mars 19, 2024, 06:25:13 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Herbie Memorial  (Lest 1293 ganger)
Annemor
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Bøverbru



Vis profil
« på: juni 03, 2012, 16:48:44 pm »

Takk for en strålende helg Glad Først crusing fredagskveld og så Herbie Memorial lørdag og søndag. 
Dette var ett strålende arrangement, og det er flott å se at noen vil være med. Jeg tenker det er veldig synd at ikke flere blir med på dette, når en klubb arrangerer noe utenom det vanlige Glad Det er banekjøring og man MÅ ikke ha GROM motor, GROM girkasse det er jo like gøy å kjøre med er 1200.  Det er faktisk bedre å cruise rundt der noen runder enn å kjøre på norges dårligste biler.  Man får den rette følelsen av å kjøre VW Glad 

Jeg syntes dette bør arrangeres neste år også, at at enda flere bør tørre å ta sjansen Glad  Ta med dere de erfaringene dere fikk i år, og gjør treffet enda bedre neste år (og det skal jo nesten ikke gå ann).  Det er GOOOOD plass til camping (kanskje ikke telt men)

Klubbens medlemmer som var med, var flotte, imøtekommende og hyggelig skruer.. Tilogmed Mr BIBER him self Rekker tunge
Ellers synes jeg det var mange flotte, blide folk Glad

Igjen må jeg takke for en veldig veldig fin premie Glad  LOOSER med dårligst runde tid.  ENDELIG en premie  Gliser Osteaktig Blunker


Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #1 på: juni 04, 2012, 06:58:42 am »

Må si meg helt enig med Annemor her. Banekjøring handler ikke om å ha råest bil eller motor, men å ha det gøy og få kjøre litt lovlig dust Gliser

For et KONG BRA TREFF og all takk til di som arangerte dette, dette er og blir en høydare for meg som jeg skal være med på hvert år viss dere klarer å gjennomføre det.
Igjen takk for en bra helg til alle som var med Glad
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!