april 16, 2024, 16:15:56 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mitt prosjekt, en 1977 mod t2  (Lest 5757 ganger)
1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #30 på: desember 19, 2011, 19:02:53 pm »

Da har jeg fått pussa vekk litt av all rusta på sidene på bilen og fått over litt grunning... har igjen førersiden og bak...
ellers er bilen registrert som 8 seter etter hva biltilsynet gav meg beskjed om.. 3 forann og 5 bak, så har og fått tak i late bay sofaer til å ha baki...
har også  fått tak i batterikassa ny...
ellers har borettslaget her jeg bor alt fattet et vedtak om at enten flytter jeg bilen innen nyttår eller så går leiligheten min på tvangsauksjon... dem likte vist ikke at jeg har for mange biler gitt.. så vurderer om jeg enten må selge den eller så ryker leiligheten og det koster egentlig litt mer hehe.... men tiden får vise hva som skjer.. jeg vet ikke engang hva bilen er værdt... selv om jeg gav lite selv for den...
men mest av alt vil jeg beholde den siden den alt er registrert for 8 personer, er jo en fordel det og..
Loggført

55luft
Seniormedlem
****
Innlegg: 263
Bosted: sigggerud


Vis profil

« Svar #31 på: desember 19, 2011, 22:15:23 pm »

Det er bare å sette inn 2 stk 3 rader bak. Bestill time til godkjenning hos bt. Jeg fikk min godkjent fra varebil til 9 seter uten problem. Det de var mest nøye på var om selene var E merket. Lykke til.
Loggført

55 mod orginal boble
76 mod orginal buss
1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #32 på: desember 29, 2011, 14:06:48 pm »

Tatt ut forgasserne i dag og skal se om jeg får renska dem litt for å se om jeg får den til å gå noe bedre da.. ellers driver jeg å pusser mer av rusta som er på den og har fått kjøpt inn ny batterikasse til den og bestilt opp ny kløtsvaier.
så hvis noen har liggende stigtrinn førerside,hjulbue forann førerside. høyre kanal bak. så si fra så kjøper jeg di delene...

Loggført

1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #33 på: desember 29, 2011, 17:06:46 pm »

driver og lurer på hva slags farge jeg skal ha på bilen når den skal sendes til lakkering, noen som har noen ideer? jeg vil ha en farge som ingen andre har pluss at den skal synes så bilen blir synlig i bybilde... vil ha 2 forskjellige farger.
ellers så sitter jeg på kjøkkenbordet og ordner gasserne så kjerringa er ikke så blir hehe lukter bensin i hele leiligheten nå..
Loggført

Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #34 på: desember 29, 2011, 17:22:38 pm »

her er det bare og sette på felger og hjul og bytte farger.   http://www.busselecta.com/bus/
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!