april 29, 2024, 12:01:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mekke/klubb lokale i Ålesund! Ledig plass!  (Lest 607 ganger)
JEPPE
Juniormedlem
**
Innlegg: 95
Bosted:



Vis profil
« på: november 15, 2011, 02:39:13 am »




Mekke/klubb lokale i Ålesund! Ledig plass!!!

« på: November 04, 2011, 01:13:08 »

SitatRediger


--------------------------------------------------------------------------------

Hey vw venner....som sagt lufter jeg nå interessen for et mekkelokale som er på 300 kvadrat ++ har også tilgang på større om interessen og behovet skulle være der......prisen pr pers er litt usikker enda,det kommer litt ann på hvor mange vi blir,men ca 1000 lappen + strøm i mnd skulle være et godt utgangspunkt +-.
Stort og lyst lokale med vindu på den ene veggen...høyde for løftebukk er ingen problem,muligens på skal ha inn en 4 søyler og en to søyler bukk.
Godt isolert skal det også være,porthøyde 3,5 meter,beligenndehet,er på Emlem,ved lundanes bil,sona der......
Vi ønsker også og sette inn en Brakke som vi kan ha til klubblokale....var og så på dette lokalet i går kveld jeg og Kalle
og dette er bare sjefs Bra....litt usikkert hvor mange biler det vil være plass til her,alt om man skal ha en eller 2 biler pr pers osv...
men det er sikkert plass til 10-12 vw......
Tenkte og ta et møte på dette over helgen,så kan dere som melder sin interesse få være med på en felles visning,så kan vi ta det
der i fra......Noen som er sugen på et Konge lokalet med alle fasiliteter???     
Det blir felles visning på lokalet Onsdag 16 Nov kl 21......Kommer du?
Ta kontakt på 97709660 hvis du vil ha mere info......
Mvh Jeppe
Loggført
ghia69
Supermedlem
*****
Innlegg: 635
Bosted: Bodø


Ghian min


Vis profil
« Svar #1 på: november 28, 2011, 22:04:28 pm »

Hei jeppe.

Fantastisk at du drar i gang dette. Mange vil mekke, men mingen vil betale(!)?

Skulle gjerne bodd i Ålesund og tatt opp igjen mekkinga, men jeg jobber her i Bodø for å få til noe av det samme.
Har jo gamlebobla som jeg ordner litt på, men ellers har jeg kjøpt meg ny bil:


Vi snakkes neste gang jeg er i Ålesund.
Mvh,
EspenQ


* avatar.jpg (99.11 KB, 605x361 - vist 72 ganger.)
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!