april 19, 2024, 15:46:22 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC prispolitikk  (Lest 37985 ganger)
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #30 på: august 20, 2012, 11:50:30 am »

Helg 500,- en dag 250,- jeg kom frem kl. 20.45 på Lørdag hvor all kjøring er over, 3 timer og 15 min
. Før midnatt, jeg rakk å parkere, grille etpar pølser og drikke en boksøl. . . Joda,  måtte betale 500,- pga. "bandet"! - det var da faan ikke Stones! Ser ikke meg her neste år..Ikke Stones heller ....
 

Vi kom på Torsdagen ca 22:00... å før midnatt så rakk vi å sett opp telt..grille ett par pølser, burgere +++...drikke 4 øl hver..alt før midnatt Blunker
så du bør få en bedre grill , å drikke fortere...men ok, alvorlig talt.
Dette du skriver i starten av tråden er jo ikke noe mer en god gammeldags sutring...så det blir vel ikke det store tapet om du ikke kommer med sutringa di neste år da...

Å bandet var utrolig rått Live... Så som du sikkert har forstått, så har ingen sympati fra meg hvertfall!

Å til arrangørene & frivillige vil jeg bare si att det er sinnsykt bra hva dere klarer å stelle istand... treffet er verdt de 500 kronene ned til hvert minste øre Osteaktig


PS: det var ikke kjøring på Lørdagen PGA været , skal jeg da gå å kreve penger tilbake for dette.... ?
Jeg tror du taper denne debatten om SCC prispolitikk....
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #31 på: august 20, 2012, 12:25:00 pm »

Nå skal det vel også nevnes at flere av de frivillige betalte for helgepass, selv om de kunne få dette gratis mot noen dugnadstimer...
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #32 på: august 20, 2012, 16:11:20 pm »

Klage på noe man frivillig drar til og vet hva man må betale for? Gratulerer!

Ære være folk som lager et arrangement som scc!
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
BernieBergan
Medlem
***
Innlegg: 126
Bosted:



Vis profil
« Svar #33 på: august 20, 2012, 16:15:24 pm »

Skiltingen til treffet ble hengt opp Fredag ettermiddag. Tidspunktet for dette faller seg naturlig da de hyggelige personene på jessheim trafikstasjon må få kommet seg hjem fra jobb... de er så hyggelige at de fjerner all "ulovlig" skilting vederlagfritt for oss, om tispunktet ikke følges.

forklarer en del!   Gliser
godt jeg kjørte i følge med noen, ellers hadde jeg rota meg vekk Osteaktig
Loggført
| UMBINC |
Seniormedlem
****
Innlegg: 285
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #34 på: august 20, 2012, 17:28:07 pm »

Jeg tar på meg søknad om skilting til rette myndigheter neste år så får vi kansje opp noen fler:)
Loggført
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #35 på: august 20, 2012, 18:56:04 pm »

Jeg tar på meg søknad om skilting til rette myndigheter neste år så får vi kansje opp noen fler:)

Ordentlig skilting hadde ikke gjort noe nei, selv om jeg har vært på scc i 2010 og 2011, så greide jeg pokker meg og kjøre meg vill, fordi jeg forventet og se skiltning... Bortsett fra det så er jeg fornøyd med nesten alt... Var litt irriterende at det var tomt for ørepropper, klistremerker og at maten som var og få kjøpt var laber (mye bedre årene før), og årene før har dem ikke gått tom for både mat og drikke kl 12 på søndag...
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #36 på: august 20, 2012, 19:02:10 pm »

måtte betale 500,- pga. "bandet"! - det var da faan ikke Stones! Ser ikke meg her neste år..Ikke Stones heller ....
takk og lov for at det ikke var stones. men mye bedre.
Loggført
makten1000
Supermedlem
*****
Innlegg: 812
Bosted: Oslo, Disen



Vis profil WWW
« Svar #37 på: august 20, 2012, 19:06:05 pm »

Mener denne tråden starter med god gammeldags sutring ja.. Hvis det eneste du sitter igjen med og vil formidle fra treffet er sutring om 250,- bør du kanskje "ta en runde rundt lokale" og trekke litt luft..

Loggført

www.mollythevwcamper.blogspot.com

1965 T-1 - Magda
1970 T-2 Westfalia Molly
2016 Q5
2016 A3 E-tron
VwSplit
Supermedlem
*****
Innlegg: 997
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #38 på: august 20, 2012, 19:37:14 pm »

Var der på søndag i år som i fjor. Tengte å prøve lørdag neste år. Skiltingen synes jeg var veldig bra. Spesielt om man kommer rett vei. Det jeg synes er så utrolig bra med SCC og vw miljøet generelt er den vannvittige motagelsen man får. Du får en god følelse av å være like velkommen om man kommer med en blodstrøken bil som en rat. Savnet stikersene med SCC 2012.

prisen synes jeg er grei men som ekte nordmann må jeg klage litt,på ting scc gjengen ikke hadde noe med.Maten som ble solgt,for noe dritt,møkka pølser med en kald "graut"til..tomme for burgere kl 13 på dagen...

Det med maten må jeg dessverre si meg enig i. Litt kritikk må en tåle å høre der, selv om dem som jobbet bak sikkert gjorde så godt dem kunne. Det var èn matbod så langt jeg kunne se på søndag. Denne var malplassert rett ved eksosen til stripa. Det var helt elendig mat for mye penger. Det var vel 3 stk matboder i fjor? Med tanke på at det er flere tusen mennesker innom, så er det altfor lite med èn pølsebod som skal mette så mange mennesker.
Loggført


Old bugs never die
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #39 på: august 20, 2012, 20:09:19 pm »

Jeg mener trådstarter/folk må kunne gi litt kritikk/tilbakemeldinger til scc gjengen,ting blir jo bare bedre av det.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
HB4596
Supermedlem
*****
Innlegg: 922
Bosted: Sandefjord


...de kunne servert en kebab.


Vis profil WWW
« Svar #40 på: august 20, 2012, 21:41:49 pm »

......de kunne servert en kebab.
« Siste redigering: august 21, 2012, 11:51:30 am av HB4596 » Loggført

Mvh
Pål Thomas Carlsen
Veteran VW Klubben  - Folk&Vogn, veldig hyggelig
janpotet
Supermedlem
*****
Innlegg: 857
Bosted: spikkestad, buskerud


"harry" er ett kompliment!!


Vis profil
« Svar #41 på: august 20, 2012, 21:52:32 pm »

takk for flott helg. var der fra torsdags kvelden, hovedsaklig for å slippe å stresse seg ihjel på fredagen. 

har mange hull å putte penga mine i jeg også, som alle andre, og SCC er ett at de prioriterte hvert år. brukte mye mer enn det på prøveskilter til vogna, mat og drikke.  Glad

 artig som bare pokkern den helga der.

er jo bare å slutte på sosialen og skaffe seg en jobb, så er ikke 500,- så mye serru. handler om prioriteringer.  Blunker

STOR takk igjen til alle som gjør dette mulig!   Gliser

Loggført

tlf 90 11 98 33.
urqell
Medlem
***
Innlegg: 137
Bosted:


Vis profil

« Svar #42 på: august 20, 2012, 21:58:41 pm »

Takk for en fin Søndag med knallvær og mye bra kjøring, meget bra treff som jeg kommer på selv om jeg ikke har Boble selv lenger.
Stå på og ta det dere må i inngang for og arrangere dette  så får sutrepungene holde seg hjemme eller komme tidligere  ; )
Loggført
quattro
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: halden


Vis profil

« Svar #43 på: august 20, 2012, 23:42:24 pm »

fikk desverre ikke vært der grunnet jobb Sint.. men streng tatt, i 2012, hva er vell 500 spenn?? alle har vell råd til og avse en 500 lapp
Loggført

1973-VW 1303 S
1992-Audi S4 2,2
1987- Audi 90 2,2 Quattro
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #44 på: august 21, 2012, 07:19:13 am »

fikk desverre ikke vært der grunnet jobb Sint.. men streng tatt, i 2012, hva er vell 500 spenn?? alle har vell råd til og avse en 500 lapp

Skal jeg være helt ærlig så handler ikke detta om pengene, men jeg syns faktisk det er noe gæli med prinsippene, jeg fikk høre at vedkommende i porten
heller ikke tok feil, men hadde fått instrukser om å ta 500,- altså betalt for en HEL helg når man kommer seint på lørdag, for meg er dette en merkelig politikk.
Hva med de som må jobbe lørdag da? og kanskje ikke får vært der før seks/sju tiden. man går glipp av det jeg ser på som det mest spennende på SCC nemlig kjøringa.
man får vært der i utgangspunktet kun frem til kl. 15 neste dag for det er jo da det egentlig slutter. Nei, jeg er uenig i de fleste av dere som kaller trådstarter for sutrpump
osv. osv. I våre dager må det være lov å komme med litt kritikk også, selvom jeg mener som jeg skreiv tidligere at SCC er et fantastisk arr. Så kan dem også værra litt runde i kantene
og heller ta noe midt i mellom da? Uansett åssen man vrir og vender på det så er det faktisk noen som føler seg litt snytt av å måtte betale for en hel helg når man kommer kvart på ni lørdag.
og selvom man har det fett de timene man er der så sitter man kanskje igjen med en liten bismak av hele greia. Kanskje bedre for SCC å ta 350,- feks.? da så sitter muligens de det gjelder igjen
med et bedre inntrykk.

bare som et eksempel, jeg spurte min bror om han ville være med å overnatte fra lørdag til søndag, han er i militæret og eier knapt penger om dagen. Han sa da at han ikke gadd fordi han ikke kunne ta seg råd til å betale 500,- for å bare være der noen timer. Da sa jeg at jeg regner med du slipper med et dagspass nå siden det er så seint, kan aldri tenke meg de er så firkanta der borte, men jeg tok feil.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #45 på: august 21, 2012, 07:49:10 am »

Det lar seg ikke gjennomføre i praksis med slike differensierte priser. Uansett er det noen som synes det er urettferdig, ditt eller datt. De som står i porten er innleide folk, og kan ikke gjøre ting på skjønn, de har ingen myndighet til det. Og hadde de hatt det, hvordan skulle vi ha hatt kontroll på pengene?
Systemet vi benytter for registrering printer bånd av to typer, et helgepass og ett dagspass. Dagspassene er satt opp i forhold til den dagen de kjøpes, med ulik farge. (Og bare for å sette ting i perspektiv til de hundrelappene det sutres om, så har jeg kjøpt dette billettsystemet for egen regning og det kostet meg bortimot 40 000,-!!)

Det er nevnt tidligere her, og jeg nevner det igjen:

DU KAN KOMME GRATIS INN HVIS DU BIDRAR MED LITT ARBEIDSKRAFT!
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #46 på: august 21, 2012, 07:51:03 am »

!!!

« Siste redigering: august 21, 2012, 07:59:34 am av RødeBaron » Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #47 på: august 21, 2012, 07:57:44 am »

Hvis alle har fått de svarene de har lurt på, og forkalringen på hvorfor det må være sånn, så foreslår jeg at vi legger denne tråden dø..



Og heller begynner å glede oss til SCC2013!  Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #48 på: august 21, 2012, 08:02:25 am »

Og heller begynner å glede oss til SCC2013!  Glad

Enighet, siste kommentar: skal man "kutte prisene" så kan man riskiere at det ikke SCC2013 Glad (Jeg betaler gjerne 300 for én dag neste år)
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #49 på: august 21, 2012, 13:19:32 pm »

Hvis man er blakk og arbeidssky så bør det vel være teoretisk mulig å snike seg inn via skogen rundt treffet? For en kjempeide! Rekker tunge
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #50 på: august 21, 2012, 13:27:53 pm »

Hvis man er blakk og arbeidssky så bør det vel være teoretisk mulig å snike seg inn via skogen rundt treffet? For en kjempeide! Rekker tunge

Har du sett den oransje containeren som står innerst på området? Der låser vi inn alle som ikke har armbånd av rett type...  Osteaktig Osteaktig
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #51 på: august 21, 2012, 13:43:20 pm »

Skal jeg være helt ærlig så handler ikke detta om pengene, men jeg syns faktisk det er noe gæli med prinsippene, jeg fikk høre at vedkommende i porten
heller ikke tok feil, men hadde fått instrukser om å ta 500,- altså betalt for en HEL helg når man kommer seint på lørdag, for meg er dette en merkelig politikk.
Hva med de som må jobbe lørdag da? og kanskje ikke får vært der før seks/sju tiden. man går glipp av det jeg ser på som det mest spennende på SCC nemlig kjøringa.
man får vært der i utgangspunktet kun frem til kl. 15 neste dag for det er jo da det egentlig slutter. Nei, jeg er uenig i de fleste av dere som kaller trådstarter for sutrpump
osv. osv. I våre dager må det være lov å komme med litt kritikk også, selvom jeg mener som jeg skreiv tidligere at SCC er et fantastisk arr. Så kan dem også værra litt runde i kantene
og heller ta noe midt i mellom da? Uansett åssen man vrir og vender på det så er det faktisk noen som føler seg litt snytt av å måtte betale for en hel helg når man kommer kvart på ni lørdag.
og selvom man har det fett de timene man er der så sitter man kanskje igjen med en liten bismak av hele greia. Kanskje bedre for SCC å ta 350,- feks.? da så sitter muligens de det gjelder igjen
med et bedre inntrykk.

bare som et eksempel, jeg spurte min bror om han ville være med å overnatte fra lørdag til søndag, han er i militæret og eier knapt penger om dagen. Han sa da at han ikke gadd fordi han ikke kunne ta seg råd til å betale 500,- for å bare være der noen timer. Da sa jeg at jeg regner med du slipper med et dagspass nå siden det er så seint, kan aldri tenke meg de er så firkanta der borte, men jeg tok feil.

Kjære Brurud.

Kan ikke du ta ansvar for å garantere økonomisk for treffet, så kan du få bestemme samtlige priser på SCC selv? Inngang, kaffe, mat, t-shirts osv osv. Dette er ikke et tulleforslag - det er faktisk noen som har gjort dette i årevis. Uten å få noe igjen for det...

Mvh JS.
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #52 på: august 21, 2012, 13:43:25 pm »

Hvis man er blakk og arbeidssky så bør det vel være teoretisk mulig å snike seg inn via skogen rundt treffet? For en kjempeide! Rekker tunge

Har du sett den oransje containeren som står innerst på området? Der låser vi inn alle som ikke har armbånd av rett type...  Osteaktig Osteaktig

Var ikke der i år så den fikk jeg aldri sett. Var det mange i den når helga var over?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #53 på: august 21, 2012, 14:02:01 pm »

Hvis man er blakk og arbeidssky så bør det vel være teoretisk mulig å snike seg inn via skogen rundt treffet? For en kjempeide! Rekker tunge

Har du sett den oransje containeren som står innerst på området? Der låser vi inn alle som ikke har armbånd av rett type...  Osteaktig Osteaktig

Var ikke der i år så den fikk jeg aldri sett. Var det mange i den når helga var over?

Vet egentlig ikke, glemte å åpne den før vi dro...
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
GamleNydal
Supermedlem
*****
Innlegg: 659
Bosted: 2335 Stange


93011499


Vis profil
« Svar #54 på: august 21, 2012, 14:07:20 pm »

Jeg har SCCEvent som grasrotandel på tippinga. Hvis vi alle bruker den muligheten kan det jo hende sola skinner, pølsene blir bedre og Stones kommer til neste år.  :-)

Ønsker meg forøvrig helt vanlig Gilde grill pylse til ca 25 kr, da skulle det være mulig med litt overskudd til klubb kassa!

Loggført

Bergrenner

93011499
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #55 på: august 21, 2012, 14:40:07 pm »

Skal jeg være helt ærlig så handler ikke detta om pengene, men jeg syns faktisk det er noe gæli med prinsippene, jeg fikk høre at vedkommende i porten
heller ikke tok feil, men hadde fått instrukser om å ta 500,- altså betalt for en HEL helg når man kommer seint på lørdag, for meg er dette en merkelig politikk.
Hva med de som må jobbe lørdag da? og kanskje ikke får vært der før seks/sju tiden. man går glipp av det jeg ser på som det mest spennende på SCC nemlig kjøringa.
man får vært der i utgangspunktet kun frem til kl. 15 neste dag for det er jo da det egentlig slutter. Nei, jeg er uenig i de fleste av dere som kaller trådstarter for sutrpump
osv. osv. I våre dager må det være lov å komme med litt kritikk også, selvom jeg mener som jeg skreiv tidligere at SCC er et fantastisk arr. Så kan dem også værra litt runde i kantene
og heller ta noe midt i mellom da? Uansett åssen man vrir og vender på det så er det faktisk noen som føler seg litt snytt av å måtte betale for en hel helg når man kommer kvart på ni lørdag.
og selvom man har det fett de timene man er der så sitter man kanskje igjen med en liten bismak av hele greia. Kanskje bedre for SCC å ta 350,- feks.? da så sitter muligens de det gjelder igjen
med et bedre inntrykk.

bare som et eksempel, jeg spurte min bror om han ville være med å overnatte fra lørdag til søndag, han er i militæret og eier knapt penger om dagen. Han sa da at han ikke gadd fordi han ikke kunne ta seg råd til å betale 500,- for å bare være der noen timer. Da sa jeg at jeg regner med du slipper med et dagspass nå siden det er så seint, kan aldri tenke meg de er så firkanta der borte, men jeg tok feil.

Kjære Brurud.

Kan ikke du ta ansvar for å garantere økonomisk for treffet, så kan du få bestemme samtlige priser på SCC selv? Inngang, kaffe, mat, t-shirts osv osv. Dette er ikke et tulleforslag - det er faktisk noen som har gjort dette i årevis. Uten å få noe igjen for det...

Mvh JS.

Hadde jeg hatt masse penger så skulle jeg gjerne gjort det, men det har jeg dessverre ikke.. Men det er en annen side av saken også, er det ikke mer ålreit om folk som kanskje ikke har mulighet til å komme før seinere på lørdag si etter fire da feks. får en litt billigere reise og at de da kommer å er med på festen å bidrar til den fantastiske gjengen som er oppå der istedet for at de dropper det å kommer kun søndag istedet? Jeg kjøpte helgepass og var der stortsett hele helgen selv så dette handler ikke om meg.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #56 på: august 21, 2012, 14:48:55 pm »

Hvis man er blakk og arbeidssky så bør det vel være teoretisk mulig å snike seg inn via skogen rundt treffet? For en kjempeide! Rekker tunge

Har du sett den oransje containeren som står innerst på området? Der låser vi inn alle som ikke har armbånd av rett type...  Osteaktig Osteaktig

Var ikke der i år så den fikk jeg aldri sett. Var det mange i den når helga var over?

Vet egentlig ikke, glemte å åpne den før vi dro...

 Gliser Gliser

Vil bare legge til at jeg til og med likte burgeren.

Jeg likte ALT. Bortsett fra været på lørdag. Men det er helt kanon å få til et så bra treff, på TROSS av det.
(...og prisen er det ingen ting å si på. Selvfølgelig betaler man ikke for bare en dag, når man kommer på lørdag og blir til søndag.)
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #57 på: august 21, 2012, 14:50:59 pm »

Er ikke rart det blir færre og færre ildsjeler i miljøet... Trist... Rett og slett bare trist folkens...
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #58 på: august 21, 2012, 15:49:07 pm »

Er ikke rart det blir færre og færre ildsjeler i miljøet... Trist... Rett og slett bare trist folkens...

X2
Loggført
trucker holt
Medlem
***
Innlegg: 116
Bosted: lillehammer



Vis profil
« Svar #59 på: august 21, 2012, 16:06:21 pm »

hvis folk med dårlig holdning vil være hjemme pga summer du ikke en gang kan drømme om å slippe unna med i inngang ute på byen en lørdags kveld så kan di vel bare få bli hjemme da... Mer burger, svidd gummi å øl på meg  Kult

mener foresten å huske det at et vanlig camping kose treff ikke er gratis det heller...
Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!