april 27, 2024, 21:38:26 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: sindsyg motor bliver født 2387 turbo fi  (Lest 7458 ganger)
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #30 på: mars 02, 2012, 14:49:43 pm »

Ja, hvor er intercooler?

Det er jo nok av plass...
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
thomas lybbe
Supermedlem
*****
Innlegg: 977
Bosted:


Vis profil

« Svar #31 på: mars 02, 2012, 15:01:43 pm »

nu bliver den lavet først uden intercooler men arbejder på det Glad
Loggført
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #32 på: mars 03, 2012, 11:03:12 am »

Vis det er en gatemotor med 300-400hk ville jeg bygget intercooler først som sist!
Ser ikke poenget å bygge den først uten. motoren bør jo mappes på nytt etter ombygging til intercooler...
Loggført
tmbryhn
Supermedlem
*****
Innlegg: 1408
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #33 på: mars 03, 2012, 11:37:12 am »

Pene deler og fin montasje ja Gliser

MÅ (ikke bør) mappes om etter montasje av IC ja. Innsugstemp fra kanskje 100 til 50 grader har temmelig mye å si for AFR ved en gitt duty cycle Osteaktig

Sexy stasj som blir gøy å følge med på. Ser ut som en real show n' shine-winner!


Hva slags ECU og tenningssystem skal du styre og overvåke dette monsteret med?
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

 - VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #34 på: mars 03, 2012, 11:41:25 am »

Vis det er en gatemotor med 300-400hk ville jeg bygget intercooler først som sist!
Ser ikke poenget å bygge den først uten. motoren bør jo mappes på nytt etter ombygging til intercooler...

Jeg skrev først må, men modererte meg til bør.  Blunker
Loggført
thomas lybbe
Supermedlem
*****
Innlegg: 977
Bosted:


Vis profil

« Svar #35 på: mars 03, 2012, 12:16:04 pm »

Det er redline system
Loggført
thomas lybbe
Supermedlem
*****
Innlegg: 977
Bosted:


Vis profil

« Svar #36 på: mars 05, 2012, 13:21:14 pm »

Hey Thomas,

I got your engine running today and sounds very good, here is a small video clip on youtube http://www.youtube.com/user/powerhausvw?feature=watch
 I still have to make more adjustments, but I took a quick video clip so you can here how it sounds. I will take more videos as I make adjustments.
 
John
Loggført
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #37 på: mars 05, 2012, 15:55:04 pm »

Fett Glad
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!