april 24, 2024, 22:11:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Boble til låns...??  (Lest 2416 ganger)
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« på: desember 23, 2011, 21:51:03 pm »

Siden jeg mangler egen ennå, lurer jeg på om noen har ei boble å låne meg i jula for en fotoshoot til en konsertplakat?
Gjerne med vinterdekk, da det hadde forenklet logistikken noe. Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #1 på: desember 26, 2011, 07:29:00 am »

Norges mest hjelpsomme vw klubb er det dere det??? Gliser Gliser
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
FosenXpressen
Seniormedlem
****
Innlegg: 343
Bosted: Leksvik, Fosen


TOTO


Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 26, 2011, 12:41:49 pm »

Hvor og når?
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
   Member#1 & Founder
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
        it`s the smell
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #3 på: desember 26, 2011, 13:53:15 pm »

Det måtte en Fahrtknocker til ja for og bærge en dame i nød.       Det var vel ikke nok ....... i dette til at ........... kunne jeg tenke meg, dere...........!! ( fyll inn selv på ...)
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #4 på: desember 26, 2011, 14:37:33 pm »

Osteaktig Du er nødt til å komme til Trøndelag og bli her nå Fantstein, sånn at DU kan hjelpe meg med alle påfunnene mine.  Gliser

FosenXpressen: Det er aktuelt 6. dag jul, hvilket blir fredag, hvis jeg ikke tar feil. Eller 1. nyttårsdag, altså søndag.
Meeeen, det hadde nå vært enklest å ta det på sørsia tå fjord'n...  Tvilende Og det er vel ikke du, forstår jeg?
Mulig det kan gå likevel også altså - Jeg må i såfall konferere med fotografen(e).
Har du en boble stående lett tilgjengelig altså? Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #5 på: desember 26, 2011, 14:45:03 pm »

4 dager igjen her oppe nå ..  trur dog ikke æ e nå kar for og passe på folk når det gjelder råd i hva gjøre og ikke ... Toto har jo den rette bilen til bilder og han da så dette blir knall..  Fahrt on Fahrtknockerz !!! blir ikke nå fahrt uten
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #6 på: desember 26, 2011, 14:49:48 pm »

4 dager igjen her oppe nå ..  trur dog ikke æ e nå kar for og passe på folk når det gjelder råd i hva gjøre og ikke ...

Nei, jeg har vel innsett at du ikke er rett mann til å råde noen til å IKKE gjøre noe, i alle fall.  Gliser  Æ like ættitjud'n!
Vælkømminj te fastlandet igjen da.  Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
FosenXpressen
Seniormedlem
****
Innlegg: 343
Bosted: Leksvik, Fosen


TOTO


Vis profil WWW
« Svar #7 på: desember 26, 2011, 22:15:16 pm »

Kjører min samboers knallrøde 71modell hver dag. 
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
   Member#1 & Founder
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
        it`s the smell
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #8 på: desember 26, 2011, 22:57:09 pm »

Kjører min samboers knallrøde 71modell hver dag. 

Ååhh. Det hadde passet godt ja gitt.  Gliser Men den er opptatt på dagtid i romjula den da?
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #9 på: desember 27, 2011, 22:40:43 pm »

Det ser ut som det er fotografen og været det skorter mest på... Må legge planene på hylla inntil videre uansett, ser jeg.  Flau
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!