk til noen.Kjør debatt.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 272
Bosted: raufoss, vestre toten



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 13, 2011, 10:23:00 am »

Virker som Hamar-sida har sin egen greie,kunne tenkt meg å bidra her oppe på Lillehammer jeg,men litt kjedelig å dra lasset aleine.Har mange planer liggende i hodet med tanke på treff o.l,men som sagt,aleine blir det fort bratt oppoverbakke.
Heller mer og mer mot Totenbugs enn å få til noe på Lillehammer.Vwacm passet ikke meg noe særlig.

Det virker nok bare sånn Ingar,her er det ingen"greie",stille som i graven.Og ble det egentlig så mye bedre med en Toten klubb????som Odd Thomas sa i en annen tråd på forumet:Klubb er ut.Det er alltid noen som er klare men når ting skjer blir de borte.
Den typiske VWACM medlemmen ser du på bug camp og Fun Run,ellers ser man kunn de "faste",ca 10-15 stk
Dette er ikke ment som kritikk til noen.Kjør debatt.


hamar har vel på en ikke hatt sin egen greie.. de har jo prøvd å dra med folk fra andre sia (eller den riktige sia Blunker )
men er jo ingen som har meldt sin interesse for det.. å når da styret i vwacm "bare" består av folk fra hamar siden, ja da klager vi Blunker
så da prøvde vi jo på en egen klubb herover og alle ville være med. ikke for å splitte noen, men for å dra med flere som hadde
detti av lasset på denne sia.. å alle var så posetive til det og meldte seg inn.. men jeg lurer på:
HVOR ER DERE OG HVA VIL DERE VIDERE???
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #11 på: oktober 13, 2011, 12:56:07 pm »

Vi på den fineste sia holdt jo medlemsmøter på Moelv for og møtes midt på,kom jo ingen flere for det(Gry og Kjetil da).
Halvparten av medlemmene deres er jo folk som har synspunkter mot enkelte i VWACM og ble med i Totenbugs for og "støtte"dere der,resten av dere er seriøst vw intr og det er den delen som burde holde sammen.Nå blir dette litt OT men det jeg mener er at de få seriøse rundt mjøsa som driver med vw burde holde sammen.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
TURBO
Gjest
« Svar #12 på: oktober 13, 2011, 19:27:11 pm »

Da for vi som er useriøse leke for oss selv da,så for dere "seriøse" drive klubb! Sjokkert
Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #13 på: oktober 13, 2011, 19:37:10 pm »

Da for vi som er useriøse leke for oss selv da,så for dere "seriøse" drive klubb! Sjokkert

 Gliser Eller så får vi som har LYST treffes og ha det gøy Glad
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
TURBO
Gjest
« Svar #14 på: oktober 13, 2011, 19:39:33 pm »

Da for vi som er useriøse leke for oss selv da,så for dere "seriøse" drive klubb! Sjokkert

 Gliser Eller så får vi som har LYST treffes og ha det gøy Glad

Enig i det,istedet for å sette folk "i bås" Trist
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #15 på: oktober 13, 2011, 19:50:20 pm »

Har jeg satt noen i bås??skrev jeg noe uklart
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #16 på: oktober 13, 2011, 20:00:04 pm »

Har jeg satt noen i bås??skrev jeg noe uklart

Er noe med å misforstå riktig... Rekker tunge
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #17 på: oktober 13, 2011, 20:18:04 pm »

Ja ja,forstå det den som vil(og den som har vært med litt gjør det)var jo bare dumt av meg og skrive noe her Glad
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #18 på: oktober 13, 2011, 20:42:20 pm »

Folk i  "bås"?  Dere mener buss?  Gliser
Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #19 på: oktober 13, 2011, 21:40:23 pm »

Ja ja,forstå det den som vil(og den som har vært med litt gjør det)var jo bare dumt av meg og skrive noe her Glad

Du har ikke satt noen i "buss" slik jeg ser det, men vi som vil kan og de som ikke vil kan gjøre akkurat hva vi vil Blunker
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Annemor
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Bøverbru



Vis profil
« Svar #20 på: oktober 14, 2011, 06:58:00 am »

Er ikke bare bare bare å dra igang en klubb Glad Jeg opplever at Gry og Kjetil drar igang det meste, og de andre som sitter i styret henger bare med Glad Det første treffet klubben hadde nå på sensommeren kan vel kalles en suksess og der var det folk fra fjernt og nært. Var ingen som følte seg utstøtt håper jeg? Om vi bor på den eller andre siden av Mjøsa spiller vel ingen rolle?? 

Når det kommer til cruisingene vi har hatt, er det vel heller labert oppmøte.  Og når først noen glimtet til for å bli med følte vel jeg litt at det ble kjørt på andres premisser og ikke slik det var planlagt Glad  For meg kan folk cruise akkurat hvor de vil, men hva er da poenget med en planlagt crusingsdag/runde? 

Jeg kom inn i bildet i sommer og var MEGA klar.  Bugcamp`n starta jo sesongen med ett smell for min del, men jeg datt fort ner på jorda igjen..  Jeg opplevde at Bugcam og Sverige var de to treffa som var noe Glad Er sinnsykt mange andre treff som kan være artige da folkens .  Jeg skjønner at man ikke har tid til å henge på alle dissa treffa, el cruisingene men om man ikke kan prioritere det en gang i blandt, kan man også la vær å syte..

Hva var hensikten med klubben?
Er de som sitter i styret engasjerte nok (skal være rimelig ildsjel for å få ting igang)
Hvor fort skal styret/klubben gi opp? 
Trenger man egentlig en klubb??

For min del er iallefall (på nåværende tidspunkt) jeg ferdig med vw, klubben og det som har med treff å gjøre .  Kanskje jeg ikke var engasjert nok, eller ivrig nok men jeg ser ingen grunn til å henge med videre. 

All ære til Gry og Kjetil som har ordnet så mye, og til dere som var med på avslutningscruising (arne, du hadde en meget god grunn til å ikke være med)

Good luck videre folkens Glad

Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #21 på: oktober 14, 2011, 09:14:12 am »

Skal dette tolkes dit hen at, "Bønder in bugs" ble one year only?
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 272
Bosted: raufoss, vestre toten



Vis profil
« Svar #22 på: oktober 14, 2011, 09:24:15 am »

oj... nå skal vel ikke akkurat vi ha æren for noe som helst.. vi gjorde bare det vi syntes var en selvfølge for oss.
og hadde de andre gjort det å, så hadde vi vel kanskje strengt talt ikke vært nødt til å sitte inne her å diskutere hva vi skal gjøre videre..

nå er det jo noen som klager for at vi har hatt cruisinger for ofta da.. greit nok, men er ingen som sier at dere trenger å være med hver gang.
men en gang iblant så burte dere klare det Blunker crusingene ble lagt opp til den dagen da det var flere gammelbil entustiaster var på plass oxo..
å var det en dum dag å ta det på, så har dere hatt mulighet til å komme med innspill mot det.. er laget egen tråd på det inne her faktisk..
men når vi ikke får tilbakespill på noe som helst, så regner vi med at det er i orden sånn som det er.. da er det dumt å komme å klage på det
i etterkant.. cruisingen starta for oss som veldig bra, men til slutt ble det bare et ork rett og slett, når du veit at det ikke kommer flere en de tre
hver gang.. ikke at selkapet ikke var koselig altså Blunker men kunne tenkt oss å sett flere av dere oxo en gang iblant.

høst treffet ble jo ganske bra, vi hadde håpa på å få til treff over to dager til neste år, etter ønske fra flere.
å et sånt treff har JEG lyst til å få till!! et avslutningstreff for sesongen. å jeg takker og bukker for alle som dukka opp i år,
på tross av alt drittværet vi hadde Glad

hensiken med klubben var vel å få med de "gamle" og nye fra toten inn i klubben, å det må jeg vel si at vi klarte Glad
vi har et bra medlemstall. men det blir litt bak mål så lenge de ikke vises.
styret kunne vel ha vært mere engasjerte. å blir det bedre med et nytt styret?
å så er det vel ikke lett å se etter bare ett år om klubben skal gå eller ikke, jeg synes det er for tidlig å gi opp.
jeg kunne ha vært villig til å prøve et år til, men er avhengig om noen flere ildsjeler stiller opp..

men når jeg nå ser hvem det er som faktisk engasjerer seg å er med på en diskusjon... så begynner jeg vel å bli litt i tvil om det er noe fremtid..

å så må jeg si at det er et minus for oss å miste anne og frøken frekk.... dere blir dypt savna Trist

Loggført
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 272
Bosted: raufoss, vestre toten



Vis profil
« Svar #23 på: oktober 14, 2011, 09:25:30 am »

Skal dette tolkes dit hen at, "Bønder in bugs" ble one year only?

om vi ikke får en klubb til å gå.. så håper jeg at vi fortsatt kan få til "bønder in bugs" for det Blunker
Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #24 på: oktober 14, 2011, 11:39:16 am »

Bønder in bugs blir det neste år klubb eller ikke klubb Glad

Desverre mister vi nå den som stiller opp mest, Anne, og det er synd. Men jeg synes vil skal fortsatt drive klubben, så får vi ta en vurdering senere engang (2050 f.eks).
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #25 på: oktober 14, 2011, 12:08:59 pm »

Ja. La den bestå, så cruiser vi som før. Anne du får ikke solgt den gamle bilen, og Arne får sikkert satt fast hjula sine en gang.  Jeg liker kebaben på lena jeg. Kanskje det går an å ta en lørdag etterhvert, så kan vi reise å se hva Henning og Lundby holder på med.  Blunker  Angående om de på andre siden har sin egen greie, vet jeg ikke noe om. Men totninger er jaggu sære!  Arne, hjulebord snart? 
Snart Bug Camp og!  Gliser
Loggført
Annemor
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Bøverbru



Vis profil
« Svar #26 på: oktober 14, 2011, 13:11:19 pm »

Åjoda Kjetil, den gamle bilen får jeg nok solgt , og jeg er sikker på at Arne hadde blitt med på avslutningscruisinga om hjulet hadde sitti, og ungen var fresk Glad

Jeg kommer på besøk jeg vettu når dere skal ha treff neste gang, og jeg kommer gjerne på kebab`n Glad  Kjetil, vi kan ha treff onsdager i Mondeoklubben også vettu, så kan du velge hva du vil kjøre Glad De som er med der, er jo vel så aktive .. kremt kremt ...

Ett forslag fra min side er å starte med 1 søndagen (feks) i mnd. (kan jo ta hvilken som helst dag, men søndager kan det hende de fleste har fri) Da vet alle når det er, og det er kun 1 gang i mnd. Så lager dere en rute som dere kjører fast i tilfelle noen har lyst og vet hvor dere er Glad 
Onsdagene er jo en genial dag  i utgangspunktet, nettopp fordi da er gammelbilklubben også ute å kjører (og det hender det er en del av de??)

Ett år er for lite å vurdere, men seriøst bør styret bestå av engasjerte, positive mennesker som stiller opp i huggu og rævva uavhengig av om andre ikke gjør det eller ei.  Totninger er trege, og det gir belønning til slutt om man ikke gir opp Glad  Glad (tro meg som innflytter vet jeg at ting tar tid blandt det hyggelige folket) Rekker tunge

Dette fikser dere og jeg gleder meg til julebordet for det må jeg jo absolutt få med meg som en avslutning Glad (helst da ett sted det er umulig å bade) Stiller gjerne til disposisjon både hus og uthus om det sku vara no, men huse`n har vel ett verksted han kunne lånt bort??  Blunker Blunker



Loggført
MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #27 på: oktober 14, 2011, 18:44:56 pm »

Vi får sætta oss ned, kjærringa di maj og je, å laga et hjulebord. Glad

Hjulet på Kreosoten datt av pga slett mekanikerjobb (meg!!!!) men nå er feilen funnet og Varianten er forhåpentlig klar til våren slik at vi kan driste oss over dammen og sjekke hva de driver med der.... Blunker
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #28 på: oktober 15, 2011, 09:50:00 am »

Vi får sætta oss ned, kjærringa di maj og je, å laga et hjulebord. Glad

Hjulet på Kreosoten datt av pga slett mekanikerjobb (meg!!!!) men nå er feilen funnet og Varianten er forhåpentlig klar til våren slik at vi kan driste oss over dammen og sjekke hva de driver med der.... Blunker

Og dere er hjertelig velkommen alle mann....  Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
maj
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted: TOTEN


GROM BIL:)


Vis profil
« Svar #29 på: oktober 23, 2011, 10:26:05 am »

hei:)..skal ikke si så mye jeg da...har hatt litt anna å drive med..bygger hus Glad..men er inntresert i å holde klubben da...ikke no går knirke fritt første el andre året ..tar litt tid å krefter å komme i gang...må ikke bra gi opp Gråter...burde vi ikke være litt mer opptimister da... Hæ..ikke skrive bare det negative..mye positivt som har skjedd da folkens:).....gleder meg til et år til med klubben:)...Borgill;)
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!