april 30, 2024, 02:27:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kübelwagen til salgs!  (Lest 2974 ganger)
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« på: oktober 17, 2011, 19:25:47 pm »

Kübelwagen til salgs på ebay.de. Kun €55 000, Løp og kjøp!  Glad

http://www.ebay.de/itm/VW-Kubelwagen-Typ-82-Kubel-Wehrmacht-TOP-RARITAT-/250910643917?pt=Automobile&hash=item3a6b7096cd

EspenN
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 18, 2011, 09:07:57 am »

Urealistisk pris synes jeg. Den blir vel stående u-solgt denne også og det i felles selskap med andre overprisede samleobjekter.

Et tydelig restaureringsprosjekt med replikadeler og mye uorginalt. Kansje eieren ble lurt trill rundt og selger?
« Siste redigering: oktober 18, 2011, 18:14:48 pm av svenole » Loggført
kett
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: oktober 18, 2011, 16:59:17 pm »

Hei!
Har du anledning til å liste opp det du mener er uoriginalt/repro? Som folkeopplysning, mener jeg. Ser jo noe, men....
Endelig fått satt min i vinteropplag. Kan nå glemme den ikke-fungerende bilen et halvt år! Og følger ditt råd om å gå over til 30 hk motor.
hilsen Einar
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 18, 2011, 18:14:22 pm »

Jeg vil ikke bruke tid på denne. Hvis en eventuell kjøper ber om bistand og vurdering fra meg, er det  noe annet. Da snakker vi om besiktigelse og en grundig gjennomgang. Besigtigelse og vurdering av kompetente er noe en eventuell kjøper bør gjøre under alle omstendigheter.

Denne, min overfladiske vurdering er gitt ut fra noen få bilder og lite informasjon. Påenget mitt er at den er overpriset etter min mening. Men ikke bare det, det blir feil når slike prisede prosjekt forleder folk til å tro at dette er veiledene og generelle salgs verdier. Verdi på en veteranbil bør fastsettes etter tilstand osv.
Å plukke ned annonser som besserviter ønsker jeg ikke og det er heller ikke realt. Kunne alikevel ikke dy meg for en liten komentar denne gangen.

 Blunker  Sett inn en 30 hk som går og du vil glede deg over denne bilen i mange år fremmover. For å si det enket, den kommer kanskje sent men godt. Lykke til.
« Siste redigering: oktober 19, 2011, 07:17:19 am av svenole » Loggført
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 29, 2011, 21:55:14 pm »

12 bud til nå, høyeste ligger på €21 550.

EspenN
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!