mai 23, 2024, 11:47:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Orginale Wolf(...)  (Lest 2367 ganger)
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« på: mai 06, 2008, 07:43:53 am »

Mener de heter Wolfrace, minn meg gjerne på det om du vet navnet selv.





Ring 93446434 for info om pris, innpress ol. Står i Oslo.
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #1 på: mai 08, 2008, 21:33:13 pm »

opp
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #2 på: mai 08, 2008, 21:50:25 pm »

Heter wolfrace ja. Samme felgene som står på notchen min Glad Flotte felger dette!


* kongsberg.jpg (43.87 KB, 446x334 - vist 99 ganger.)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #3 på: mai 08, 2008, 22:12:55 pm »

pris?
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #4 på: mai 08, 2008, 22:47:19 pm »

Ikke meningen å disse tråden din, men har du sjekket om disse er runde/rette? Det sitter farlig mye bly på den felgen. Men det kan jo skyldes dårlige dekk.

Også er det sikkert noen som lurer på om det følger med bolter, bredde og ET på felgene


Lykke til med salget Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #5 på: mai 08, 2008, 22:53:33 pm »

På disse skal det stå hvor brede de er + diameter frampå felgen. På mine står det Wolfrace 6x15".
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #6 på: mai 08, 2008, 23:26:21 pm »

Hvis ikke jeg tar skammelig feil er wolfrace produsenten og slotmagz merket. Eller var det tvert om?
De er laget av en magnesiumblanding og trenger somregel litt lodd Glad
Loggført

Member #1 /Spliths venner
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #7 på: mai 08, 2008, 23:43:37 pm »

Ikke meningen å disse tråden din, men har du sjekket om disse er runde/rette? Det sitter farlig mye bly på den felgen. Men det kan jo skyldes dårlige dekk.

Også er det sikkert noen som lurer på om det følger med bolter, bredde og ET på felgene


Lykke til med salget Glad

Dette er en salgstråd og hvis noen sikkert lurer på noe, så spør de sikkert også. "Ikke meningen å disse innlegget ditt" Pål, men kanskje det er litt dårlig etikette å skape tvil om felgene hvis du ikke er på kjøper'n?
Loggført

1969 Militær-buss
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #8 på: mai 09, 2008, 00:37:53 am »

Ikke meningen å disse tråden din, men har du sjekket om disse er runde/rette? Det sitter farlig mye bly på den felgen. Men det kan jo skyldes dårlige dekk.

Også er det sikkert noen som lurer på om det følger med bolter, bredde og ET på felgene


Lykke til med salget Glad

Dette er en salgstråd og hvis noen sikkert lurer på noe, så spør de sikkert også. "Ikke meningen å disse innlegget ditt" Pål, men kanskje det er litt dårlig etikette å skape tvil om felgene hvis du ikke er på kjøper'n?



Jeg er i den tro at ingen ønsker å lure noen her inne og derfor bør det heller ikke gjøre noe om noen opplyser om slike ting, når det ikke er nevnt i annonsen. Kommentaren var selvfølgelig ikke ment som dissing, men snarere en opplysning. For alt jeg vet så er det ikke sikkert selger var klar over dette og ei heller tenkt tanken å informert om det.

Jeg ville hvertfall satt pris på om noen sa ifra om slikt hvis dette var deler jeg vurderte. Men moderator må fjerne innlegget om det er upassende.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
per
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted: Telemark



Vis profil
« Svar #9 på: mai 09, 2008, 04:51:37 am »

Diameter/bredde og en ca. pris ?

Mvh. Per.
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #10 på: mai 09, 2008, 05:15:06 am »

Ikke meningen å disse tråden din, men har du sjekket om disse er runde/rette? Det sitter farlig mye bly på den felgen. Men det kan jo skyldes dårlige dekk.

Også er det sikkert noen som lurer på om det følger med bolter, bredde og ET på felgene


Lykke til med salget Glad

Dette er en salgstråd og hvis noen sikkert lurer på noe, så spør de sikkert også. "Ikke meningen å disse innlegget ditt" Pål, men kanskje det er litt dårlig etikette å skape tvil om felgene hvis du ikke er på kjøper'n?

Reknar med moderator fjernar desse meldingane om dei er upassande i salgstråden, men.. Prisippielt uenig med deg der, EspenX. Om folk med kompetanse ikkje skal kunne reagere om det er noko som er muffens i ei annonse - utan at eg seier at det er noko muffens her - sjølv om dei ikkje er "på kjøper'n", så er vi på videvanke. Og all den tid Pål gjer dette utan baktankar, så ser i alle fall ikkje eg ein grunn til å reagere på det. Og BT svarar jo ut ganske greit i forhold til andre potensielle kjøparar - som kanskje reagerar på loddmengd - men som lar seg berolige av svaret til BT.

Så skal eg motstå fristelsen til å nemne at både Per, Pål og EspenXeladd har vore i tråden..  Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #11 på: mai 09, 2008, 07:42:49 am »

Når man legger ut en annonse for en kompis som mekker 24/7 og ikke vet hva Internett er, og man selv ikke vet (og ikke gidder å vite) noe om salgsvaren - for å unngå kaos og usikkerhet rundt varen - så vet man så sinnsykt godt at selvom man tror at man er idiotsikker når man forteller eventuelle kjøpere om at:
Ring 93446434 for info om pris, innpress ol. Står i Oslo.
...så kommer det fremdeles spørsmål i tråden om pris, innpress ol. og at de kanskje er skjeve eller veier for mye etcetras...

Min feil! Men slutt å spør og ring heller da folkens  Blunker
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #12 på: mai 09, 2008, 11:50:01 am »

Dersom noen har informasjon/kunnskaper om noe som blir solgt på forumet som hindrer at noen av våre medlemmer blir lurt, eller kjøper noe i god tro, som selger bevisst (eller ubevisst) selger som noe det ikke er ,synes jeg det er helt greit å kommentere dette i salgstrådene.
Nå snakker jeg generellt og ikke nødvendigvis om denne tråden her.

Ting som derimot ikke passer inn i en salgstråd er unødvendig svada, pissprek eller at noen beivsst går inn for å sabotere et salg på falskt/tvilsomt grunnlag.

Dersom disse felgene, i likhet med fuchs felgene jeg selv satte spørsmålstegn med, er ekte vare, så har vel ikke Paal noe i mot at det stilles spørsmål da han antakeligvis kan bekrefte hva som står på felga, og du da kan svare på tiltale på hans vegne siden du har lagt ut annonsene på hans vegne som original vare.
« Siste redigering: mai 09, 2008, 11:52:24 am av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #13 på: mai 09, 2008, 12:16:27 pm »

Jeg reagerte på formuleringen "har du sjekket om disse er runde/rette? Det sitter farlig mye bly på den felgen".  Å konkludere at disse felgene er farlige pga loddene, syntes jeg var drøyt, men jeg tar til etterretning at det takhøyde for å synse om ting til salgs på forumet.

Sorry til Haz/selger for at jeg gjorde mitt til å føkke opp denne tråden...
Loggført

1969 Militær-buss
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #14 på: mai 09, 2008, 12:24:09 pm »

Dersom noen har informasjon/kunnskaper om noe som blir solgt på forumet som hindrer at noen av våre medlemmer blir lurt, eller kjøper noe i god tro, som selger bevisst (eller ubevisst) selger som noe det ikke er ,synes jeg det er helt greit å kommentere dette i salgstrådene.
Nå snakker jeg generellt og ikke nødvendigvis om denne tråden her.

Ting som derimot ikke passer inn i en salgstråd er unødvendig svada, pissprek eller at noen beivsst går inn for å sabotere et salg på falskt/tvilsomt grunnlag.

Dersom disse felgene, i likhet med fuchs felgene jeg selv satte spørsmålstegn med, er ekte vare, så har vel ikke Paal noe i mot at det stilles spørsmål da han antakeligvis kan bekrefte hva som står på felga, og du da kan svare på tiltale på hans vegne siden du har lagt ut annonsene på hans vegne som original vare.

Jeg har ingenting i mot om det stilles spørsmål, ei heller spørsmålstegn ved om en vare er ekte eller ikke Trond. Men jeg velger å henvise til Paal som eier felgene, og lar han svar på spørsmål, fremfor at jeg er mellommann på spørsmål og svar, da det kan lett oppstå misforståelser. I tillegg har jeg ikke peiling på felger, merke, ekte/uekte. Så ikke bare vil jeg ikke svare, men jeg kan ikke - fordi jeg vet ikke svaret  Glad

Jeg er 100% sikker Trond på at hvis du ringer Paal nå og spør om de er ekte, fordi du synes du har sett noe som gjør at du tror de ikke er ekte, så får du nok svar skal du se  Blunker

Om "noen bevisst går inn for å sabotere et salg på falskt/tvilsomt grunnlag" som du sier, er vel en definisjonssak. Det bryr jeg meg ikke så mye om. Hadde jeg vært den som hadde sett annonsen, vært keen - ja da hadde jeg ringt på annonsen fremfor å brydd meg om hva andre måtte mene i en evt salgstråd.

Ha en god fredag folkens, og sagt så er det bare å ringe dersom man har spørsmål rundt pris, innpress ol.
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #15 på: mai 09, 2008, 12:52:28 pm »

bilde av logo

Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #16 på: mai 09, 2008, 12:52:56 pm »

Jeg HAR sett Fuchs felgene som Trond komenterte. Jeg har faktisk studert dem (for Paal) FOR å finne ut om de var ekte, som jeg sa til Paal da... de er ikke ekte. Ikke bare er formen ulik, men de er vesentlig tyngre og mangler delenummer og "revetryne" bak på eikene. Dette er lenge siden så Paal kan godt ha glemt det, og jeg vet det går folk rundt og hevder de rareste ting om Fuchs historien så det er ikke rart slike "sannheter" oppstår.

OBS OBS Jeg har ikke noe sertifikat som sier at jeg er autorisert på fuchs, men jeg har handlet kjøpt og lest om fuchs i ti år og har selv eid 4,5", 5,5", 6" (901), 6" (911), og 7"... og verken før eller siden har jeg sett felger som har denne utformingen.
Loggført

Speed is no substitute for direction
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #17 på: mai 09, 2008, 12:57:09 pm »

great... om dette er for å hjelpe eller ei vet jeg ikke, men dette er en salgstråd for Wolfrace felger. Jeg kan lime inn teksten din jhu i fuchs tråden, og la folk ringe og diskuterere dette videre med eieren fremfor i denne tråden. Da har jeg gjort mitt for å unngå misforståelser rundt noen felger her..
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!