april 29, 2024, 15:47:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fastbacker selges.  (Lest 998 ganger)
Fastback
Nybegynner
*
Innlegg: 44
Bosted: Elverum



Vis profil
« på: mai 13, 2012, 12:19:12 pm »

En stk 72 fastback,Orginial blå metallic,veldig lite rust.Kun rust i cowl,et lite hull ved boksen i innerskjerm forran,og litt i nedkant av bakskjerm.Bilen er hel og pen innvendig med velur i setene.Bilen har jubileumsfelger.Eksos må byttes,ikke mye jobb før denne kan lakkeres.
En stk 71 delux utgave med mye crome detaljer ,ats felger med bra dekk,ekstar varmevifte original,nedfellbar armlene bak,askebeger bak lommer i dørtrekk med lengre dør håndtak.dørskjell,crome ringer på instrumenter ,ferdig rustsveiset,så og si ferdig slipt og rettet småbulker,bilen er syregrunnet og nesten klar for lakk.
Har mye ekstra deler som skjermer,panser,dører,koffertlokk.
Nye dørpakninger,viduspakninger,helerøde baklampeglass,røde/hvite sideblinker,antenner,gml,type rund blinklys(klargjort for montering på 71 modellen,hengerfester og sikkert mye mer som jeg har glemt.
Bilen selges helst samlet,da jeg har fått tilbud på en us pickup jeg bare må ha.
Tenkte meg en pris på 40000.- eller 25000 pr bil.
Dette er biler som mangler kun litt arbeid før lakkering og er i meget god stand.
Kule og fine biler med kjøreglede .

Loggført

Fastback 1971
T1 66 mod
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #1 på: mai 13, 2012, 16:22:43 pm »

Er det mulighet for noen bilder? 71 modellen er den helt demontert, eller er skjermer dører etc på bilen?
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Fastback
Nybegynner
*
Innlegg: 44
Bosted: Elverum



Vis profil
« Svar #2 på: mai 13, 2012, 18:17:52 pm »

Ligger noen bilder på Facebook,Under marked for luftkjølt.
Her inne har jeg gitt opp å legge inn bilder.
Loggført

Fastback 1971
T1 66 mod
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!