april 26, 2024, 15:01:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Roadtrip på Vestlandet. Vel hjemme igjen (litt vemodig)  (Lest 36172 ganger)
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #90 på: juli 05, 2012, 23:46:39 pm »

Jeg blir helt blank i øynene av å se bilder fra retroroadtrip på det villle vakre vestlandet!!!! Jeg har kjørt samme strekningen i japsebil, og bare tanken på å skremme 34 hk opp/ned til Dalsnibba kan jo få en hver mann til å bli helt salig! Det nærmeste en sørlending kommer denne opplevelsen er Brokke-suleskard-lysebotn, men det er jo asfalt og litt for mye stress fra biler med 4 ringer i grillen som overhodet ikke eier folkeskikk og presser på.
Ønsker dere en flotte tur videre og nyt øyeblikkene i vår ville vakre vestlandsnatur!
Hilsen fra sørlandet.
Må innrømme at jeg har irritert meg litt over folk som tror de kan dytte meg opp bakkene, men det hjelper som regel å stoppe en gang i blant for å slippe dem forbi  Glad Når det gjelder å komme seg fram i det hele tatt, så er 2. giret en trofast venn  Osteaktig


Du legger ut så flotte bilder at en blir helt sjuk etter en lignende tur . Fantastisk å se hvordan tilbudene fra kjære lidelsesfeller tikker inn i tråden, og resulterer i enda flere flotte bilder og minner for dere. For en fantastisk gjeng. APPLAUS
Syns ikke det er så vanskelig å ta fine bilder med den naturen vi har sett. Bare å få litt boble og resten natur med på bildet, så ordner det meste seg selv  Blunker Det gjør virkelig turen god at folk gir lyd fra seg, så vi får hilsa på dem  Gliser


Hvis dere passerer oppdal så stiller jeg med iskald cola i garasjen min !

Pitt
Vi har, dessverre, ikke planlagt noe kjøring i Sør-Trøndelag  Tvilende men jeg vil gjerne ha det til gode  Osteaktig


Hvis dere passerer oppdal så stiller jeg med iskald cola i garasjen min !

Pitt


Husk å ta med kamera med en gang da, Andreas .... vi vil se flere bilder Gliser
Syns du får i bøtter og spann, jeg Blunker

Det stoppa en journalist innom da vi sto og preika  Kult

Og mer om dagen idag: Vi feilberegna litt hvor lang tid det tok å gå fram og tilbake fra Innerdalen, men det gjorde ikke så mye, fordi sola henger mye lenger på himmelen her enn hjemme  Osteaktig Kjørte videre til Averøy, hvor vi ringte litt med RødeBaron og avtalte å møtes på Atlanterhavsveien. Her møtte vi også på en Herbie, og etter litt en blå 61-modell, som etter litt detektivarbeid viste seg å ha 1300-motor Rekker tunge Eierene av disse bilene viste seg å være noen utrolig kule karer!  Osteaktig Etter litt, dukka det opp flere kjentfolk i form av svigeforeldre og luftkjølt Puch  Glad Etterpå vendte vi nesa videre til Farstadsanden, som er norges (eller europas? Husker ikke helt Hæ ) nordligste sandstrand av sørlig type, før vi kvelda på Bud camping  Glad


Innerdalen


Litt mere Innerdalen


Herbie på vei på Atlanterhavsveien  Blunker


Det finnes jo VWenner overalt  Osteaktig


Enda én


Så kom det enda en luftkjølt  Blunker


Farstadsanden
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #91 på: juli 06, 2012, 16:10:21 pm »

Spotta på Lerstad ved Ålesund.. Gliser
Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #92 på: juli 06, 2012, 19:54:58 pm »

Hjøølp! Vi er på fv61 ca 2 km forbi ferjeleiet ved Hareid. Så begynte ladelyset å lyse. Først bare på lave turtall, men den krøp seg oppover til å gjøre det hele tida når motoren er varm. Ikke så ille når den er kald. Hva er feil? Hvor langt kan jeg kjøre sånn? Viftereima er i fin form. Hvis noen snille sjeler vil hjelpe oss, så er jeg å kontakte på 404 75 934  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #93 på: juli 06, 2012, 20:45:37 pm »

Har du fått noe hjelp?
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #94 på: juli 06, 2012, 21:02:08 pm »

Da ser det ut til at problemet var løst! Skriver om det i dagens sammendrag Blunker
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #95 på: juli 06, 2012, 21:06:44 pm »

Det var jo veldig bra, kjør på videre da Blunker
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #96 på: juli 07, 2012, 01:05:36 am »

Spotta på Lerstad ved Ålesund.. Gliser
Ingen hemmelighet hvor vi er nå mer Osteaktig

Idag (dag 12) kjørte vi fra Bud camping til Ørskog i første omgang. Her møtte vi på BOBLI og hans Herbie, før Sindre (vet ikke nick) kom med sin 55 ragtop. Kjenner lysta på å skaffe en oval har blitt enda større nå Glad Det var visst 12 stykker som drev med VW her, men de fleste var enda på jobb da vi var i farta, men hyggelig hadde vi det, uansett!  Gliser Videre dro vi til Ålesund, hvor vi tok en titt på byen fra Aksla, og spiste softis i det flotte været! Fant ut at vi ikke ville få så mye tid i Atlanterhavsparken, siden vi hadde tatt det så rolig, så vi kjørte videre i retning: sør  Blunker Det som, derimot var dagens lille krise, var at da vi kjørte i land ved Hareid, begynte ladelampa å lyse. Vi tok en telefon til BOBLI, og deretter en til Peter Overvåg (håper ikke jeg blir headhuntet for å publisere fullt navn her) som slapp alt han holdt på med og hjalp oss å finne ut at det var stiftene/børstene (eller hva det nå enn heter. Kommer bilde av dem under) som var slitne. Så fikk vi et par nye (brukte) av han  Gliser Fra første telefon, til vi var på veien igjen brukte vi under én time! Jeg vil gjerne takke både Peter, BOBLI og Volkswest-felleskapet (fellesnevneren mellom disse to) for hjelpa idag! Utrolig flott å se i praksis hvor omfattende og hjelpsomt VW-miljøet er! Glad Etter at vi hadde brukt alt for lang tid på alt det her, bestemte vi oss for at vi legger om ruta litt. Vi tok kvelden på Indre Nore i kveld, og kjører raskeste vei (istedefor langs kysten) til Førde i morgen. Så rekker vi å holde ruta for resten av turen  Blunker


På vei fra Molde til Vestnes


BOBLI sin Herbie


Må si jeg er litt svak for ovaler Osteaktig


Blei ikke så bra bilde fra Aksla, siden vi hadde motlys. Men det var veldig fint der. Men ikke helt så god softis som i Brevik Øyerulling


Litt mer fra Aksla. Blei bare litt fascinert av det fenomenet her


Pøbler...


Tok med et bilde fra Årvika, siden vi venta der i 40 minutter på ferja


Litt offtopic, forresten: Kan det ha vært din Herbie jeg så på Bug Camp i år, BOBLI? Glante en stund på en som ikke sto så veldig langt unna inngangen på lørdagen Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #97 på: juli 07, 2012, 08:18:19 am »

Synd dere har dårlig tid.
Hadde tenkt og foreslå tur til Hellesylt i dag med World Base Race.
Der skal modige kvinner og menn med vinger kaste seg ned fra fjella.
Så her kommer det folk fra hele verden.. Gliser
Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
BOBLI
Supermedlem
*****
Innlegg: 756
Bosted: ØRSKOG



Vis profil
« Svar #98 på: juli 07, 2012, 10:14:07 am »

Litt offtopic, forresten: Kan det ha vært din Herbie jeg så på Bug Camp i år, BOBLI? Glante en stund på en som ikke sto så veldig langt unna inngangen på lørdagen

Stemmer nok det ja.. Parkert nært inngang/utgang for vi bruker å kjøre rundt kl 13 søndagen,for å komme oss hjemover igjen...(Les:Premie for lengst vekk hjemme i fra) deles ut kl 12! -Å ja...den tok vi i år som i fjor  Gliser















« Siste redigering: juli 07, 2012, 10:16:52 am av BOBLI » Loggført

73 1303S GL

73 T2 DOKA
+4748273889
Tidligere biler;
52 T1,54 T1,62»Herbie»65-68-69,T1,78Sika,T3Camper,T2Delux
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #99 på: juli 07, 2012, 23:31:35 pm »

Nå skinner sola så det spruter i bakken, og datamaskinen med bildene ligger til læring (Edit: mente lading. Telefonen min har det gøy med stavekontroll...)  i bilen. Soveposen er litt for god til å gi en god oppdatering med bilder i kveld  Øyerulling Vi er i alle fall på Botnen camping, så det er ikke lange veien til Bergen i morgen. Tenker å tilbringe dagen der i morgen  Glad Kommer med bilder og sånn i morgen tidlig  Blunker
« Siste redigering: juli 08, 2012, 11:58:38 am av (Andreas K.) Auen » Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #100 på: juli 08, 2012, 12:16:12 pm »

Synd dere har dårlig tid.
Hadde tenkt og foreslå tur til Hellesylt i dag med World Base Race.
Der skal modige kvinner og menn med vinger kaste seg ned fra fjella.
Så her kommer det folk fra hele verden.. Gliser
Det var veldig synd, faktisk!  Trist Hadde jeg visst det litt tidligere, hadde vi tatt Ørsta-Volda-veien, så kunne vi ha blitt med.


Litt offtopic, forresten: Kan det ha vært din Herbie jeg så på Bug Camp i år, BOBLI? Glante en stund på en som ikke sto så veldig langt unna inngangen på lørdagen

Stemmer nok det ja.. Parkert nært inngang/utgang for vi bruker å kjøre rundt kl 13 søndagen,for å komme oss hjemover igjen...(Les:Premie for lengst vekk hjemme i fra) deles ut kl 12! -Å ja...den tok vi i år som i fjor  Gliser
Haha! Det er godt å høre Osteaktig Dro slutninga da jeg så på bildene og så den lille modellen i hatthylla  Blunker

Litt om dagen i går: Det er egentlig ikke så mye å skrive eller å vise, fordi vi bare tok raskeste vei fra Nore til Førde. Og hilste på mamma og pappa som er på Førdefestivalen. De hadde ingen ønsker om å bli fotografert og bli vist fram på forumet, så da blir det kun ett bilde fra i går. Men ett bilde sier jo mer enn tusen ord, vel?


På kaia
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
EsJo
Medlem
***
Innlegg: 225
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #101 på: juli 08, 2012, 19:04:51 pm »


Lykke til i Bergen i dag Glad Eg kommer hjem fra jobb på tirsdag, så får desverre ikke vært resten av gjengen som snakker om å møte dere.

Go tur videre Glad
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #102 på: juli 08, 2012, 19:35:33 pm »

Mye heftige bilder,å helt sikkert en fenomenal tur.Hvor lenge skal dere roadtrippe? Å hvor kjører dere på turen hjem?
Loggført
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #103 på: juli 08, 2012, 23:30:36 pm »


Lykke til i Bergen i dag Glad Eg kommer hjem fra jobb på tirsdag, så får desverre ikke vært resten av gjengen som snakker om å møte dere.

Go tur videre Glad
Da får vi ha det til gode  Blunker Er nok ikke siste gang jeg besøker VW-miljøet i Bergen, for å si det sånn  Osteaktig

Mye heftige bilder,å helt sikkert en fenomenal tur.Hvor lenge skal dere roadtrippe? Å hvor kjører dere på turen hjem?
Det er fantastisk! Vi kjører kysten hjem til Porsgrunn  Blunker

Idag dro vi til Bergen, og fikk en velkomst av VWACB her. Noen var på MiB og andre på tur i østnorge, men velkomstkomiteen var uansett veldig koselig!  Osteaktig Vi fikk se på den utrolig godt tilrettelagte garasjen til VWACB, og fikk klubbblader, vafler og klistremerke til bilen min Kult Så nå har jeg fått både Shell-, Volkswest- og VWACB-klistremerker på bilen. Begynner å få orden på at den ikke var så "beklistret" Blunker Stakk en liten tur innom Brygga før vi tok kvelden  Glad


Klare til å dra fra Botnen camping. Defrosteren er, forresten flott solbrilleholder Gliser


På vei til Bergen


"Onkel Rolf" (klubbil)


RZR-vogna


Litt om hvor "Grynet" har vært. Digger denne bilen!


Lagerplass for klubbmedlemmer


Drømmeverksted!


Blei det litt skruing idag også  Blunker


Så kom det en veldig pen ghia Glad


Henrik politimann! Gliser
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Moshe
Juniormedlem
**
Innlegg: 92
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #104 på: juli 09, 2012, 00:12:44 am »

Takk for besøket, kjekt det klaffet slik at dere fikk sett dere litt omkring hos oss når dere først var på disse kanter!!!

God tur videre sørover! Glad


* IMG_0795.jpg (92.83 KB, 1024x768 - vist 328 ganger.)
Loggført

1977 VW2000 Camper *25.01.2015
1959 VW1200 Boble *08.10.2014
1972 VW1600 Pick Up *20.09.2013
1970 VW1200 Fridolin *05.12.2012
1964 VW1500 Notchback *17.07.2008
1961 VW1200 Boble *27.05.2007

1974 VW1303 Boble Cab *2006-2015
1968 VW1600 Notchback *2008-2009
1967 VW1600 Notchback *2004-2005
1966 VW1300 Boble *2003-2005
www.vwacb.com
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #105 på: juli 09, 2012, 22:29:56 pm »

Var så heldig og treffe disse hyggelige vw-folket i dag. Tusen takk:)

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #106 på: juli 10, 2012, 00:19:28 am »

Takk for besøket, kjekt det klaffet slik at dere fikk sett dere litt omkring hos oss når dere først var på disse kanter!!!

God tur videre sørover! Glad
Takk for at vi fikk besøke. Hadde det toppers!  Osteaktig

Var så heldig og treffe disse hyggelige vw-folket i dag. Tusen takk:)

Mvh Marius
Vi er ikke mye folk til å treffe Øyerulling Men hyggelig var det Glad

Idag (dag 15) dro vi fra Bergen. Vi fikk, forresten, sove hos en venn av familien på Frekhaug. Holdte på å gro fast siden det var første natt i en seng etter to uker på tynt liggeunderlag Osteaktig Har også fått beskjed fra dem at jeg alltid var velkommen der. Sånn at jeg ikke skulle ha noen unnskyldning for å ikke komme og besøke VW-niljøet her  Blunker Fant også en gammel trikkebillett dom har kosta 80 øre i den ene kofferten min  Kult Dro videre til Sandnes og besøkte Rune Lutsi. Dette er et kapittel i særklasse!  Sjokkert Tok en foto-runde etter at vi hadde fått en omvisning, og brukte nok en god time bare på bildetagning! De bildene jeg har lagt ut er kun en fis i kosmos i forhold til hva som er å se. Her finnes samlinger av stort sett alt som kan samles. Og selvfølgelig er alt sortert Blunker Det må bare oppleves. Så også (for første gang?) en annen 1968-boble Glad Trodde nesten ikke det eksisterte noen andre enn min. Fikk lov å sove her, og det er lommeboka svært fornøyd med  Gliser Og i morgen kjører vi Nordsjøvegen og drar hjem. Litt trist at sommerens store eventyr snart er over  Tvilende


På Frekhaug


Trikkebilletten


Fremme hos Rune


Har bare vunnet et par pokaler, ja!


Legg spesielt merke til hvilke merker som befinner seg over og under streken  Osteaktig


Kan tenke meg du liker denne, Ruggen  Blunker


...men den 68-eren var ikke kjørbar, da


Gammeldags speedometer med kromring. Dog med elektrisk bensinmåler!


Alle delene er like godt sortert som dette  Sjokkert


Verkstedbok til barndoor. Og dette er kun en av mange!


Et lite tempo-verksted

'
Litt NOS


"Bussveggen". Dette er kun noen av flere tusen biler! Og ingen er like  Sjokkert


Mer "bussvegg"


Fin modellbil


Denne liker vel kanskje du, Knut-Tore?  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #107 på: juli 10, 2012, 04:25:53 am »

Ja, den var fin den gitt Gliser
Men håper du legger ut flere bilder da, når du først hadde med deg bilde-boksen og fikk lov til å bruke den.
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #108 på: juli 10, 2012, 23:13:21 pm »

Da er vi begge trygt hjemme igjen. Oppdaterer med bilder og en avrunding i morgen etter å ha sortert litt Glad Er veldig sliten etter å ha kjørt fra Sandnes og hjem uten å kunne bytte sjåfør  Blunker Håper også vi har inspirert flere. Sp jeg tenkte å skrive ned litt om hva som funka bra og dårlig for oss, så er det kanskje litt lettere for andre å planlegge egne turer  Glad
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #109 på: juli 12, 2012, 20:59:05 pm »

Litt seint ute med å fortelle om siste dagen, men etter at jeg kom hjem, har det vært både mye å gjøre på gården (fikse vanntilførsel, klippe gress osv.) og mye soving  Øyerulling Men Siste dagen var ikke begivenhetsløs! Vi fikk frokost hos Rune (fikk ny hornbøyle også  Osteaktig Siden den gamle var ødelagt) og surra litt her før vi vendte nesa hjemover. Så kjørte vi Nordsjøvegen og så på Helleren, før vi spotta en boblefront! Mine utrente øyne sa meg at det var en VW1300 som var 1969 eller nyere  Glad Runda også 200 000 på original motor før vi til slutt kom hjem og skreiv siste dagen inn i reisedagboka. Kan både legge ut litt flere bilder og fortelle om hva som var mer eller mindre vellykka etter hvert. Nå har mekkemotivasjons-tanken blitt overfylt!  Osteaktig


Helleren


Boble langs veien!


69 eller nyere?


Ny bil nå?  Øyerulling
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #110 på: juli 12, 2012, 21:05:03 pm »

Veldig bra initiativ gutter! Dette er rekruttering på høyt plan! Og blir det scc i år så er dere hooka!
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
vw-t1
Supermedlem
*****
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand



Vis profil
« Svar #111 på: juli 13, 2012, 08:42:06 am »

Tusen takk for hyggelig lesing, og flotte bilder.  Blunker
Loggført

Vw Boble 1200 65mod FERDIG.
07 Mercedes benz c-klasse
2013 Sachs Madass 50CC/72cc.
58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #112 på: september 13, 2012, 18:50:35 pm »

Var ute å fløy med Widerøe her om dagen, og bakerst i september utgaven av bladet deres har dere blitt reklame for Voss  Glad


* 1 (Large).jpg (85.2 KB, 1024x768 - vist 297 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #113 på: september 13, 2012, 21:30:57 pm »

appropos, Voss - Auen, boblo og "bussen" din fekk stort oppslag som leserbilde-inlegg i aviso i eitlanna nummer ikkje lenge etter att du var her Glad eg har jo sjølvsagt prestert å gløyma å dokumentera detta avisinlegget, men kontakt avisa-hordaland.no so får du tak i bildet vist du treng da:) kommentaren var noko sånt som "moderne camping frå ei svunnen tid"
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #114 på: september 15, 2012, 15:52:16 pm »

Stilig!!  Gliser Selveste Auen jo  Blunker
Loggført

Auen
Seniormedlem
****
Innlegg: 355
Bosted: Grimstad



Vis profil
« Svar #115 på: september 17, 2012, 22:29:01 pm »

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Tenkte egentlig bare å oppdatere litt her om min bilferie for familie og venner, men det har jo blitt litt mere omfattende  Øyerulling Syns det er veldig moro at jeg har havna på trykk også, så jeg har sendt mail til både Widerøe og Hordalandavisa  Kult

Har kun fått ett svar inntil videre:
Loggført

-68 1300: Roadtripbobla
-73 Camper: Tantebussen

Hun var bygd som en gammel bil. All tyngden var plassert bak.
rubenthorsen
Gjest
« Svar #116 på: september 18, 2012, 02:20:37 am »

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Tenkte egentlig bare å oppdatere litt her om min bilferie for familie og venner, men det har jo blitt litt mere omfattende  Øyerulling Syns det er veldig moro at jeg har havna på trykk også, så jeg har sendt mail til både Widerøe og Hordalandavisa  Kult

Har kun fått ett svar inntil videre:


 Gliser tøft.
Loggført
rubenthorsen
Gjest
« Svar #117 på: oktober 24, 2012, 18:23:24 pm »

Bare henter denne opp igjen for å finne  den igjen når jeg skal sende link til noen på jobben. Gliser
Loggført
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!