mars 29, 2024, 03:57:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kingbolter  (Lest 1955 ganger)
Rune Ellingsen
Medlem
***
Innlegg: 143
Bosted: Stavanger



Vis profil
« på: januar 16, 2012, 23:02:13 pm »

Noen som kunne hjulpet meg å bytte kingbolter/ vise meg hvordan jeg gjør det? Kan gi betaling om det skulle være ønskelig.  Glad

-Rune
Loggført

1965 T1
1973 T2
RobInThaHood
Supermedlem
*****
Innlegg: 616
Bosted: stavanger omegn og sånt



Vis profil
« Svar #1 på: januar 17, 2012, 18:45:53 pm »

Då e med 2   Gliser.  Viktig å gjør det mest mulig effektivt.... Eg har ein puma med nytt boltesett som skal settes sammen. Noen som har utstyr her lokalt?  Hæ
Loggført

It's not a hobby; it's a way of life!
jalokoey
Supermedlem
*****
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest


low and slow...


Vis profil
« Svar #2 på: januar 17, 2012, 19:37:19 pm »

Jimmi har tru eg. om de må brosjes opp
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #3 på: januar 17, 2012, 21:27:21 pm »

Alle king/link foringer må brotsjes opp. De er laget oversize for å passe alle typer king/link bolter med alle grader av slitasje i selve boltene.

Dersom noen i klubben kan dette, kunne vi hatt en klubbkveld og fått demonstrert dette ?

Hvor var det du kunne sende inn hele spindlene og få dette gjort. Mener å huske at det ikke var så sinnsykt dyrt. 2500 inkl delene Hæ Unneberg ?

Jeg fikk en kar jeg kjenner til å hone opp mine en gang, tror jeg betalte 1800,- + delene (ca 800). Han hadde en lang hon og laget dette til kanontight. En brotsj er vel litt grovere men det er det som normalt brukes.
Loggført

1961 T1 - Custom
Herbie
Supermedlem
*****
Innlegg: 976
Bosted: Lyngdal


::DKL::


Vis profil
« Svar #4 på: januar 17, 2012, 23:26:09 pm »

Jeg har brukt Jonassen på Forus. God service!
Loggført

wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #5 på: januar 19, 2012, 21:15:52 pm »

Jeg gjorde dette selv den gangen jeg jobbet i drammen, og hadde tilgang på det meste av utstyr.
Resultatet ble veldig bra. MEN.... Er man i tvil om åssen det skal gjøres, eller ikke har rett verktøy. Så bare sett det bort. Ellers er det slark etter en kort stund igjen.
Skal man gå til innkjøp av en slik brotsj, så husk å få en som er lang nok. Poenget er å subbe ut av begge foringene samtidig for å få den rette vinkelen..
Unneberg bil gjorde dette for svoger'n min. Det ble som nytt, til en helt fin pris...
Da fikk han det returnert ferdig montert.. Tut og kjør...  Gliser

Petter'n.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!