april 29, 2024, 14:15:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kübel solgt til Sverige?  (Lest 2376 ganger)
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« på: januar 04, 2012, 22:17:40 pm »

Ryktene sier at det nylig er solgt en Kübel til Sverige. Er det noen som kjenner til dette?

EspenN
Loggført
kett
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: januar 05, 2012, 18:28:01 pm »

Ikke min! Ikke hørt om noe salg på lenge....ikke siden Hamar-bilen gikk for noen år siden.
Loggført
SplitMan
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #2 på: januar 05, 2012, 19:23:28 pm »


Ikke min! Ikke hørt om noe salg på lenge....ikke siden Hamar-bilen gikk for noen år siden.
Loggført

SCREWDRIVER #2
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #3 på: januar 06, 2012, 10:58:15 am »

De kjøretøyene som er solgt til Sverige har blitt tilbudt for kjøp her hjemme først. Med manglende betalingsinteresse så er de solgt ut.

Ingen har vært annonsert i det siste her hjemme, faktisk er det enkleste så jeg tror det er løse rykter.

I alle fall er interessen for slike kjøretøyer mye større der borte og de betaler prisen. Flere har ringt på min der borte og de blunker ikke når det gjelder markedspris. Har anbefalt at de kjøper fra Europa og det har de gjort, i de siste årene er det kjøpt inn flere Sw. og kubel til Sverige fra Europa.


* Langt syd.jpg (34.6 KB, 500x350 - vist 202 ganger.)
« Siste redigering: januar 06, 2012, 11:01:35 am av svenole » Loggført
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« Svar #4 på: januar 06, 2012, 22:41:47 pm »

Neppe bare et rykte dessverre. Bilen ble observert under en presenning på en henger på en bensinstasjon nær Asker. Både bil og sjåfør var svensk og vedkommende ble stanset da han kom ut fra butikken og forespurt om bilen. Sjåføren var svært lite snakkesalig og forsvant uten å ville svare på om hvor han evt hadde kjøpt bilen og om han var på vei til Sverige.

EspenN
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #5 på: januar 07, 2012, 11:25:01 am »

Min gamle går i Asker, det er ikke den. Men det skal i hvert fall være minst en til der borte, lagret.
Tyvgods?
 
I alle fall er det dumt for miljøet her hjemme det at disse kjøretøyene går til utlandet.
« Siste redigering: januar 07, 2012, 11:38:16 am av svenole » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!