mars 28, 2024, 21:00:18 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Solgt!  (Lest 1770 ganger)
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« på: februar 26, 2012, 16:32:37 pm »

.


* 090.jpg (89.01 KB, 640x478 - vist 157 ganger.)

* 089.jpg (88.2 KB, 640x478 - vist 179 ganger.)
« Siste redigering: mai 14, 2012, 15:41:50 pm av Gaffel » Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
vw1961
Supermedlem
*****
Innlegg: 626
Bosted: birkeland


Originalnostalgiker


Vis profil
« Svar #1 på: februar 26, 2012, 19:52:57 pm »

Vedr Clutch, clutchplata passer ikke på tidlig sekstitallsgrikasser. På girkassa er det fler splines uten at jeg kan eksakt si hvor mange. Clutchplata har færre og grovere. Dette ble en erfaring da jeg satte brannpumpemotoren i vw. Måtte ut med motoren og bytte plate.
4 lapper for motor med forgsser og kjøleblikk er sympatisk priset. Jeg betalte det samme, men måtte ha forgasser med filter, fordeler, div blikk og varmevekslere.
Loggført

Praise the aircooled

Kjøreglede, det er å ta for seg hele alfabetet i steden for  A til B:=)
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #2 på: februar 26, 2012, 20:04:20 pm »

Vedr Clutch, clutchplata passer ikke på tidlig sekstitallsgrikasser. På girkassa er det fler splines uten at jeg kan eksakt si hvor mange. Clutchplata har færre og grovere. Dette ble en erfaring da jeg satte brannpumpemotoren i vw. Måtte ut med motoren og bytte plate.
4 lapper for motor med forgsser og kjøleblikk er sympatisk priset. Jeg betalte det samme, men måtte ha forgasser med filter, fordeler, div blikk og varmevekslere.

Kjekke å vite, takk for info Blunker
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #3 på: mars 29, 2012, 17:22:23 pm »

Da var denne til salgs igjen..
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #4 på: mars 31, 2012, 20:48:02 pm »

Opp med seg
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #5 på: april 03, 2012, 12:52:42 pm »

Ingen som vil ha problemfri sommer? Blunker
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #6 på: april 05, 2012, 14:47:38 pm »

Opp
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #7 på: april 12, 2012, 12:54:55 pm »

Pump
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #8 på: april 27, 2012, 10:05:22 am »

Har du noen ide om nøyaktig timetall? Og har du åpnet motoren eller kun byttet over til "bildelene"?

Kan være interesert i motoren, men trenger ikke noe av blekket. Er det mulig å gjøre en deal her?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #9 på: april 27, 2012, 14:12:36 pm »

Vet ikke nøyaktig hvor mange timer den har gått. Men med tanke på hvor mye brannpumper går, så kan jeg tenke meg de brukes toppen 5 timer i året inkludert vedlikehold og testkjøring. Pluss at motoren ble tatt ut av tjeneste tidlig 90 tall.

Trenger du bare startbar motor uten noe kjøleblikk?
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #10 på: april 27, 2012, 16:31:30 pm »

Vet ikke nøyaktig hvor mange timer den har gått. Men med tanke på hvor mye brannpumper går, så kan jeg tenke meg de brukes toppen 5 timer i året inkludert vedlikehold og testkjøring. Pluss at motoren ble tatt ut av tjeneste tidlig 90 tall.

Trenger du bare startbar motor uten noe kjøleblikk?

I utgangspunktet trang jeg kun selve motoren med topper og sylindere, samt oljekjøler. Men nå har jeg ordnet meg ei komplett pumpe isteden Glad
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #11 på: april 30, 2012, 10:31:23 am »

Bømp
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #12 på: mai 08, 2012, 18:58:42 pm »

Bump!
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!