april 19, 2024, 01:51:51 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skrulokale (eller skruplass) ønskes leid. Mulig løsning i sikte:)  (Lest 2170 ganger)
56T1
Seniormedlem
****
Innlegg: 297
Bosted: Stjørdal



Vis profil
« på: november 05, 2011, 08:33:05 am »

Utvider denne til å gjelde også for Stjørdal m/omegn, siden jeg starter i ny jobb på Statoilbygget i Stjørdal i februar...
Noen som har lokale for utleie, eller har en ledig plass i et "etablert skrulokale"?
Står i fare for å måtte selge prosjektet mitt (som er 80% ferdig) om jeg ikke finner lokale/plass innen 01.02.2012 Gråter

Send gjerne PM, eller SMS (90879171)
(Tar gjerne i mot tips også om noen av dere vet av et mulig lokale eller en garasje, omså bare for 6-7 mnd.)
« Siste redigering: desember 12, 2011, 09:40:12 am av 66T1 » Loggført
Magnus LH
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: Kristiansand



Vis profil
« Svar #1 på: november 14, 2011, 10:46:19 am »

Bumper denne for Steinar, da jeg håper noen kan hjelpe han!

Steinar er hyggelig, kunnskapsrik og til å stole på - skulle ønske jeg kunne delt garasje med deg lenger! 

M.
Loggført

1970 - T1 1300
1964 - T2 Panel Panelen Kjell
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #2 på: november 15, 2011, 04:23:53 am »

Skulle gjerne ha hjulpet men har ikke mulighet til det. Finnes det ingen mulighet på Melhus?
Loggført

56T1
Seniormedlem
****
Innlegg: 297
Bosted: Stjørdal



Vis profil
« Svar #3 på: desember 08, 2011, 17:44:51 pm »

Takker Magnus Glad
Du har vært til stor hjelp, både i tiden man har tilbragt sammen i garasjen, og også nå i prosessen med å finne nytt lokale.
Er stor sjanse for at det blir lokalet du fant for meg mens jeg var nordpå Blunker
Kunnskapsrik?! Hmmm, jaja, har i allefall kunnskapsrike kontakter Rekker tunge

Atmobil: takker for omtanken Osteaktig (dessverre er nok Melhus feil vei i forhold til hvor det er mest aktuelt for min del å leie,om du har lokale der ute Gliser)
« Siste redigering: desember 08, 2011, 17:50:28 pm av 66T1 » Loggført
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 934
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #4 på: desember 09, 2011, 11:48:47 am »

Takker Magnus Glad
Du har vært til stor hjelp, både i tiden man har tilbragt sammen i garasjen, og også nå i prosessen med å finne nytt lokale.
Er stor sjanse for at det blir lokalet du fant for meg mens jeg var nordpå Blunker

Du er hjertelig velkommen hvis du bestemmer deg for å ta plassen Glad Aller helst med noe luftkjølt, selvfølgelig...
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
56T1
Seniormedlem
****
Innlegg: 297
Bosted: Stjørdal



Vis profil
« Svar #5 på: desember 12, 2011, 09:38:44 am »

Har hatt en million ting oppe i hodet, så tenkte jeg skulle ringe Arnfinn i dag.
Skulle jo se på T5' n han skal selge, men får se på den på nyåret om han ikke har solgt den til det  Glad

Luftkjølt? Hmmm, må først få ferdig enerGolfen Blunker
Kan hende det dukker opp noe luftkjølt når den er ferdig, men da skal det ikke være noe sveiseobjekt Rekker tunge
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!