ecmar
Seniormedlem
|
|
« på: mars 08, 2012, 16:35:56 pm » |
|
Vis jeg skulle finne på å flytte til en annen plass i norge så er jo veteranbilmiljøet et viktig argument for hvor man skulle flytte. Så da åpner jeg for uhemmet skryt av miljøet rundt omkring i landet. Og det vil legges til i vurderingen når jeg finner på å flytte.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
« Svar #1 på: mars 08, 2012, 16:41:12 pm » |
|
Artig tema:-)
Jeg kan vel skryte av at Bydel Nordstrand i Oslo - her hvor jeg bor - visstnok er Norges mest tettbefolkede VW-område.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FosenXpressen
Seniormedlem
TOTO
|
|
« Svar #2 på: mars 08, 2012, 17:18:22 pm » |
|
Fooosseeeeeeeeen!!!! ;-)
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#1 & Founder "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem
|
|
« Svar #3 på: mars 08, 2012, 17:35:28 pm » |
|
"Oslo-nord".....Lillestrøm, Gardermoen, Eidsvoll, Dal, Kongsvinger, Ullensaker, Jessheim-området...
Mandags-klubben, Jessheim-Ligan....verkstedet til Jee...privat VW-museum på Kongsvinger....norges-autoritet på T2 på Aurskog....og ikke minst: SCC og Gardermoen rett i bakgården. To-tre faste måneds-VW-kaffeslabras i gangavstand. Kort vei til Sverige og Tocksfors også...og til Gardermoen når man skal på VolksWorldShow. Våler-banen et par steinkast mot øst.
Kort vei til alt og midt i smørøyet....og man kan bosette seg både veldig urbant og veldig grisgrent i dette området.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Gaffel
Supermedlem
That's what she said..
|
|
« Svar #4 på: mars 08, 2012, 18:43:55 pm » |
|
Østfold! nok sagt =)
|
|
|
Loggført
|
Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
|
|
« Svar #5 på: mars 08, 2012, 18:48:54 pm » |
|
Moss uten tvil
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem
|
|
« Svar #6 på: mars 08, 2012, 19:38:14 pm » |
|
Artig tema:-)
Jeg kan vel skryte av at Bydel Nordstrand i Oslo - her hvor jeg bor - visstnok er Norges mest tettbefolkede VW-område.
Det er ingen som har mer aktivitet i sesongen enn Follo, og miljøet er inkluderende og kameratslig. Siggerud er dessuten VW-metropolen i Norge. Der befinner hele styret i Follo VW-Klubb seg, og VW-tettheten er større enn befolkningstettheten. Vel, nesten i alle fall.....
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Oval57
Supermedlem
Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
|
« Svar #7 på: mars 09, 2012, 10:35:13 am » |
|
Mysen og Trøgstad i Østfold. Hotshop, minner i fra Bug In på Sandstangen, mange med VW-bakgrunn og et yrende garasjeliv rundt om.
Drammen, Sande, Lier, Asker. "Cruising i Drammen" (C), Kubler og svømmere rett ved deg, full fart i mange garasjer, treff på Zita i Lierbyen.
Kort vei til det meste, inkludert Veteranklubbens kjerneomeråde.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Skaug
|
|
« Svar #8 på: mars 09, 2012, 11:02:24 am » |
|
Det er ingen som har mer aktivitet i sesongen enn Follo, og miljøet er inkluderende og kameratslig. Siggerud er dessuten VW-metropolen i Norge. Der befinner hele styret i Follo VW-Klubb seg, og VW-tettheten er større enn befolkningstettheten. Vel, nesten i alle fall.....
Follo klubben er en gjeng med hyggelige folk. Er dessuten er Follo en perle om sommeren
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #9 på: mars 09, 2012, 11:05:35 am » |
|
Det beste miljøet er der hvor dem ikke gidder å svare i denne posten men bruker tiden i garasjene for å bli klar til våren som er like rundt hjørnet.
-BB-
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
|