april 19, 2024, 15:40:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC prispolitikk  (Lest 37984 ganger)
TURBO
Gjest
« Svar #60 på: august 21, 2012, 16:10:19 pm »

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden; hvis folk syntes 500.- for helgepass eller 250.- for en enkel dag er dyrt,så er det for faen bare å holde seg hjemme!!!

Ære være til alle de frivillige som står på mange timer for å få til et slikt treff som SCC,måtte det fortsette Glad
Loggført
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #61 på: august 21, 2012, 16:20:23 pm »

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden; hvis folk syntes 500.- for helgepass eller 250.- for en enkel dag er dyrt,så er det for faen bare å holde seg hjemme!!!

Ære være til alle de frivillige som står på mange timer for å få til et slikt treff som SCC,måtte det fortsette Glad

Skjønner ikke helt poenget med innlegget ditt jeg, for det hadde hvertfall ikke noe med diskusjonen å gjøre.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
TURBO
Gjest
« Svar #62 på: august 21, 2012, 16:28:54 pm »

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden; hvis folk syntes 500.- for helgepass eller 250.- for en enkel dag er dyrt,så er det for faen bare å holde seg hjemme!!!

Ære være til alle de frivillige som står på mange timer for å få til et slikt treff som SCC,måtte det fortsette Glad

Skjønner ikke helt poenget med innlegget ditt jeg, for det hadde hvertfall ikke noe med diskusjonen å gjøre.

3sider med prisdiskusjon her,å innlegget mitt har ikke noe med diskusjonen å gjøre.
Poenget er:bli hjemme hvis du syntes det er dyrt,eller meld deg som frivillig å kom gratis inn.
Jeg tar meg en bolle,det burde kanskje du gjøre også. Rekker tunge
Loggført
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #63 på: august 21, 2012, 16:31:45 pm »

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden; hvis folk syntes 500.- for helgepass eller 250.- for en enkel dag er dyrt,så er det for faen bare å holde seg hjemme!!!

Ære være til alle de frivillige som står på mange timer for å få til et slikt treff som SCC,måtte det fortsette Glad

Skjønner ikke helt poenget med innlegget ditt jeg, for det hadde hvertfall ikke noe med diskusjonen å gjøre.

3sider med prisdiskusjon her,å innlegget mitt har ikke noe med diskusjonen å gjøre.
Poenget er:bli hjemme hvis du syntes det er dyrt,eller meld deg som frivillig å kom gratis inn.
Jeg tar meg en bolle,det burde kanskje du gjøre også. Rekker tunge

Tydelig at du ikke har lest noen av de tre sidene før du uttaler deg da, diskusjon går ikke på om 500 for helgepass eller 250 for dagspass er dyrt. Den går på om det kanskje burde vært et to-dagerspass som alternativ.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
TURBO
Gjest
« Svar #64 på: august 21, 2012, 16:36:53 pm »

Skjønner ikke helt poenget med denne tråden; hvis folk syntes 500.- for helgepass eller 250.- for en enkel dag er dyrt,så er det for faen bare å holde seg hjemme!!!

Ære være til alle de frivillige som står på mange timer for å få til et slikt treff som SCC,måtte det fortsette Glad

Skjønner ikke helt poenget med innlegget ditt jeg, for det hadde hvertfall ikke noe med diskusjonen å gjøre.
3sider med prisdiskusjon her,å innlegget mitt har ikke noe med diskusjonen å gjøre.
Poenget er:bli hjemme hvis du syntes det er dyrt,eller meld deg som frivillig å kom gratis inn.
Jeg tar meg en bolle,det burde kanskje du gjøre også. Rekker tunge

Tydelig at du ikke har lest noen av de tre sidene før du uttaler deg da, diskusjon går ikke på om 500 for helgepass eller 250 for dagspass er dyrt. Den går på om det kanskje burde vært et to-dagerspass som alternativ.

Har lest alle innleggene.Med tanke på at SCC er så til de grader dugnadsbasert så fortjener de hver eneste krone!
Loggført
Kormi
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #65 på: august 21, 2012, 16:51:04 pm »

Du får ta en tur på gatebil isteden..

Torsdag til søndag. Kr. 1050,-
Fredag til søndag. Kr. 900,-
Lørdag til søndag. Kr. 700,-
Loggført
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #66 på: august 21, 2012, 16:56:15 pm »

Ta deg en tur på Fotball kamp i stedet Gliser  koster nok kr350 for 2*45min Hæ
Kino  Sjokkert

Slutt å klag
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #67 på: august 21, 2012, 17:14:48 pm »

Du får ta en tur på gatebil isteden..

Torsdag til søndag. Kr. 1050,-
Fredag til søndag. Kr. 900,-
Lørdag til søndag. Kr. 700,-

Dyrt å dra på Tupperware party....
Er det i det hele tatt noen som gidder å se på noe så kjedelig som fotball?
Loggført

HB4596
Supermedlem
*****
Innlegg: 922
Bosted: Sandefjord


...de kunne servert en kebab.


Vis profil WWW
« Svar #68 på: august 21, 2012, 17:34:47 pm »

Er ikke rart det blir færre og færre ildsjeler i miljøet... Trist... Rett og slett bare trist folkens...

Godt sagt !!!
Loggført

Mvh
Pål Thomas Carlsen
Veteran VW Klubben  - Folk&Vogn, veldig hyggelig
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #69 på: august 21, 2012, 18:46:49 pm »

Suttring over dårlig mat imponerer meg! Har rasen vår blitt så dum nå at den tror det kommer lettkledde damer med indrefillet og saftige Friday's burgere midt inne en skog??
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BernieBergan
Medlem
***
Innlegg: 126
Bosted:



Vis profil
« Svar #70 på: august 21, 2012, 19:33:59 pm »

Suttring over dårlig mat imponerer meg! Har rasen vår blitt så dum nå at den tror det kommer lettkledde damer med indrefillet og saftige Friday's burgere midt inne en skog??

[/quote

har sikkert mye med at det var en mat stand på hele scc, og ganske mye folk ... mulig og åpne for flere matboder neste år? 

hørte fra screwdriversa at de ikke kunne lage/selge burgere før den andre standen var stengt .. viss det er sant så syns jeg det var ett tåpelig konsept.. men ellers bli og fornøyd ! Gliser
Loggført
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #71 på: august 21, 2012, 19:56:20 pm »

Kostet meg 8000.- + en motor..  Gliser
Kom en tur i cæmpen til oss neste år, der kan vi kjøre
Gliser"fadder ordning" Gliser
Her kan du få lære å:
Handle mat..
Slå opp telt..
Kjøpe masse deler du ikke trenger...
Fyre grill..
Drikke..
(sikter til dei som ikke er fornøyd med priser og mat)

Å no e d BERRE 360 dager til neste gang... Gliser
« Siste redigering: august 21, 2012, 21:51:49 pm av westcosta » Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #72 på: august 21, 2012, 21:10:05 pm »

Som en liten tankevekker kan jeg nevne at det er to stykker som har kjøpt helgepass på SØNDAG. Det er entusiaster det!!!!  Kult
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #73 på: august 21, 2012, 22:30:27 pm »

Bugarella sa det bra:

Selvfølgelig betaler man ikke for bare en dag, når man kommer på lørdag og blir til søndag.

I tillegg til søndagen har du en lørdagskveld hvor du kan gå rundt og hilse på gode VWvenner, spise billige burgere og drikke pils hos Screwdrivers, gå på konsert, danse deg varm hos Slackers etc etc Hvis du vil ha enda mer ut av helgepasset ditt, så er det bare å stille opp på fredag eller torsdag for den saks skyld.

I Slackers forhåndskjøper vi hvert år 20 billetter til 500 kroner stykket og det er de best anvendte pengene vi bruker hele året Glad

Loggført

1969 Militær-buss
Dragset'n
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Sunndalsøra


tlf 91544358


Vis profil
« Svar #74 på: august 21, 2012, 22:52:01 pm »

JEG betaler mer enn gjerne dobbel pris helt frivillig neste år! Eller for å si det rett ut SKAL jeg gjøre faktisk det! Når starter forhånds salget? Jeg skal ha 2 weekend pass! Minst..
Loggført

Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #75 på: august 22, 2012, 07:23:54 am »

Det er jo flott å se at alle har så mye penger da, fint for dere. Men husk det kan være folk som teller på knappene for å dra også,
kanskje man har brukt mye penger på å fikse bilen for å dra, kanskje man bruker mye penger på å kjøre langt. Og de inngangspengene
er somregel ikke de eneste pengene som blir brukt på denne helgen.

Jeg snakker absolutt ikke for meg selv nå, men syns ærlig talt det går an å tenke litt på at det finnes andre der ute som kanskje har andre historier.
sånn som å flagge ut at noen har kjøpt weekendpass på søndag og at man skal kjøpe to neste år osv. syns jeg faktisk er å tråkke på folk som ikke har ræva
full av spenn. Det er garantert mange som gjerne skulle ønske de kunne bidratt med mye mer, men som ikke har mulighet. For det er ikke tvil om at SCC er et
fantastisk arrangement. Jeg har vært der siden 2009 nå og det er det treffet jeg gleder meg aller mest til hvert år.

Kanskje moderator kan være snill å stenge denne tråden nå?
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #76 på: august 22, 2012, 07:39:28 am »

Enig, steng tråden som startet og stoppet med sutring fra Eidvoll Verk  Osteaktig
Loggført
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #77 på: august 22, 2012, 07:42:01 am »

Problemstillingen er ikke om en har ræva full av penger eller ikke. Problemet er at en kommer for å være der i mer en 1 dag, men bare vil betale for å være der 1 dag. Det faller for sin egen urimelighet, og er ikke noe en bør forsøke å diskutere en gang.

Loggført

---
Mvh Rabben
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #78 på: august 22, 2012, 07:52:40 am »

Enig, steng tråden som startet og stoppet med sutring fra Eidvoll Verk  Osteaktig

Skuffende å se takhøyden her inne plutselig. Er egentlig mer skremmende å se at man ikke kan kritisere noe uten å bli "kjefta" ned eller kalt alskens mulig.
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #79 på: august 22, 2012, 08:03:13 am »

Under vanlig dragrace på gardermoen er dette prisene. Men det krever også at folk faktisk går ut igjen etter en dag. Og hvor mange skal man ha for å passe på dette?


Priser:
Personbil 150,- pr. natt
Personbil / MC med telt 150,- pr. natt
Lavo / Stort telt 250,- pr. natt
Campingvogn / Bobil / Buss 250,- pr. natt
Inngangspris:
Tribune:
Fredag   150.- pp      Gratis         
Weekend   500.- pp               
Lørdag   250.- pp      100.- pp         
Weekend   400.- pp               
Søndag   250.- pp      100.- pp         
Parkering:    Bil 50.-   MC 40.-            
Shuttlebuss:   20.- pp tur/retur            
Buss vil gå fra ESSO v/MC Donalds, Jessheim Nord på Gardermoen siden
kl.08.30 lø+søn. Den vil stoppe på Thon Hotel Budget og så videre til banen.
Siste tur fra banen vil være ca 18.30 på lørdag og ca 17.30 på søndag.   
Bussen vil kjøre kontinuerlig fra porten til depo og tilbake, hele dagen.   
Program:   25.-   
            


Så kanskje prisene på SCC ikke er så ille alikevel.. Det er en ganske mye mindre gjeng som driver dette treffet, men leie prisen på banen er vel lik uansett.. 
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #80 på: august 22, 2012, 08:07:26 am »

Enig, steng tråden som startet og stoppet med sutring fra Eidvoll Verk  Osteaktig

Skuffende å se takhøyden her inne plutselig. Er egentlig mer skremmende å se at man ikke kan kritisere noe uten å bli "kjefta" ned eller kalt alskens mulig.

Takhøyden ble satt i første post og ble videreført derfra  Glad
3 sider med fornuftig argumentering for priser senere og man er like langt, dere vil jo ikke forstå!
Det er et uttrykk som heter; "once in a hole, quit digging!"  Gliser
Loggført
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #81 på: august 22, 2012, 08:21:20 am »

Jeg har et knall forslag (i mine øyne) Dere andre er sikkert HEEEEEEEEELT uenig, men det gir jeg beng i.

1 Weekendpass: 500,-
2 Dagspass lørdag/søndag: 250,-
3 todagerspass som gjelder fra lørdag etter kl. 18 og til det stenger søndag: 350,-

Oi, nææh... Det var vanskelig gitt... Kanskje man sanker inn litt mere penger på det?
verdt et forsøk hvertfall. Da gidder de som har jobbet til 16 på lørdag å komme på festen også da vøtt Blunker
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #82 på: august 22, 2012, 08:28:54 am »

Tror di fleste har forståelse for at ikke alle kan ha råd eller bare har råd til en dag osv. Men det er da engang sånn at noen drar til syden på ferie og andre drar i telt på skogen. av den enkle grunn av at alle har ikke lik økonomi. det er nå en ting! prisene er satt og her er det da ikke snakk om en bedrift som gjør seg rik? det er snakk om og få ting til og gå rundt og jeg vil da tro at de prisene som er satt er utifra tidligere erfaringer om hva som trengs inn av penger for og få endene til og møtes. syns det er smålig og i det hele tatt åpne kjeften sin om noe som helst når det gjelder et treff som er dratt igang av frivilige. har mann ikke råd blir mann hjemme. thats it!!! Det her handler om prioriteringer uansett hvordan mann vrir og vender på det!
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #83 på: august 22, 2012, 09:35:03 am »

Jeg har et knall forslag (i mine øyne) Dere andre er sikkert HEEEEEEEEELT uenig, men det gir jeg beng i.

1 Weekendpass: 500,-
2 Dagspass lørdag/søndag: 250,-
3 todagerspass som gjelder fra lørdag etter kl. 18 og til det stenger søndag: 350,-

Oi, nææh... Det var vanskelig gitt... Kanskje man sanker inn litt mere penger på det?
verdt et forsøk hvertfall. Da gidder de som har jobbet til 16 på lørdag å komme på festen også da vøtt Blunker


Sjekk svar #45. Kanskje det ikke er så lett som man skulle tro Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #84 på: august 22, 2012, 10:28:18 am »

Er vel ikke stemmeberettiget siden jeg ikke kunne dra likevel pga. jobb........ Tvilende Jeg hopper i det likevel. Siden trådstarter åpner med SCC-prispolitikk må man kunne si det man mener på generelt grunnlag. For TREFFET sin del bør det ikke være forskjell på prisen på helgepass og en eller todagers-besøk for deltagere. Det som skaper et bra treff er jo at folk faktisk er der hele helgen, og utnytter helgepasset MAKSIMALT! At noen ikke har tid eller mulighet til å benytte seg av det er ikke arrangøren sin feil. Hvis alle betaler samme pris er iallefall sjansen til stede for at flere bruker større deler av helgen på treffet....da har de jo betalt likevel Blunker.

Det skulle kun vært mulig å stille ut bil/kjøpe endags-pass Søndag fra 09.00, slik at den offisielle show´n shine-delen var den ene dagen. Dette kunne da blitt en stor familie/besøkende dag med fokus på utstilling i tillegg til racing.

Hvis målet til trådstarter var å spare 250 kr., noe som langtfra er sikkert, kunne han kommet om morningen søndag. Det ville vært det riktige og ingen diskusjon ville oppstått. Hvis grunnlaget for tråden bare var irritasjon for at han fikk lite for pengene må han bite det i seg. Man ville hatt problemer med å komme inn for halv pris siste halvdel av en stones konsert også Blunker.

Forøvrig koster det vel bortimot 200 kr. døgnet å langtidsparkere på Gardermoen Gliser. 400/500 for 3-4 dager er jo et kupp i det området Blunker. Nå er vel helgepassene for 2012 på tilbud for oss som ikke kunne dra? Glad Halv pris? Hæ Gliser

Budskapet mitt er: Betal de treffene du drar på med glede og på den måten som gagner arrangørene best. Uavhengig av hvor mye/lite du benytter deg av det som tilbys. Jeg garanterer at INGEN tjener noe på det.....Disse utgiftene drukner i alt det andre vi shopper til glisene våre. Skal man spare på noe kan man gjøre det på andre områder, der det faktisk er noe å hente. Glad

Ha en fortsatt fin dag volkens! Jeg kommer garantert i 2013. Håper trådstarter gjør det også,  og at vi begge blir hele helgen slik at vi virkelig får valuta for pengene. For vår del, for treffets del og kanskje mest av alt fordi arrangørene fortjener det! Glad

Få forhåndssalget igang før Jul, slik at billettene havner på ønskelistene våre. Blunker
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #85 på: august 22, 2012, 14:21:32 pm »

Få forhåndssalget igang før Jul, slik at billettene havner på ønskelistene våre.


For en knallgod ide,,hadde blitt en fryd å handle julepresanger  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
bay crewcab
Seniormedlem
****
Innlegg: 374
Bosted:



Vis profil
« Svar #86 på: august 22, 2012, 14:32:05 pm »

Da er ønskelisten for jul klar Glad. Stiller meg i kø ...
Loggført

Member of mandagsklubben
Member of Ultimate Street Bays
Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1103
Bosted: Kråkerøy


CoolCruisers Medlem


Vis profil
« Svar #87 på: august 22, 2012, 15:25:08 pm »

Jeg har råd til å dra på SCC og betale det de skal ha....
Jeg har IKKE råd til å dra på Bug Jam i UK, derfor blir jeg hjemme..... Vanskelig?Hæ?

At pris kan diskuteres bør det være takhøyde for, men å gå ut på den måten FastTurtle gir deg bare uvenner....

Loggført

1974 "Fake Jeans" SOLGT...
1966 Rat-look SOLGT...
1982 Autohomes T3 Camper
2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT...

pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #88 på: august 22, 2012, 22:07:24 pm »

Som nevnt tidligere her... Meld deg frivillig.

Det er andre året på rad at vi i Airwolfs har vært frivillige nå,  det å gå rundt med "CREW" bakpå ryggen å SCC foran er stas!! Til å med klemmer får du  Gliser

Å så kunne man jo fulgt med på forhånds salget da.... Da hadde du spart en 100 lapp... Øyerulling


Adios..
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Gilbert
Seniormedlem
****
Innlegg: 264
Bosted: Jessheim/Maura



Vis profil
« Svar #89 på: august 22, 2012, 22:21:26 pm »

Å himmel og hav... Jeg hadde råd til helgepass/depot plass, men jeg har ikke råd til å dra til syden i år, slik fruen vil. Noe har vi råd til, andre ting ikke! SCC er avhengig av å få inn penger. Uten penger og ildsjeler, ingen treff. Kan ikke begynne å dele opp helga i timer vettu. "Du kommer 17.50, nei, da må du vente 10 min, da går prisen ned"

Vi i Jessheim Ligan (sammen med mange andre) jobba dag og kveld i forkant av treffet, og vi tok siste grillpølsa kl. 21.30 søndag kveld, etter å ha rigga ned telt, samla inn søppeldunker og mye annet. Og dette har vi bidratt med så lenge jeg kan huske, og sikkert enda lenger om du spør gamlekara.
Og jeg tror jeg med hånda på hjertet kan si at vi alle betalte for helgepass, selv om vi sikkert kunne fått gratis inngang for all innsatsen.

Kan sikkert dra diskusjonen ut i det uendelige, men sånn er livet. Det koster å væra kar.

Bli med på dugnad, betal inngangen, bevar SCC!!!

Takk til alle som bidrar til at vi kan dra på SCC, takk for i år, ses i 2013!!!

Loggført

1958 vw boble
Sider: 1 2 [3] 4 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!