april 27, 2024, 20:07:34 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sjøblå Boble, 66 modell.  (Lest 4813 ganger)
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« på: november 09, 2013, 18:15:37 pm »

Hei!
Har i sommar kjøpt meg ei vw boble 1966 modell, 1300 motor:


*  (37.13 KB. 450x600 - vist 100 ganger.)

*  (39.39 KB. 450x600 - vist 94 ganger.)


Litt historikk (har kopi av det første vognkortet):
Bilen har hatt 4 eigarar. Bobla har hatt ei reise frå Oslo til Hamar, kor eg kjøpte den.
Den var for nokre år sidan på ein verkstad kor varmekanalar og golv var bytta og generell rust vart fjerna,
då og lakkert i original sjøblå farge. Bilen har desverre stått ute ein periode, slik at lakken har vorte falma og bilen har fått litt overflate rust..
Motoren har nok ikkje vore starta på ei stund, men ser at alt av deler og ledningar er på plass (ih.h.t teikningar).

Tar imot alt av råd og kommentarer med glede (!), då eg ikkje har så veldig god peiling på motor.

Planen min er å få tak i deler, fikse utvending rust og gjere bobla komplett!
Sidan karosseriet ikkje har kromlister (monteringshol er sparkla igjen når bilen vart lakkert) reknar eg med at forrige eigar
prøvde seg på ein Cal-look (Bilen har heller ikkje kromlister i vindauga). Bakluka er vel og frå ein 64 mod.

Er særs open for tips til kva "stil" eg burde gå for, med det grunnlaget eg har !
Reknar med at bilen får eit "bruktpreg" føreløpig sidan eg ikkje har råd til heillakkering.

Beklagar litt dårlege bilete då bilen står i ein liten garasje.

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:19:48 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Jørgen N
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Vennesla



Vis profil
« Svar #1 på: november 09, 2013, 20:23:08 pm »

Hei der! Lykke til med prosjektet Glad liker godt fargen du har på bilen Blunker har en seablau 64 selv Glad
Loggført

1964 VW 1200 Blunker
1971 VW 1302 Glad
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #2 på: november 09, 2013, 20:43:05 pm »

Takk! Forhåpentligvis kjem fargen meir fram når eg får vaska og rubba bilen!

Her er eit innvendig bilete:

*  (45.85 KB. 600x400 - vist 104 ganger.)



*  (104.62 KB. 800x600 - vist 101 ganger.)



Manglar forresten 2 delar av varmluftsystemet (på biletet i høgre hjørne). Desse "Y" stykkja som spakane med girstonga
styrer spjeldet i.. Viss nokon har liggjande 2 stk kjøpar eg gjerne!

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:11:18 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
BP 73
Supermedlem
*****
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand



Vis profil
« Svar #3 på: november 09, 2013, 23:34:04 pm »

Har 2 sånne Y stykker til 68 mod hvis de passer. ring 99599148
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #4 på: mars 02, 2014, 16:29:44 pm »

Hei!
Har fleire lykteskal med inntakt glas og kromring, men manglar haldar og koplingsstykkje til lyspære på alle utenom den eine.

Er det mogleg å få tak i dette? Eller kjøpar eg ein del som inneheld lyspære og parklyspære (http://www.jbugs.com/product/6006.html?Category_Code=vw-headlights-bulbs)
« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:11:38 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: mars 02, 2014, 22:01:05 pm »

Flott bil! og eit godt utgangspunkt med tanke på at rusta er teken hand om.
spørsmålet om "kva stil ein skal velgja" er noko som kjem opp i ny og ne. fasiten er at da er heeilt opp til deg sjølv.
eg har liggande både varmerøyr bak + perehaldara og da mesta anna du måtte trenga
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #6 på: februar 13, 2015, 18:01:04 pm »

Hei igjen!

Har ein liten update på bilen.

Er no på plass i løa til onkelen min, og vil vere relativt nær heimstaden slik at det vert enkelt å fikse!
Kjørt inn i.l.a sommer 2014, høve bilberger jobb hjå Falck Stavanger.

* frakt1.jpg (107.49 KB. 800x598 - vist 118 ganger.)


Litt skruing.

*  (89.63 KB. 800x600 - vist 117 ganger.)


Eg måla i vinter djupleiken ned til akslingen frå bensinpumpeholet, der det skal vere eit stag som styrer innsuget.
Denne lengden vart 9.6 - 10 cm etter å ha rotert svinghjulet.
Etter å ha undersøkt litt er det to lengder på dette staget som skal ned her. 100mm og 108mm

Har nokon ein ide om eg har måla feil, om denne avstanden skal vere større f.eks?
Ynskjer gjerne å kjøpa dette, så viss nokon har den rette stonga hadde det vore flott.
Sjår at den lange typen er mest vanleg for 1300 motorane.

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:24:41 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Jørgen N
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Vennesla



Vis profil
« Svar #7 på: februar 15, 2015, 14:02:23 pm »

Bra å se at det går framover med bilen Glad har du bestemt hvilken "stil" du skal gå for? Glad har min 64 foreløpig så og si helt original, med en del ekstrautstyr, men har litt lyst på nye felger og litt lavere, iallfall foran Glad
Loggført

1964 VW 1200 Blunker
1971 VW 1302 Glad
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #8 på: februar 24, 2015, 15:11:17 pm »

Hei! Eg trur det vert å senke den litt foran, få montert alle delane (orginale) og få tak i ei takgrind.
Så trur eg bilen i førsteomgang vert slik den er no, mtp. lakk og slik.

Reknar med at sjangeren tippar litt meir over i "Utslitt klassiker" i starten!


*  (87.58 KB. 800x600 - vist 153 ganger.)

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:30:20 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Simen Englund
Seniormedlem
****
Innlegg: 369
Bosted: Mogreina, Ullensaker


Vis profil

« Svar #9 på: mars 10, 2015, 13:25:07 pm »

"Utslitt klassiker" skal en ikke kimse av!

Greit å få kjørt litt mens man planlegger drømmebilen. Sjøl har jeg tidvis pådratt meg pappeske-prosjekt, og aldri kjørt bilen jeg starter å restaurere. Ikke alltid like motiverende et stykke ut i arbeidet. Smart å komme seg inn i miljøet først også. Har gjort noen tabber, som kunne vært avverget om man setter igang med litt mer research og innspill fra "erfarne fjellfolk"..

Lykke til med prosjektet uansett!  Glad
Loggført

Land Rover Serie II -70 (Julie)
VW 1300 -73 (Medgiften) endelig ferdig
Vespa 125 Super VNC1T -68 (straks klar)
XC 90 (konebilen)
Audi 80 Cab -93
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 01, 2015, 21:26:41 pm »

Litt oppdateringer rundt bilen.
Det røffe eksteriøret er så og seie ferdig, der eg manglar litt detaljar ang. antenne, takgrind o.l!
Arbeidet er og gjort litt ut ifrå forholda som er tilgjengelige  Blunker


*  (63.03 KB. 600x600 - vist 123 ganger.)


*  (81.07 KB. 800x600 - vist 129 ganger.)


Bilen har så og seie fått tilnamnet "flekken" grunna malingsforskjellen på panseret, då eg rett og slett har vore litt bakpå med å lakkere heile panseret!
(Diverre er det fleire ting på lakken rundt om som må utbedrast, men det kostar ein del pengar og tas med eit seinare stadie!)

Motoren er ute av bilen for overhaling/fiksing.
Så det nermar seg noko etterkvart!

Setter pris på konstruktivt innspel sidan dette er fyrste bilen!

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:47:02 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #11 på: august 08, 2016, 22:36:12 pm »

Då var det tid for ei oppdatering. Blir lenge mellom slaga, når ein studerar i ein anna by.
Sist sleit eg ut motoren, skrudde denne opp, skifta pakninger på diverse deler og fiska opp knust bensinpumpebrakket (!).


*  (83.08 KB. 800x600 - vist 122 ganger.)


No har eg fått tak i takgrind (som skal pussast), bambus hylle og fått satt inn motoren som er tåligt overhala.


*  (79.1 KB. 800x600 - vist 96 ganger.)


Akseleratorkabel er skifta. Røyret som denne er ført i hadde ein rustplugg, som fekk ny vaier til å stange i.
Fekk slått ein spiker igjennom med hjelp av et 3mm stålstag. I tillegg vart løysemiddel og grease hyppig nytta! Griseri.

Fant ikkje noko tjærepapp til motorrommet, så då vart det diverre billigvarianten, som forsåvidt fungerar godt.
Må få tak i eit tidsriktig motorlokk, innvendige paneler og teppe i bagasjerom og kabin!
Takgrinda må og sandblåsast og lakkerast.

Tips og triks eg kunne trengt:
Er det nokon mal på korleis teppe er innvendig? Slik ein kan kappe eit metervare-teppe til dette? eller må ein berre måle opp å skjæretil?
Slit og med å kunne åpne/lukke spjell på bakre del av varmerøyret (Høgre, festa til motoren), nokon som har tips til korleis ein
får løsna dette?

 Glad

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:49:14 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #12 på: august 12, 2016, 19:39:09 pm »

Fin bil du har  Glad
Loggført


Old bugs never die
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #13 på: august 14, 2016, 22:13:04 pm »

Takker! Glad


Bambushylla:

*  (77.07 KB. 800x600 - vist 115 ganger.)

« Siste redigering: juni 29, 2018, 19:49:48 pm av Njål » Loggført

- 1966 VW Type 1
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!