april 29, 2024, 17:42:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: slark i styring med ny snekka  (Lest 3214 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: april 05, 2012, 17:00:26 pm »

Hallo, nett bytt styresnekka og dempar på ei 67 bobla. den nye snekka virka fin til å begynna med men når alt er skrudd på plass har den nye fortsatt lika mykje slark. kva er grunnen til dette?? eg har skifta styresnekka mangen gongar, og opplevde sist gong nett det samme, då skrudde eg inn justeringskrua litegrann og alt var på stell. andre gongar har snekka vert perfekt frå dag 1. meen denne gongen er da noko muffins, eg har altso nesten 2cm å gå på på justeringskrua. men eg må skru den nesten heilt inn for at den skal møta motstand.. og då er da likavel slark i snekka, nesten ingen forskjell Hæ

nokon som har vert borti noko lignande?? må den "innkjøyrast" før den kan strammast?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #1 på: april 05, 2012, 17:03:33 pm »

Og du er helt sikker på at ikke det er slakk i et par styrekuler?
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #2 på: april 05, 2012, 17:11:45 pm »

Står den i midtstilling?
Loggført

Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #3 på: april 05, 2012, 17:17:27 pm »

Og er pitman armen strammet SKIKKELIG?
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #4 på: april 05, 2012, 17:35:01 pm »

Hallo, nett bytt styresnekka og dempar på ei 67 bobla. den nye snekka virka fin til å begynna med men når alt er skrudd på plass har den nye fortsatt lika mykje slark. kva er grunnen til dette?? eg har skifta styresnekka mangen gongar, og opplevde sist gong nett det samme, då skrudde eg inn justeringskrua litegrann og alt var på stell. andre gongar har snekka vert perfekt frå dag 1. meen denne gongen er da noko muffins, eg har altso nesten 2cm å gå på på justeringskrua. men eg må skru den nesten heilt inn for at den skal møta motstand.. og då er da likavel slark i snekka, nesten ingen forskjell Hæ

nokon som har vert borti noko lignande?? må den "innkjøyrast" før den kan strammast?
1. Sett styresnekka i midtstilling
2. Husk og skru til pitmannarmen skikkelig.
3. Hvis du begynner og skru og justere på den tenker jeg at garantien frafaller!
Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: april 05, 2012, 17:58:23 pm »

styrekuler er skifta og bra, snekka står i midtstilling, bolten til pitmanarmen er snørd etter ALLE kunstens reglar, snekka er kjøpt privat så garanti finst ikkje uansett
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #6 på: april 08, 2012, 17:06:55 pm »

Og rattet er også festet godt til rattstammen?  Osteaktig

Edit: Kom til å tenke på at det ikke er slakk i mellom rør og fester for hardyskiven?
« Siste redigering: april 08, 2012, 17:09:24 pm av SveinT » Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: april 08, 2012, 18:19:10 pm »

nei rattstamma og alt der sitter fast, når eg svinger att og framm so ser eg pitman armen går inn og ut, so da må vera snekka i seg sjølv som er på bertur Flau men eg har ikkje fått gjort meir på da endå, men satsar på å få sett meir på da ikveld
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #8 på: april 09, 2012, 19:41:31 pm »

Var en innonm her for en tid siden og fikk en brukt OK snekke
Han hadde kjøpt ny snekke, da hans gamle ikke var helt god, men den nye han handde kjøpt hadde like mye slark som den gamle han byttet ut....



Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: april 09, 2012, 22:57:47 pm »

har vert borti da før som eg nevnte tidligare her, men då berre justerte eg inn snekka og alt var goe greier.

meen eg har trulig oppdaga feilen, for da var jo ikkje ein dråpe med olja på denne snekko!! sånt sjekkar ein jo ikkje når ein er vant til att nye snekker er "turn key" Flau
so eg fyllt på med olja, men da hjalp akkuratt ingenting som helst Trist
eg skrur justeringskrua inn akkuratt til den møter motstand, men da er fortsatt 10cm vandring på rattet. altso 5 meir enn med den gamle snekko... da virkar eigentlig ikkje som justeringskrua har noko funksjon lenger. når eg skrur den heilt ut er da fortsatt lika mykje slark. so spørsmålet er jo om da e eg som har ødlagt snekko når eg justerte inn utan att da var olja på ho?  og går da isofall an å fiksa eller har eg tapt ein tusenlapp og masse arbeid ?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #10 på: april 09, 2012, 23:17:48 pm »

Har du Bentley? Grunnen til at jeg spør er at den omtaler nøye hvordan man sjekker og overhaler styresnekke. Har ikke boken foran meg her, men jeg mener å huske det er en jobb for viderekomne. Jeg ga i hvertfall opp den ideen.

Hadde masse forstillingsproblemer på en Jeans jeg hadde. Prøvde diverse brukte snekker, som alle var umulige å justere inn med skruen (slark selv om skruen tok). Endte opp med å kjøpe ny, og da ble slarken borte.

Når du sier "ny" og "tusenlapp", betyr det at den snekken du har er ny og kjøpt i butikk?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: april 09, 2012, 23:47:25 pm »

takk for tips om bentley! har jo gløymt den Flau og etter å ha lest nokon sider der so ser eg att eg har sett meg blind på den justerings skruo. da kan vera slark andre plassar og! ligger an til meir skrujobb ivertfall. men eg kan ikkje gje meg med "tap"..
eg kjøpte snekka av ein som er her inne, dvs privat, ny men ubrukt. klandrar ikkje han for han har jo ikkje brukt den før. skal nok finna ut av da! evt so prøver eg å overhala den gamle snekko og legger denne nye på hyllo og utsetter problemet til seinare tid:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
heljo
Juniormedlem
**
Innlegg: 74
Bosted: lavik, sogn


Vis profil

« Svar #12 på: april 10, 2012, 19:22:01 pm »

nei rattstamma og alt der sitter fast, når eg svinger att og framm so ser eg pitman armen går inn og ut, so da må vera snekka i seg sjølv som er på bertur Flau men eg har ikkje fått gjort meir på da endå, men satsar på å få sett meir på da ikveld
Bevegar pitmannarmen seg i samme bevegelsar som du har på rattet, ligg jo ikkje problemet i snekka. Men det er mulig eg missforstår kva du meinar her.
Du får ta tak i rattstammen rett før snekka, og sjå kor mykje vandring du har der før pitmannarmen bevegar seg, då veit du iallefall kor slarken ligg.
At ikkje det var olje på snekka har ingenting å seie for slarken der, men kan skade lager/tetningar viss du bevegar mykje på den. Trur nok ikkje litt svinging i garasjen skal ta knekken på den.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: april 10, 2012, 19:53:16 pm »

eg tek tak i rattstamma før snekka og der kan eg vandra att og fram ganske so mykje før da tar tak. samtidig ser eg at pitman armen bevegar seg inn og ut og ikkje att og fram. så mens da slarkar i rattstammo , eller øvre delen av snekka so beveger pitman armen seg inn og ut.  nokon som har noko formeining om da kanskje?

uansett so har eg no sett på den gamle snekko igjen.. der er da slark i rattstamme akselen. har opna den, full i gammal grease. so eg tenkte å vaska den rein, fylla på flytande grease(sånn 0w spesial grease ) og stramma inn slarken i akselen og justera den inn på nytt med skruo. trur den e langt bedre enn den nya som den er no.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: april 11, 2012, 15:20:20 pm »

då har eg gått over den gamla snekko, trur den skal vera ganske grei no. steama den rein ute og inni, og fylte på den nevnte spesial greasen. so justerte eg inn skrua til den var paslig og so stramma eg inn den store skruo i enden på rattstamme akslingen ein liten antydning sånn att slarken forsvant derifrå:) trur den skal vera ganske grei no, for den kniper ikkje i senter og da er ingen slarke antydingar i ratt akslingen. so eg skal setta den på og sjå kva som skjer. dessutan so har eg ein teori om ka som kan ha skjedd med den nye snekko. men da vil visa seg når eg får opna ho.
uansett nyttig lering å fiksa gamle snekker. vist den funkar bra so har eg ivertfall lert korleis eg skal spara 1000kr pr bil eg har.. alle har jo slark i snekka sjølv om ein strammar til justeringskrua på toppen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
tom ivar t2
Seniormedlem
****
Innlegg: 316
Bosted: sola


Det går beire i mårræ


Vis profil
« Svar #15 på: april 11, 2012, 16:55:34 pm »

Hei Tistloen
Det har florert styresnekker med stooor slark nye, jeg kjøpte 2 fra et stort firma i England.
De var helt ubrukelige fikk selvfølgelig 2 nye, de byttet til og med leverandør etterpå, da de hadde hatt mye reklamasjoner, det kan være at du har fått en sånn...
Mvh Tom ivar
Loggført

T1 1949
T1 1952
Type 1 1500 1967.
Type 2 Ambulanse 1961.
Type 2 15 Vindu deluxe 1962.
porsche 911 carrera 1988.
Barndoor panel 1953
T3 syncro pick up
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: april 11, 2012, 17:10:40 pm »

ahh.. takk for tips. eit heilt vanlig standard kjedlig REPRO fenomen med andre ord.. jaujau den gamle skal på igjen. skal opna den nye og sjå ka eg finner ut av
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!