april 30, 2024, 09:00:55 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: INTER-NASJONALT AMFIBIETREFF  (Lest 2798 ganger)
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« på: desember 20, 2011, 23:08:27 pm »

Nå er invitasjon kommet for dette fantastiske verdens treffet som arrangeres i Norge denne gang, i fjor var det i Sveits. De som ønsker å delta med flytene kjøretøy, ikke har fått invitasjonen kan kontakte meg for nermere informasjon og en videre kontakt.

Har blitt informert om at de ikke ønsker tv, aviser, tidsskrift og andre folk vasende rundt på området. De har treff for sine hobbykjøretøyer med fam. og ferdig med det.

Sven Ole.


* Treff..jpg (7.56 KB, 180x174 - vist 395 ganger.)
« Siste redigering: desember 21, 2011, 10:57:49 am av svenole » Loggført
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #1 på: desember 28, 2011, 23:29:51 pm »

Jaha, er det å oppfatte slik at vi som ikke er eiere av et amfibiekjøretøy, men derimot f.eks bare en skarve Kübelwagen ikke er velkommen?

EspenN
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #2 på: desember 29, 2011, 09:47:49 am »

He,he det finnes ikke skarve kubelwagen bare lækre. Vil vel tro at ex mil. kjøretøy slipper en inn.
Kontaktmann i Norge er Bjørn, som leder kan du da kontakt med han. Det kan jo være greit for medlemmene i VSN å få noe orientering?

For egen del der det ut til at avslutningshelga der oppe kan bli noe avkortet for mitt vedkommende da jeg undres på om denne helga koliderer med høytorp, også greit å vite. Dato for Høytorp og årsmøte?
Loggført
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #3 på: desember 29, 2011, 18:03:53 pm »

Ja, jeg regnet vel med at det var slik. Jeg snakket med Bjørn F for en tid tilbake hvor jeg fikk lite info. Jeg tar en runde til med ham og sender ut info i forhold til det.
Når det gjelder Høymork og årsmøtet som går av stabelen andre helgen i august er det allerede sendt ut info om dette, men gjentatte påminnelser og en egen innkallelse til selve årsmøtet vil selvfølgelig bli sendt ut.

EspenN
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #4 på: desember 29, 2011, 20:18:22 pm »

Når det gjelder årsmøtet på Høytorp fort så har ikke invitasjon blitt sendt ut ennå så vidt jeg vet.

Det internasjonale Amfibietreffet går av stabelen 6 til 13 august. Det vil gå mange år til det dukker opp i Norge på nytt. Dette treffet samler folket og jeg tror det blir tynt på Høytorp om de koliderer på samme helga.
I følge arrangør er de ikke mulig å avikle det internasjonale på annen tid og det skjønner jeg.

Jeg vil foreslå at du på vegne av VSN legger saken frem for gutta på Høytorp med ønske om en helg utsettelse der, det vil de tjene på i alle sammenhenger. Denne gangen burde de vike unna med Nasjonalt treff og komme i rute i 2013.

Fint om du sender medl. orientering om dette så vi slipper vi åpen diskusjon.

Sven Ole.
Loggført
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #5 på: desember 29, 2011, 21:36:01 pm »

Jeg tar det opp med Høytorparrangørene. Du har rett i at det ikke er sendt ut noen innkallelse til årsmøtet ennå, det er altfor tidlig. Jeg sendte derimot ut en informasjon om tid og sted i skrivet som ble sendt alle medlemmene ifm at jeg tok over som leder etter årsmøtet i sommer.

EspenN
Loggført
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #6 på: desember 29, 2011, 21:51:02 pm »

Hva med å legge VSN-årsmøtet til SCC2012? Gardermoen, 17-19 August.
Loggført

SCREWDRIVER #2
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #7 på: desember 30, 2011, 20:54:27 pm »

Vi har litt is i magan her, noe sier meg at Høytorptreffet kan bli flyttet......

EspenN
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #8 på: desember 31, 2011, 13:11:53 pm »

IS i magen er OK, Is på vannet blir det vel ikke?


* Kopi av Problemer.jpg (94.9 KB, 321x272 - vist 221 ganger.)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!