mai 01, 2024, 20:04:06 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvor tykk er pakkningen som ligger melom karoseri og bunn på ferdig bil?  (Lest 622 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: november 28, 2011, 10:09:25 am »

Lurer rett og slett på hvor flat den blir (gjerne flathet målt i millimeter;-) )
Dette fordi det skal "bygges opp" et karoseri oppå ei bunnplate og jeg lurer da på hvor stor klaring det er fornuftig å shimse opp under byggingen. Eller kan jeg bare skru stål mot stål og få riktig forhold på det viset?

Mvh:
Johan
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #1 på: november 28, 2011, 10:20:27 am »

Jeg gjorde det ihvertfall sånn som du spør, la/skrudde karrosen rett oppå flyndra når jeg drev og sveiset opp fester osv.. Passet fint etterpå når pakningen kom på.. Flaks eller ikke, det funket ihvertfall Glad
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
janpotet
Supermedlem
*****
Innlegg: 857
Bosted: spikkestad, buskerud


"harry" er ett kompliment!!


Vis profil
« Svar #2 på: november 28, 2011, 23:28:33 pm »

gjorde det jeg og. funka fint her også.
Loggført

tlf 90 11 98 33.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!