april 27, 2024, 23:00:59 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: dekk til senka t1  (Lest 634 ganger)
Torsjan
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted:


65


Vis profil
« på: juli 31, 2012, 10:32:25 am »

Hei!

Har en 65 boble som jeg har senka med droppa spindler og 2" smalna puma.
Jeg har 165/65 15 i dag på 4,5" orginalfelg. Det er så vidt det går med klaring i ytterskjerm.

siden jeg har smalna forstilling har jeg kortere styrestag. Men får liksom ikke heisa den spess mer med puman ettersom styrestaget til høyre fremdekk går nedi på midten av bobla. (den forhøya greia fremme der) Det er da når bilen er jekka opp og jeg ikke får "pressa" dekka lengre ned mot gulvet. Er det sånn? Eller er det en løsning på det?

Hva dekkdimensjon har andre med puma og droppspindler?

Har nye 5,5" felger som jeg tenkte jeg skulle ha på foran men vet ikke om det blir for bredt. Så jeg setter på de gamle for å få Eu-godkjent den Glad

Takker for svar Gliser
Loggført
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 31, 2012, 13:11:09 pm »

Skru av demperne i bunn foran så får du senket dekkene lengere ned. Skru fast puma, så slipp bilen ned på klosser/jekk opp til demper - og du kan feste demperne igjen.
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Torsjan
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted:


65


Vis profil
« Svar #2 på: juli 31, 2012, 14:29:09 pm »

ok. men hva skal jeg gjøre med styrestaget da? for det lange styrestaget som går til høyre dekk vil jo ligge i spenn på den kanten som går langs midten bobla, så lenge bilen er jekka opp. Det er ikke sånn at det vil bli bøyd? Eller er det litt tøylig?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!