april 19, 2024, 16:12:26 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Driver og setter sammen straight axle men står litt fast...  (Lest 655 ganger)
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« på: juli 24, 2012, 12:17:27 pm »

Setter sammen lager, bremseskjold, o-ringer etc, men plutselig ser jeg at jeg har to forskjellige
spacere, (den som skal inntil lager med o-ring i mellom) mest logisk vil jeg tro at den med slisse
til o-ring skal være den riktige, men den virker for tykk/dyp? en annen ting er jo at man må jo også
bytte lager deksel (bearing cap) når man gjør dette...har fått tak i riktige type, og den uten slisse til o-ring
kommer fra disse early bug bearing cap'ene...Hvilken skal jeg bruke?


* ?1.JPG (87.83 KB. 640x480 - vist 81 ganger.)


* ?2.JPG (101.82 KB. 640x480 - vist 79 ganger.)

Loggført

Löf
Seniormedlem
****
Innlegg: 372
Bosted: Sverige


55Panel, 62DC, 63SC, 70411


Vis profil
« Svar #1 på: juli 24, 2012, 12:46:18 pm »

Den tynne skall väl sitta innanför hjullagret, inne i axelröret och den andra skall väl sitta utanför hjullagret, inne i det yttre hjullagerhuset mellan axel och packbox...?
Håller på med samma operation jag i skrivandes stund och så sitter det på min i alla fall...
Loggført
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #2 på: juli 24, 2012, 13:09:16 pm »

Takk, men den ene (den tynne) her sto montert i bearing cap'n på early bug, og den andre på nøyaktig samme plass i bearing cap'n på late bug opsettet...? Men må det være den med o-ring kon i enden, må skaffe en sånn asap...takk
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!