mai 02, 2024, 04:07:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1969 T2 Panel Walk Trough, prosjekt ER NÅ UTE av tunet  (Lest 1646 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: april 01, 2012, 20:56:56 pm »

Har eit flott prosjekt som eg ikkje har tid til, og eg finn ingen som vil sveise for meg.
Prøver derfor å finne ein god og trygg heim til ein som treng litt meir enn det vanlege av gulvrust.
På pluss sida er bra karosseri mtp bulkar og slikt. Fint interiør. Komplett bil, tilogmed lokk på hanskerommet Blunker
Den andre lista er lengre. Kanaler, utriggere, jekkfester, traverser, varegolv, torsjonsrøyr bak, skalkar, motorrom, ramme bak osv er så godt som fråværande pga rust.
Det eg har, er eit praktisk talt rustfritt understell frå ein Late Bay som kan følge med.
Motoren er 1600 singelport, innbyttemotor, med honestripene intakt. Nye fjører og pakninger, komplett kjøleblekk og gode varmepotter.

Alle papirer er i orden.

Litt bilder på: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,33673.msg339490.html#msg339490
og bunn med lite rust på: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,33543.0.html

Kan nok ordne med transport rundtom i sørnorge om det er eit problem....

Har bilder på det meste, og kan sende på forespørsel

Masekoppar treng ikkje kaste bort tida si på denne. Her er det handling som trengs Gliser

mvh Ivar
« Siste redigering: mai 03, 2012, 10:02:29 am av Ivar » Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
A R E
Gjest
« Svar #1 på: april 01, 2012, 23:17:35 pm »

Hei Ivar,

synd du gir opp bayen din:(

Legger ved et bilde av min som nå er ferdig, som en teaser for deg og kanskje kan få deg til å skifte mening...


* Ferdig 001.JPG (129 KB, 800x600 - vist 220 ganger.)
Loggført
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: april 02, 2012, 07:20:02 am »

Hei du, Det er ikkje det at eg gir opp. Problemet er å få den hjelpa eg treng. Sveisarar som kan meir enn å punkte på ein skjerm er det langt i mellom, desverre. Men no blir det vel ledig kapasitet i din garasje? Dei er jo søstre :-)
Gratulerar med ein fantastiskt detaljert renovering! Den er høgt oppe på Top-10 lista mi:-)

PS: om nokon overivrige sveisarar treng litt å henge fingrane i, så er det av interesse også!
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #3 på: april 10, 2012, 19:21:54 pm »

Påskeharen har jort jobben sin, appelsino er spist, KvikkLunsj-papiret er gått i bosset og thermosen er tom!

Så no er det på tide å gjera noko igjen Glad

Alle de der ute, som klør i kappskivene, og kjenner kriblinga i sveisepistolen er velkomne til å ta kontakt Gliser

Både salg og jobb er aktuelt, då eg eigentleg ikkje har lyst å selje.....

Går på Finn om eit par veker høyrer eg.....
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!