april 18, 2024, 22:44:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: hm.... Golf  (Lest 1272 ganger)
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« på: mai 05, 2008, 11:16:07 am »

hm.... Golf selges! Ja jeg vet dette er feil plass, men tenkte kanskje noen her kunne være interessert i å hjelpe meg i denne situasjonen! ;-) Saken er som følgende: En kompis av meg, som desverre ikke er blant oss mer, etterlot seg en restaurert Golf 1981, jegermäister-orange. Han fikk et eplepsianfall og var en tur i grøfta... høyre skjerm, frontplate og bru etc. er ferdig, men resten av bilen er såppas bra at den bør på veien igjen. Kanskje må den nappes litt i hjørnet også. Ellers står bilen på gull bbs, men god 1800 motor, og gir fra nyere bil, samt rutet interiør fra rabbit/gti. Bilen ble sveist for 30.000 kroner for 5-7 år siden og stått siden smellen, og nå etter dødsfallet. Tilbake står sønnen Heine på 7 år og har for langt fram i tid brukt for »Ingolf». Jeg gjør dette bare for å hjelpe familien, så all kronasje går til Heine. Utropspris 5000,- blanke norske kroner, og at Heine får bli med en tur i pappas stolthet! Bilen står hos meg på Eina. Nils Henrik 99707990.
« Siste redigering: mai 05, 2008, 11:18:45 am av NHH » Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #1 på: mai 08, 2008, 16:57:40 pm »

Da har Heine solgt bilen! Lykkelig eier på Dokka.
NHH
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!