april 28, 2024, 22:05:39 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "SLETTES"  (Lest 18813 ganger)
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #60 på: august 26, 2012, 15:35:51 pm »

Bilder sier mye, gitt!
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Leif
Seniormedlem
****
Innlegg: 426
Bosted: Askoy


Vis profil

« Svar #61 på: august 26, 2012, 16:13:42 pm »

Det er ihvertfall siste gang jeg betaler for noe på forskudd, heretter betaler jeg når varen er motatt Sint
Loggført
djupevik
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #62 på: august 28, 2012, 19:18:13 pm »

Nei det kan du si. Har handlet slik i flere år uten problemer. Ser ikke ut som det blir gjort noe mer fra selger. Siste jeg hørte var i forrige uke at han skulle tenke på saken siden han var blitt så "opprørt" av denne tråden.

Synes det er litt vittig at det snakkes om mangel på seriøsitet fra kjøpere når selgeren er den minst seriøse av dem alle.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
Min 1966 boble
Min 1963 Type 3 Variant
Leif
Seniormedlem
****
Innlegg: 426
Bosted: Askoy


Vis profil

« Svar #63 på: august 28, 2012, 19:27:06 pm »

Ja ble bare tull utav dette, bortkastete penger Sint
Loggført
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #64 på: august 29, 2012, 08:05:00 am »

Jeg håper folk merker seg hvilke selgere som er seriøse og hvilke som absolutt ikke er det, her på VWNorge...

TheSamba har "feedback-poeng" på selgere, er det mulig å få til det samme her?
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #65 på: september 03, 2012, 11:14:12 am »

Det er ihvertfall siste gang jeg betaler for noe på forskudd, heretter betaler jeg når varen er motatt Sint

Jeg er nysjerrig på om selger her har tenkt å gjøre opp for seg?

Kjekt å vite for andre som måtte finne på å handle med han her på forumet, med hensyn til hva de kan vente seg.
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #66 på: september 05, 2012, 10:09:45 am »

Her ble det stille som i graven fra "cmi", ja...
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
djupevik
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #67 på: september 05, 2012, 11:09:26 am »

Stemmer. Jeg har sendt han flere mail uten å få noe svar. Han svarer rett og slett bare på det han vil svare på.
Han har fått tenke på saken i over to uker siden jeg gjorde han oppmerksom på tilstanden på varmepottene og når han ikke enda har ordnet opp sier det seg selv at han ikke ønsker å ordne opp heller.

Jeg har tilbudt meg å returnere varene for min regning uten å få respons på det. Han har gjort det klart at det er uaktuelt å refundere fullt beløp, og jeg har spurt han hva han synes var en grei ordning uten at jeg har hørt noe mer fra han.


Hele handelen bar egentlig preg av dårlig service. Bilder som skulle sendes ble ikke sendt. At posten rotet til og forsinket pakken i dette tilfellet stemmer nok, men samtidig tok det en stund før vedkommende fulgte opp saken med posten og samtidig tok det laang tid før verdens enkleste ting som kvitteringen ble sendt kopi av til meg. Noe som faktisk bekreftet at pakken eksisterte og hadde gjort at jeg da kunne tatt saken mer i egne hender i forhold til posten.

Så når jeg endelig hadde fått pakken var jeg igrunn bare glad til, helt til jeg fikk vasket varmepottene og tatt disse i nærmere øyesyn såklart.


Så lenge det holder seg stille fra denne karen her inne og denne tråden får ligge i fred så er det i alle fall mindre sjanse for at han klarer å skaffe enda flere misfornøyde kunder... Her er det rett og slett mangel på service og dårlig vurderingsevne som har ødelagt for denne handelen.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
Min 1966 boble
Min 1963 Type 3 Variant
Leif
Seniormedlem
****
Innlegg: 426
Bosted: Askoy


Vis profil

« Svar #68 på: september 05, 2012, 11:15:40 am »

Han har gjerne byttet profil og prøver og selge deler han ikke har til noen andre Gliser
Loggført
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #69 på: september 05, 2012, 11:22:22 am »

Som "selger" nå har skrievet selv i første post i denne tråden:

"Dette forume har ikke lenge igjen med den utviklinga her..."

Jeg vil vel heller si at denne brukeren ikke har lenge igjen på dette forumet, hvis han fortsetter slik...

VW-miljøet består, etter min erfaring, nesten utelukkende av velmenende, ærlige og ålreite folk. Det er nok noe av grunnen til at miljøet har så stor oppslutning som det har.

Og denne typen selgere og "salgsstrategi" trenger vi overhodet ikke i VW-miljøet etter min mening.
« Siste redigering: september 05, 2012, 11:25:32 am av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #70 på: september 05, 2012, 15:46:08 pm »

Jeg har sendt deg Woody jeg djup. Så du får skjekke eposten din...

Jeg er stort sett ikke på dette sutrete forumet lenger, jeg vet hva jeg har solgt så jeg driter egentlig i hva dere andre som ikke har en dritt med saken og gjøre sier... Så lenge dere ikke hører det kompisen deres vil høre så kommer dere uansett bare til og sutre, jeg hadde tenkt og bli enig med djup. jeg, men så er det enkelte brødhuer som absolutt ikke har en dritt med saken og gjøre som har blandet seg litt for personlig (har ikke tenkt og gå nærmere inn på det, for det er personlig, og det får folk respektere), så mr. Djup. kan takke disse brødhuene for oppførselen dems...

Hvis du ikke får svar på tidligere eposter du har sendt meg djup. så har dem nok blitt automatisk slettet i søppelpost... Hvorfor skulle jeg ikke svare?

Synd dette har blitt sånn, men sånn er det alltid når man selger endel til endel folk, alltid noen som ikke blir fornøyd uansett om man smører inn varene med vaselin...
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Leif
Seniormedlem
****
Innlegg: 426
Bosted: Askoy


Vis profil

« Svar #71 på: september 05, 2012, 15:51:01 pm »

eller ikke får varene de har betalt for?
Loggført
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #72 på: september 05, 2012, 15:53:09 pm »

Var det du som skulle ha nyere type tankmåler?
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Leif
Seniormedlem
****
Innlegg: 426
Bosted: Askoy


Vis profil

« Svar #73 på: september 05, 2012, 15:55:11 pm »

nei tenningslås med nøkler som jeg betalte for over en mnd.siden?
Loggført
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #74 på: september 05, 2012, 16:12:23 pm »

Jeg trur de fleste andre enn deg, cmi, klarer å finne ut hvem som er "brødhue" her.

Jeg foreslår at du finner deg en annen hobby enn å lure VW-folk til å kjøpe ting som er verdiløse. Og hvis du syns dette forumet er så elendig, og ikke kommer til å vare lenge, så er du jo hjertelig velkommen til å la være å bruke det.
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #75 på: september 05, 2012, 16:14:12 pm »

Så kan jo du solan holde kjeften din for en gang skyld?

Leif: jeg hadde en slik tenningslås og den er sendt til deg, jeg har dessverre ikke en til men eg har prøvd og få tak i en ny..
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
djupevik
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #76 på: september 05, 2012, 16:54:24 pm »

Jeg har sendt deg Woody jeg djup. Så du får skjekke eposten din...

Jeg er stort sett ikke på dette sutrete forumet lenger, jeg vet hva jeg har solgt så jeg driter egentlig i hva dere andre som ikke har en dritt med saken og gjøre sier... Så lenge dere ikke hører det kompisen deres vil høre så kommer dere uansett bare til og sutre, jeg hadde tenkt og bli enig med djup. jeg, men så er det enkelte brødhuer som absolutt ikke har en dritt med saken og gjøre som har blandet seg litt for personlig (har ikke tenkt og gå nærmere inn på det, for det er personlig, og det får folk respektere), så mr. Djup. kan takke disse brødhuene for oppførselen dems...

Hvis du ikke får svar på tidligere eposter du har sendt meg djup. så har dem nok blitt automatisk slettet i søppelpost... Hvorfor skulle jeg ikke svare?

Synd dette har blitt sånn, men sånn er det alltid når man selger endel til endel folk, alltid noen som ikke blir fornøyd uansett om man smører inn varene med vaselin...

...eller sjekker dem for svære rusthull? Takke andre for at du ikke ordner opp? Håper for din egen del at du vet hvor dumt det du sier er.

Jeg har sjekket mail og konto, ingenting på noen av stedene. Tror nok ikke mailene er havnet i søppelpost og slettet med mindre du har puttet dem der.

Som sagt tidligere så er det bare nye unnskyldninger og du unngår å svare på det som er relevant her.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
Min 1966 boble
Min 1963 Type 3 Variant
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #77 på: september 05, 2012, 18:19:14 pm »

Er så fasinert av hvor sinte mange er. Utfylles med store bokstaver og utropstegn:).
Ofte lurt og ta slike idiotiske ting på PM, spar andre for det. Du fremstiller deg selv på en slik ufin måte.
Kan nesten tro du er slik:)

Er klar over at jeg kan passe mine egene saker og hold kjeft osv, men egentlig bare ment som et tips.

Mvh Marius
« Siste redigering: september 05, 2012, 18:30:30 pm av -Marius- » Loggført

Mvh

Marius
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #78 på: september 05, 2012, 18:30:52 pm »

Da tror jeg du skal sende ny epost... Hvorfor skal jeg unngå og svare ? Og hva skal jeg unngå og svare? I siste epost jeg sende til deg var set ganske klar tale... Så jeg har i grunn utalt meg for siste gang her og i denne saken... Driter fullstendig i hva andre her sier og mener, jeg vet hva je har sendt, og så jævli møkkete at svære hull har skjult seg er bare piss, det viser bilde...

Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
djupevik
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #79 på: september 05, 2012, 18:55:05 pm »

Nei hvorfor skal du unngå å svare? Jeg kan gjøre det enkelt for deg så slipper du å bli offer for spamfilteret ditt. Du kan sende meg en mail med svar på følgende:

- Vil du ordne opp? (Ja/Nei)

Hvis ja:

- Du refunderer pengene og jeg sender pottene i retur.
- Evt. du refunderer beløp - portokostnad og jeg skroter pottene for deg.

Hvis nei:

Endelig konklusjon satt av deg og vi kan avslutte videre diskusjon i tråden her.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
Min 1966 boble
Min 1963 Type 3 Variant
bjornboble
Supermedlem
*****
Innlegg: 870
Bosted: finsland



Vis profil
« Svar #80 på: september 05, 2012, 19:43:38 pm »

Jeg håper folk merker seg hvilke selgere som er seriøse og hvilke som absolutt ikke er det, her på VWNorge...

TheSamba har "feedback-poeng" på selgere, er det mulig å få til det samme her?

dette skulle vi absolutt ha hatt her på forumet..har dorlig erfaring med noen her som ikke gjør opp
for seg etter at penger er betalt over nett bank..dorlig at folk er sånn på et forum og ødlegger stemninga .

men når det er sagt så er det mange seriøse selgere okså som skal ha ros for det de gjør  Glad
Loggført

agder vw klubb..

orginalt som er tingen..
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #81 på: september 07, 2012, 08:24:14 am »

Nei hvorfor skal du unngå å svare? Jeg kan gjøre det enkelt for deg så slipper du å bli offer for spamfilteret ditt. Du kan sende meg en mail med svar på følgende:

- Vil du ordne opp? (Ja/Nei)

Hvis ja:

- Du refunderer pengene og jeg sender pottene i retur.
- Evt. du refunderer beløp - portokostnad og jeg skroter pottene for deg.

Hvis nei:

Endelig konklusjon satt av deg og vi kan avslutte videre diskusjon i tråden her.


Noe svar fra selger her?
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #82 på: september 07, 2012, 08:25:27 am »

Hadde ikke tenkt å bry meg..

Men steng nå denne tråden og la de fikse opp seg i mellom.
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
djupevik
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #83 på: september 07, 2012, 08:27:08 am »

Jepp, han har bekreftet at det ikke blir gjort noe. Tråden kan låses.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
Min 1966 boble
Min 1963 Type 3 Variant
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!