april 29, 2024, 05:46:35 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC 2012- Fivillige til tjeneste  (Lest 7225 ganger)
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #30 på: august 09, 2012, 22:26:00 pm »

Hei! Det er mammalise! Ettersom vi i år stiller med brannbilbuss henta i Kvæfjord av Jan og Erik, så melder jeg meg til frivillig tjeneste! Kan slokke branner, blåse på sår og mye annet. Kom til Slackersteltet for hjelp og trøst!
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #31 på: august 10, 2012, 08:05:12 am »

Oppsluttningen om SCC 2012 har de siste 48 timer tatt av og vi er pr nå 31 frivillige som stiller seg til disp for SCC og det er helt suverent.

Dette vil si at vi er i mål og jeg vil på forhånd si takk til alle som har meldt sin interesse. Om noe pr ikke har fått vaktlisten, meld ifra til meg på PM, mail eller telefon.

Sees og talas bredt om kun 1 uke!!!!!

Arne "MrKreosot"
31 frivillige av en så stor gjeng luftfrelste er i minste laget synes jeg. Trodde faktisk ikke det var så dårlig dugnadsånd innad i miljøet, når det gjelder dette kjempetreffet.
Jeg stiller nok opp på flere ting i løpet av helga om det skulle være behov.

Det er sant. Hørte på radioen igår at det er 70000 frivillige som stiller opp for OL i london. De jobber ca 14 timer pr dag og gratis, emn jeg er fornøyd med de som stiller opp for SCC, kjempegjeng. Gliser
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #32 på: august 20, 2012, 21:35:55 pm »


En stor stor TUSEN MILLIONER TAKK til alle de som stille ropp og gjør en innsats for SCC!! Dette gikk kjempefint...enten du sleit med rigging og lemping i dagene før og etter treffet...eller vandret rundt og ble klemmet på langs banen....eller fylte melk i kaffemaskinen....eller stanset hull i adgangskortene....eller sjekket armbånd i porten....eller - uansett hva du gjorde...du gjorde en kjempeinnsats!

Fra firmaet "QuickService" i Tønsberg fikk vi sponset to flotte bilstereoanlegg - og tusen takk for det. Disse to anleggene ble under premieutdelingen gitt som en ekstra påskjønnelse til to dugnadsarbeidere som denne gang utmerket seg med "det lille ekstra"...

"Dugnadsprisene for SCC2012 ble utdelt til;
- Per Larsson fra Sverige....som i 5-6 år har tatt turen over kjølen flere dager før SCC for å delta i sjauing og forberedelser...og som jobber skjorta av seg iløpet av de tre dagene det står på.
- Arne "MrKreosot"...som bokstavelig talt "kom ut av skogen" og tok stålgrep på både forberedende og pågående arbeid med dugnadslister og frivillige. Et eksempel til etterfølgelse.

Alle er vinnere i denne kategorien - tusen takk til alle som bidro...bare ett år til neste gang....
Loggført

SCREWDRIVER #2
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem
*
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #33 på: august 21, 2012, 12:17:42 pm »

Slenger meg på Splitmannen og sier takk til alle de frvillige som stilte opp. Håper like mange stiller opp og gjør en like bra jobb neste gang jeg begynner å gnage etter folk til SCC. Jeg kommer til å ta samme hatten neste år om JHU og de andre ønsker det. Vel kjørt  Kult


Arne Enger
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #34 på: august 21, 2012, 12:28:57 pm »

Bandet ville komme tilbake neste år, og vokalisten skulle komme i sin lave matte boble

Så da er det bare og brette opp armene og kjøre i gang en spørre runde om sponsing, og tilby de mere reklame B-)
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #35 på: august 21, 2012, 13:27:04 pm »

fikk med meg noen timer lørdag og søndag i porten noe som var veldig trivelig. Slenger meg på dugnadslista for neste år også for dette var ikke noe å frykte. Glad
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #36 på: august 21, 2012, 22:12:33 pm »

Bandet ville komme tilbake neste år, og vokalisten skulle komme i sin lave matte boble

Så da er det bare og brette opp armene og kjøre i gang en spørre runde om sponsing, og tilby de mere reklame B-)

Takk for at du fikk ordnet band Martin.
Jeg var litt opptatt med burgere og øl i Screwdrivers teltet, men fikk med meg det meste i bakgrunnen og fikk tatt turen bort på slutten av konserten. Må si jeg var imponert, skikkelig flinke var de!
Det er også en type musikk som de fleste kan leve med, noe som er viktig på SCC hvor man har et veldig variert klientell og man hører det enten man velger å være på konsert eller ikke. Helt konge!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!