april 25, 2024, 14:40:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Flytting av treff/årsmøtet 2012  (Lest 1503 ganger)
EspenN
Medlem
***
Innlegg: 119
Bosted: Lena



Vis profil
« på: april 18, 2012, 20:29:14 pm »

Jeg har i dag sendt en egen e-post til alle medlemmer i VSN. Det meste av innholdet er gjengitt her:

Det ble på årsmøtet i fjor bestemt å legge årsmøtet 2012 til Mysen og Høytorptreffet helgen 11.-12. august.
Senere har man jo blitt klar over at Høytorptreffet kolliderer med Amphib 2012 som i år er lagt til Norge og Telemark. Flere av våre medlemmer vil ikke la sjansen gå fra seg til å delta her da det vil gå mange år før dette treffet igjen blir lagt til Norge. Dette innebærer at deltagelsen på Høytorp vil bli mindre enn vanlig noe som selvsagt ikke er heldig.

Det har nå kommet forslag på å flytte vårt treff og årsmøtet 2012 fra Høytorp til Amphib 2012 treffet i Telemark.
Amphib 2012 er et unikt treff hvor det kommer deltagere fra hele Europa og det vil uten tvil være en opplevelse å kunne være tilstede her.
Amphib 2012 arrangeres 6.-13.8.

Det vil være mest riktig å la medlemmene selv bestemme om VSN’s årsmøte 2012 skal flyttes fra Høytorptreffet til Amphib 2012.

Årsmøtet vil uansett treffsted avholdes 11.august

Jeg ber derfor medlemmene om tilbakemelding på følgende:

1.   Jeg ønsker at årsmøtet 2012 arrangeres som tidligere bestemt ifm Høytorptreffet
2.   Jeg ønsker at årsmøtet 2012 arrangeres ifm Amphib 2012 i Telemark

Tilbakemelding ønskes på e-post, privat melding gjennom forumet eller via telefon innen 30.4.2012.

Mvh
Espen Narum
Leder VSN
Mob 9099 0084
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!