april 19, 2024, 02:38:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ærlighet varer lengst...... men jeg vet nå ikke jeg.  (Lest 6433 ganger)
DVS-RACING
Medlem
***
Innlegg: 146
Bosted: Sørumsand



Vis profil
« Svar #30 på: mars 07, 2012, 18:45:52 pm »

Ting ordner seg for snille gutter  Glad
Loggført
A.Hole
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #31 på: mars 07, 2012, 19:37:48 pm »

Ting ordner seg for snille gutter  Glad

Enig i det, men lærdommen er kanskje : ring aldri Politiet (Futens lange arm) før liv og helse er i akutt fare!
Loggført
nik
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #32 på: mars 07, 2012, 21:52:14 pm »

Hadde et lite uhell på vei hjem fra Scc 2011 med bobla mi. Var veldigt glatt i en rundkjøring (diesel /regn kombo) og dermed ble det en snurrrr. Hastigheten vart vel sån ca 20-30 km/t.
Ferden stoppet ved at støfangeren bak og litt til fikk seg en trøkk, men ikke mer en at bilen og jeg kjørte hjem etter uhellet.
Ble jo litt oppstyr da en fin gammel boble snurrer rund. Meldte derfor fra til politiet at jeg hadde hatt et lite uhell og at jeg på ferden var innom autovernet.
I dag 7 mnd etter uhellet, får jeg et krav fra vegvesenet på 14600,- kr for utskifting av autorail som det så fint står.
Er det flere som har vært borti dette. Er jo ikke akkurat en tanks jeg kjører rundt i da.
Hvor mye skal disse railene egentlig tåle??
Blir nok noen tlf til vegvesenet,  for en boble i 20-30km/t kan vel ikke gjøre så stor skade? eller...

Hilsen en som lurer.......
Hvorfor i alleverden meldte fra om det

Loggført
loveherbie
Medlem
***
Innlegg: 153
Bosted: Øvrebø



Vis profil
« Svar #33 på: mars 11, 2012, 20:46:18 pm »

Hadde et lite uhell på vei hjem fra Scc 2011 med bobla mi. Var veldigt glatt i en rundkjøring (diesel /regn kombo) og dermed ble det en snurrrr. Hastigheten vart vel sån ca 20-30 km/t.
Ferden stoppet ved at støfangeren bak og litt til fikk seg en trøkk, men ikke mer en at bilen og jeg kjørte hjem etter uhellet.
Ble jo litt oppstyr da en fin gammel boble snurrer rund. Meldte derfor fra til politiet at jeg hadde hatt et lite uhell og at jeg på ferden var innom autovernet.
I dag 7 mnd etter uhellet, får jeg et krav fra vegvesenet på 14600,- kr for utskifting av autorail som det så fint står.
Er det flere som har vært borti dette. Er jo ikke akkurat en tanks jeg kjører rundt i da.
Hvor mye skal disse railene egentlig tåle??
Blir nok noen tlf til vegvesenet,  for en boble i 20-30km/t kan vel ikke gjøre så stor skade? eller...

Hilsen en som lurer.......
Hvorfor i alleverden meldte fra om det


Nei der har du jo et godt eksempel på at ikke i alle situasjoner er det lønnsomt å være ærlig.

Synes dette var helt på jordet av vegvesenet jeg.. Ei lita boble skal jo ikke kunne lage så mye skade .
Loggført



--------------------------------------

1970 Herbie
1999 Subaru Justy
2007 subaru impreza
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!