april 27, 2024, 10:55:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt "Televerket"  (Lest 81145 ganger)
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #150 på: juli 08, 2013, 23:13:36 pm »

Kult! Kom på brygga imorgen kl 17  Glad
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #151 på: juli 09, 2013, 16:34:38 pm »

Kult! Kom på brygga imorgen kl 17  Glad
Så tråden her, men det får jeg dessverre ikke gjort i dag...

Men det blir vel ikke siste gangen det blir minitreff der håper jeg.. Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #152 på: juli 09, 2013, 18:07:35 pm »

Kult! Kom på brygga imorgen kl 17  Glad
Så tråden her, men det får jeg dessverre ikke gjort i dag...

Men det blir vel ikke siste gangen det blir minitreff der håper jeg.. Glad
Ikke idag, men i morgen onsdag..
 Blunker
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #153 på: juli 09, 2013, 21:27:22 pm »

Aha... Da blir det noe annet.. Hehe går litt surr i dagene da det snart er ferie... Blunker Håper å være ferdig tidlig på jobb i morgen så en rekker dette da Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #154 på: juli 14, 2013, 21:13:16 pm »

Kin på no gratis stæsj til dæsjh?


* dash1.jpg (125.28 KB, 567x425 - vist 289 ganger.)

* dash2.jpg (116.63 KB, 567x425 - vist 302 ganger.)
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #155 på: juli 14, 2013, 21:50:16 pm »

Kin på no gratis stæsj til dæsjh?

Åhh.. ja!! Kuult!:D
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #156 på: juli 15, 2013, 12:31:26 pm »

Har det i bussen så hvis vi ses så får du d
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #157 på: juli 15, 2013, 19:44:33 pm »

Har det i bussen så hvis vi ses så får du d
Konge!! Takk så lenge Glad

Skal på SCC, så hvis du skal dit så sees vi nok der Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #158 på: juli 16, 2013, 16:00:52 pm »

Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #159 på: juli 16, 2013, 16:42:35 pm »

Jøss.. Den bilen var det no kjent med.. Hvor er dette tatt? Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #160 på: juli 16, 2013, 17:18:10 pm »

Jøss.. Den bilen var det no kjent med.. Hvor er dette tatt? Glad
Bug Camp ?  tror det.
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #161 på: juli 17, 2013, 17:22:13 pm »

Jøss.. Den bilen var det no kjent med.. Hvor er dette tatt? Glad
Bug Camp ?  tror det.
Stemmer.. Glemte nesten at jeg var innom der en liten tur.. Glad

Det nærmer seg SCC.. Håper å få blitt med på det! Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #162 på: juli 24, 2013, 22:43:53 pm »

Lite action om dagen.. Men i kveld ble det en liten cruisetur i finværet Glad

Som vanlig dårlig redigerte mobilbilder.. men bilder er bilder, og mer spennende enn tekst!





Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #163 på: august 18, 2013, 23:23:06 pm »

Det går i oppussing av hus om dagen, men jeg fant no gamle saker på loftet etter svigerfar her en dag.. Blunker

Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men har fått helt dilla på gammelt skrot :p

Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #164 på: november 17, 2013, 22:55:28 pm »

Bilen er parkert for sesongen, men ønskelisten til jul er lang......

Noen som har vært borti dette settet her? http://www.airkewld.com/1968-70-Bay-Bus-Complete-Lowering-Kit-p/2530.htm
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
Odd-Arne
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Follo



Vis profil
« Svar #165 på: november 19, 2013, 17:53:08 pm »

Bilen er parkert for sesongen, men ønskelisten til jul er lang......

Noen som har vært borti dette settet her? http://www.airkewld.com/1968-70-Bay-Bus-Complete-Lowering-Kit-p/2530.htm

Jeg har og kikket på det der og vært i kontakt med biltilsynet for å få vite hva som skal til for å få settet godkjent. Måtte ha en beskrivelse fra leverandøren hvordan det er laget. Jeg har forsøkt nå tja er vel tre ganger og få airkwld til å få laget en slik beskrivelse uten stort hell, selv om at jeg sa at det kom til å bli meget populært her i Norge om man kunne få det godkjent.  Om du skulle kjøpe et sånt sett så må du holde oss oppdatert, hvis du tenker ta det videre med tilsynet da  Rekker tunge
Loggført

Follo VW klubb

T2 Westfalia 72mod - Nadolek    ---    1303 75mod - Onkel Oskar

http://www.odd-arne.com
Simen Englund
Seniormedlem
****
Innlegg: 369
Bosted: Mogreina, Ullensaker


Vis profil

« Svar #166 på: november 19, 2013, 18:04:03 pm »

Det går i oppussing av hus om dagen, men jeg fant no gamle saker på loftet etter svigerfar her en dag.. Blunker

Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men har fått helt dilla på gammelt skrot :p



Bruk det!!!!  Har en Sølvsuper på hytta- flott, myk lyd! Tar inn som pokker. Hvis ikke, er jeg sugen på den lille blå! Perfekt for picnic (antar den er på batteri?)  Glad
Loggført

Land Rover Serie II -70 (Julie)
VW 1300 -73 (Medgiften) endelig ferdig
Vespa 125 Super VNC1T -68 (straks klar)
XC 90 (konebilen)
Audi 80 Cab -93
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #167 på: november 21, 2013, 22:19:44 pm »

Bilen er parkert for sesongen, men ønskelisten til jul er lang......

Noen som har vært borti dette settet her? http://www.airkewld.com/1968-70-Bay-Bus-Complete-Lowering-Kit-p/2530.htm

Jeg har og kikket på det der og vært i kontakt med biltilsynet for å få vite hva som skal til for å få settet godkjent. Måtte ha en beskrivelse fra leverandøren hvordan det er laget. Jeg har forsøkt nå tja er vel tre ganger og få airkwld til å få laget en slik beskrivelse uten stort hell, selv om at jeg sa at det kom til å bli meget populært her i Norge om man kunne få det godkjent.  Om du skulle kjøpe et sånt sett så må du holde oss oppdatert, hvis du tenker ta det videre med tilsynet da  Rekker tunge
Aha.. Spørs vel om de ser på Norge som et lite marked uansett kanskje? Regner vel med at reglene for senk ikke er så strenge ellers i verden..
Uansett så har jeg enda ikke hatt en bil som har vært godkjent senket, og jeg har vel hatt over 50 biler nå, og kan telle på en hånd hvor mange som har hatt orginale fjærer... :p Så sjangsen for at dette blir godkjent biltilsynet er liten om jeg ikke skulle være uheldig å få en mangellapp etterhvert... Blunker

Vi får se om økonomien tilsier et kjøp at dette settet utover vinteren, det hadde ihvertfall gitt bilen et vesentlig løft.. ehh.. eller motsatt Osteaktig
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #168 på: november 21, 2013, 22:22:56 pm »

Det går i oppussing av hus om dagen, men jeg fant no gamle saker på loftet etter svigerfar her en dag.. Blunker

Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men har fått helt dilla på gammelt skrot :p



Bruk det!!!!  Har en Sølvsuper på hytta- flott, myk lyd! Tar inn som pokker. Hvis ikke, er jeg sugen på den lille blå! Perfekt for picnic (antar den er på batteri?)  Glad
Skal få fjernet litt støv innvendig, så skal dette testes ut.. Er sikker på at det meste virker selv etter 30 år på et loft.. Blunker

Den lille er nok en reiseradio med batteri.. har ingen lader til den, men skal se om det går ann å lade den på en annen måte.. Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
Odd-Arne
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Follo



Vis profil
« Svar #169 på: november 22, 2013, 21:12:48 pm »

Bilen er parkert for sesongen, men ønskelisten til jul er lang......

Noen som har vært borti dette settet her? http://www.airkewld.com/1968-70-Bay-Bus-Complete-Lowering-Kit-p/2530.htm

Jeg har og kikket på det der og vært i kontakt med biltilsynet for å få vite hva som skal til for å få settet godkjent. Måtte ha en beskrivelse fra leverandøren hvordan det er laget. Jeg har forsøkt nå tja er vel tre ganger og få airkwld til å få laget en slik beskrivelse uten stort hell, selv om at jeg sa at det kom til å bli meget populært her i Norge om man kunne få det godkjent.  Om du skulle kjøpe et sånt sett så må du holde oss oppdatert, hvis du tenker ta det videre med tilsynet da  Rekker tunge
Aha.. Spørs vel om de ser på Norge som et lite marked uansett kanskje? Regner vel med at reglene for senk ikke er så strenge ellers i verden..
Uansett så har jeg enda ikke hatt en bil som har vært godkjent senket, og jeg har vel hatt over 50 biler nå, og kan telle på en hånd hvor mange som har hatt orginale fjærer... :p Så sjangsen for at dette blir godkjent biltilsynet er liten om jeg ikke skulle være uheldig å få en mangellapp etterhvert... Blunker

Vi får se om økonomien tilsier et kjøp at dette settet utover vinteren, det hadde ihvertfall gitt bilen et vesentlig løft.. ehh.. eller motsatt Osteaktig

Hehe... Ja det hadde blitt et veldig bra løft... Samme her har senket nesten alt av biler jeg har hatt, men har vært sykt uheldig med de fleste og har måttet inn og vise bilen  Trist derfor hadde jeg litt lyst å fått dette ordentlig.  Men synes det er litt rart at de ikke kan bruke 30min på å lage en beskrivelse som jeg kunne ha sendt til tilsynet og hørt hva de hadde sagt. Jeg får kanskje kjøpe 30min av dem og be dem skrive en beskrivelse av settet  Rekker tunge
Loggført

Follo VW klubb

T2 Westfalia 72mod - Nadolek    ---    1303 75mod - Onkel Oskar

http://www.odd-arne.com
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #170 på: november 22, 2013, 21:16:35 pm »

Bilen er parkert for sesongen, men ønskelisten til jul er lang......

Noen som har vært borti dette settet her? http://www.airkewld.com/1968-70-Bay-Bus-Complete-Lowering-Kit-p/2530.htm

Jeg har og kikket på det der og vært i kontakt med biltilsynet for å få vite hva som skal til for å få settet godkjent. Måtte ha en beskrivelse fra leverandøren hvordan det er laget. Jeg har forsøkt nå tja er vel tre ganger og få airkwld til å få laget en slik beskrivelse uten stort hell, selv om at jeg sa at det kom til å bli meget populært her i Norge om man kunne få det godkjent.  Om du skulle kjøpe et sånt sett så må du holde oss oppdatert, hvis du tenker ta det videre med tilsynet da  Rekker tunge
Aha.. Spørs vel om de ser på Norge som et lite marked uansett kanskje? Regner vel med at reglene for senk ikke er så strenge ellers i verden..
Uansett så har jeg enda ikke hatt en bil som har vært godkjent senket, og jeg har vel hatt over 50 biler nå, og kan telle på en hånd hvor mange som har hatt orginale fjærer... :p Så sjangsen for at dette blir godkjent biltilsynet er liten om jeg ikke skulle være uheldig å få en mangellapp etterhvert... Blunker

Vi får se om økonomien tilsier et kjøp at dette settet utover vinteren, det hadde ihvertfall gitt bilen et vesentlig løft.. ehh.. eller motsatt Osteaktig

Hehe... Ja det hadde blitt et veldig bra løft... Samme her har senket nesten alt av biler jeg har hatt, men har vært sykt uheldig med de fleste og har måttet inn og vise bilen  Trist derfor hadde jeg litt lyst å fått dette ordentlig.  Men synes det er litt rart at de ikke kan bruke 30min på å lage en beskrivelse som jeg kunne ha sendt til tilsynet og hørt hva de hadde sagt. Jeg får kanskje kjøpe 30min av dem og be dem skrive en beskrivelse av settet  Rekker tunge
Kanskje jeg blir med å spleise på den halvtimen gitt... Blunker Hadde jo vært kult å hatt en skamlav GODKJENT bil for engangs skyld også... Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #171 på: november 24, 2013, 23:49:13 pm »

Noen som vet om andre enn Airkewld som selger senkeutstyr til disse bilene? Greit å sjekke litt alternativer.. Frua har sagt seg villig til å være med å spleise litt på et sånt sett.. Er det no rart jeg giftet meg med a.... :p

Uansett så fant jeg en vegbillett ifra 1986 i bilen når jeg kjøpte den. Denne inneholdt et navn på en tidligere eier, så etter et kjapt facebook søk så fant jeg ut at han var der. Sendte han en melding og spurte om han hadde noe historie på denne bilen, og i dag, 1 år etter, fikk jeg svar!!
Det viste seg at han husket bilen svært godt, og fortalte alt om tidligere eiere og hva den ble brukt til. Han hadde til og med det orginale eksosanlegget til den liggende enda!!

Rett og slett en gledens dag!! Osteaktig
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #172 på: desember 17, 2013, 21:28:34 pm »

Da ble det julegave på Doka'n:

http://www.wagenswest.com/partstore/index.php/bus-suspension/1968-79-spindles/1968-79-dropped-2-5-inch-spindles.html
http://www.wagenswest.com/partstore/index.php/bus-suspension/1968-79-bus-rear-end/68-79-bay-window-horse-shoe-plates.html

Håper på å få Hamar's laveste early doka til våren... Blunker
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
JarleA
Seniormedlem
****
Innlegg: 296
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #173 på: desember 18, 2013, 13:32:22 pm »

Kan jeg spørre hva totalen inkludert frakt kom på? Er jo en tung pakke å sende fra statene
Loggført

EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #174 på: desember 18, 2013, 20:54:33 pm »

Kan jeg spørre hva totalen inkludert frakt kom på? Er jo en tung pakke å sende fra statene
Ifølge ordrebekreftelsen jeg fikk så var det 148.8$ i frakt.. jeg har ikke fått no mail om selve forsendelsen enda, så jeg er litt spent..
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #175 på: januar 03, 2014, 20:08:25 pm »

Ikke fått no mer bekreftelse på senkedeler enda, bare at det skulle sendes denne uka.. blir spennende å se om det kommer noe etterhvert..

Bestilte også 4 stk 3-punkts belter til bilen i dag, da dette skal være en bil for hele familien.. hehe Glad

Ser ikke bra ut med 2 stk barneseter i en så "kollisjons-U-sikker" bil, men vi kjører stort sett bare småkjøring i nærmiljøet, og er aldri ute på E6 feks...
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #176 på: januar 12, 2014, 01:40:15 am »

Noen av dere som har en early-bay med orginale hjul som ikke er senket??

Skulle hatt de orginale målene ifra skjermkanter foran og bak og ned til bakken.. Glad
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
MadsBL
Medlem
***
Innlegg: 224
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #177 på: januar 12, 2014, 11:12:06 am »

Her skjer det ting! Du satser lavt til våren skjønner jeg  Gliser

Blir artig å se igjen bilen din når våren kommer, kommer til å bli bra!
Loggført
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #178 på: januar 12, 2014, 19:58:56 pm »

Her skjer det ting! Du satser lavt til våren skjønner jeg  Gliser

Blir artig å se igjen bilen din når våren kommer, kommer til å bli bra!
Håper da ihvertfall på det... Målte 7 cm imellom framdekk og hjulhus i dag, så da kan jeg kanskje senke 6 cm til da.. :p

Senkespindlene senker 6,3 cm, så det spørs om det må justeres litt opp da de kommer på Blunker

Bilen din blir vel også ferdig til våren, så da må det gå ann å få til no cruising i løpet av sommeren Blunker
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #179 på: januar 17, 2014, 16:22:53 pm »

I dag dukket det opp etterlengtede deler ifra Unaiten..





Nå mangler kun arbeidslysten...

Er også litt i dialog med Busware ang dette om dagen: http://www.busware.biz/HOME.html
Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!