mars 29, 2024, 03:36:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Spørsmål: Utgangspunkt til å bygge eurolooker?  (Lest 10258 ganger)
gussi
Seniormedlem
****
Innlegg: 403
Bosted: holmestrand



Vis profil
« Svar #30 på: desember 18, 2008, 19:24:33 pm »

bygger 1303s eurolokker jeg med hadde ikke sans før men litt mer kjørekomfort er jo bra har ristet rund med de gammle mod lenge nok så da ble det eurolooker på meg
Loggført

1961 byggy 1972 1300s
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #31 på: desember 19, 2008, 14:03:03 pm »

Bare for å spikke litt fliser på en førjulsfredag: Eurolook er vel litt mer den stilen de har bygget biler etter i Frankrike, er det ikke det da? Germanlook er muligens ikke helt det samme som Eurolook, der de gjerne bruker mye frekk grafikk som dekker store deler av bilen og litt mer "custom"-tricks, noe tyskerne (med litt fnysing) gjerne tilskriver fransk lettsindighet? De skal jo ha "ordnungmussein"! Ikke lett å holde tungen beint i alle begrepene her! Øyerulling
Se forøvrig her http://www.thesamba.com/vw/archives/dic/index.php for ordliste relatert til VW - Euro look er ikke oppført....

Euro look:
Finner ingen her og nå, skal se om jeg klarer å lete opp

German look:

Baard sin er vel klar German-look?
I Tyskland har de visst også noe de kaller for
"Stuttgart Look" something like the Kaefer Cup that kind of mimics Porsche styling.
Doesn't fit pre-'70s Bugs, but it works for '70s Super Beetles.
Big Type 4 motors, Porsche style fans, and tight handling.

Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!