april 29, 2024, 08:55:56 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen som har en Boble til salgs???-jakten er avsluttet!  (Lest 4211 ganger)
ønskedrømmen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« på: januar 28, 2012, 10:11:07 am »

Er på jakt etter en Boble, som skal være en gave til en 40 åring!:D

Boblen må være i kjørbar stand! Det må ikke være noe stort restaurerings objekt, men litt å jobbe med kan gå greit.

Pris: 0-20.000 kr ca

Bor på Haugalandet, så det må være mulig å evt få den fraktet ditt Blunker

Ta kontakt på innboks dersom du har en slik boble stående Glad
« Siste redigering: februar 25, 2012, 22:47:07 pm av ønskedrømmen » Loggført
monica82
Medlem
***
Innlegg: 132
Bosted: Steinkjer


boblemodus....


Vis profil
« Svar #1 på: januar 30, 2012, 09:55:14 am »

Eg har ei 1963 modell :-)
Bur i trøndelag
Loggført
ønskedrømmen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: januar 30, 2012, 17:47:10 pm »

Bilder?
Pris?
Hva må evt gjøres?

Annen info!
Loggført
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 912
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 30, 2012, 18:50:13 pm »

Artig 40årsgave!

Oppdater med bilder av gaveoverrekkelsen.

Lykke til.
Loggført

ønskedrømmen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: februar 05, 2012, 23:39:16 pm »

...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: februar 10, 2012, 01:10:31 am »

har ein 61modell. ligg under bilar til salgs
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
kane1972
Medlem
***
Innlegg: 165
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #6 på: februar 10, 2012, 07:58:19 am »

Har den 66/67mod bilen på bildet i profilen min. Sveisa d meste av rust.1300motor med crometoppdeksler, reimhjul mm. Nytt effektannlegg, nye us ligge lykter, delviis nylakkert.Ny frontrute,nye lister på dører og alle vinduer.Ektra isolert.nytt taktrekk, som aldri fikk stramt nok. men det kan strammes om noen kan. Motor starter og går.gir ok. nye skivebremser foran samt nye kuler og ledd. nye dørtrekk og trekk i sider bak. Nytt bosh laderelee, og børster og mere elektrisk. Nye stig trinn, nye crome deler. har en stygg komplett us fronfanger som kan bli med, har og en ok us bakfanger. den mangler en bøyle.big felger. de bak er bredere enn de foran. Mye arbeide og penger er lagt inn i denna bilen. Den som kjøper den må ta litt på kanallistene og skaffe riktig førerstol. svart og lett å få tak i. har ikke tid til å ta dette nå, da jeg jobber med en 69 som er betydelig mer påkostet og som blir helakkert og snart klar. Derfor selges den svart/gråe for selvkost. 22.000 eller evnt kjørbar påskiltet veteran bil + kroner..
Har begge veteran skiltene til bilen.
Har også mere deler som kan medfølge om ønskelig. blandt annet en god 1500 motor i deler og en 1300 dobbelporter som stårfast i en syl. Samt de orginale bremsene osv foran..

Svarer kun ppå tlf. Får ikke åpna mail om dagen. skrur så mye bil at jeg har glemt passord på mail box. hehe

95411354
Loggført
ønskedrømmen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #7 på: februar 25, 2012, 21:52:51 pm »

Takk til alle dere som har kommet med seriøse forslag til biler her inne! Setter pris på det Glad
Men etter noen heller useriøse og ubehaglige selgere her inne, og noen som ikke skjønner at det å være interresert i en bil, ikke er det samme som å kjøpe en bil velger jeg nå å avslutte jakten på en boble til 40 åringen min!  Sint
Pengene er overført på egen boblekonto, som han vil få til dagen sin! På denne måten kan han heller fortsette jakten selv utover våren Glad
Vet det kommer til å stå en boble i tunet snart, men om den blir funnet her eller på Finn gjenstår å se! Glad (Har notert meg enkelte brukere her inne som absolutt skal styres unna for å si det slik!)

Så takk igjen til alle dere som virkelig er seriøse i det dere driver med!! og takk for meg!
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #8 på: februar 26, 2012, 12:02:34 pm »

Trist at vi tar i mot nye medlemmer på den måten.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
bjornboble
Supermedlem
*****
Innlegg: 870
Bosted: finsland



Vis profil
« Svar #9 på: februar 26, 2012, 18:36:00 pm »

ja dette var dorlige greier..skjerpings folkens Sjokkert
Loggført

agder vw klubb..

orginalt som er tingen..
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #10 på: februar 26, 2012, 20:02:33 pm »

Kanskje litt seint nå skjønner jeg men BugBus/Torleif har en meget bra -67 tilsalg. Er en salgstråd her inne på den.... Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #11 på: februar 26, 2012, 20:25:53 pm »

Trist at vi tar i mot nye medlemmer på den måten.
ikke overraskende...
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #12 på: februar 27, 2012, 08:30:37 am »

Trist at vi tar i mot nye medlemmer på den måten.
ikke overraskende...

Nei,dessverre. Jeg har tidligere prøvd å ta et oppgjør i krasse ordelag, med ukulturen her på forumet, men da ender jeg alltid opp som den store stygge ulven. Derfor prøver jeg heller å gi noen uskyldige, små hint, i håp om at de det gjelder snart vil begynne å tenke seg om. Dessverre har de ikke den evnen, så dette må vi visst bare leve med.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 605
Bosted: Moss


1967 T2


Vis profil
« Svar #13 på: februar 27, 2012, 08:43:10 am »

Syns du bare skal legge ut hvem det gjelder så de kan få en skikkelig ripe i lakke, kanskje det får vedkommende til å tenke seg om to ganger før man lirer av seg noe!!
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #14 på: februar 27, 2012, 09:48:17 am »

En sak har som regel minst tre sider så la oss ikke henge ut folk uten å vite hva som ligger bak. I denne tråden får vi bare ene siden.
Når det er sagt så er det veldig beklagelig at du fikk et slikt første møte med forumet. Jeg håper vedkommende virkelig tar kommentarene dine til seg og skjerper seg. Håper også denne tråden kan få andre til å tenke seg litt om på hvordan de fremstår i sin kommunikasjon, da ikke bare med nye men også eksisterende medlemmer.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
ww2
Supermedlem
*****
Innlegg: 708
Bosted: Karmøy



Vis profil
« Svar #15 på: februar 27, 2012, 10:59:48 am »

Regner med at jeg er en av de stygge useriøse selgerene.Så nå vet dere hvem det gjelder så hun har advart dere,handlerer dere med meg er det på egent ansvar Gliser.Det som tydligvis var frekt var at jeg sa til henne etter de ikke ville ha bilen:Var at Jeg viste de ikke skulle ha bilen med en gang jeg så dem/hadde møtt dem,når de kom for å se på bilen :)Neste gang vær voksen og ta det opp med de det gjelder,det prøver jeg iallefall og lære mine unger,ikke si det til alle andre.Det verste jeg vet er falske folk og løgnere.Så buhu stakars Trådstarter.

Mvh
Den onde fæle selgeren fra Karmøy.
Loggført

Den gode, den onde,den grusomme og meg ;-)
ønskedrømmen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted:


Vis profil

« Svar #16 på: februar 28, 2012, 18:18:43 pm »

Flott at flere av dere er enig/støtter meg i det forrige innlegget mitt Glad Har også fått flere PMer fra folk som beklager på både egne og andres vegne her inne! Det er voksent gjort synes jeg Glad De aller, aller fleste av dere er jo menn/damer som dyrker hobbyen deres her, og er seriøse med det dere driver med!

Jeg ønsker ikke å henge ut noen her i tråden, ei heller starte noen diskusjon! Men enkelte viser vel klasse her må jeg tillate meg å si!! Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!