KnastenradUndKnotenblech
|
|
« på: august 20, 2012, 20:51:47 pm » |
|
ett sett med løfter foringer til å bruke type 1 løftere i Type4 / WBX /oxy blokk selges CNC maskiner i alu presses rett inn i lunken blokk og trengs IKKE brotsching etter innpressing
1000.-
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #1 på: august 20, 2012, 21:00:53 pm » |
|
Vet du hva slags alu de er i?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø
The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
|
« Svar #2 på: august 20, 2012, 21:04:34 pm » |
|
Er dette Thorsten Pieper foringer?
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #3 på: august 20, 2012, 21:10:44 pm » |
|
vet ikke legeringen har sjøl brukt disse i flere motorer.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #4 på: august 20, 2012, 22:37:14 pm » |
|
Jeg tar de Jørn
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #5 på: august 20, 2012, 22:47:49 pm » |
|
Her får jeg igjen for ikke å følge med
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
mags
|
|
« Svar #6 på: august 20, 2012, 22:55:08 pm » |
|
Har noen sett jeg og Erlend 1199 for et sett. Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Padden
Medlem
Innlegg: 170
Bosted: bergen
|
|
« Svar #7 på: august 21, 2012, 08:05:43 am » |
|
Må blokken maskineres for og bruke disse foringene?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VWdriver
Seniormedlem
Innlegg: 350
Bosted: Asker
VW 1303 Cab-78, VW 1302 Roadster-T4 2,0, P-911S-72
|
|
« Svar #8 på: august 21, 2012, 08:09:12 am » |
|
Hei folks
Trodde disse foringene stort sett var i bronsje.
Hvordan holder alu legeringen i forhold?
Marius K.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #9 på: august 21, 2012, 10:06:51 am » |
|
trenger ingen maskinering for å presse de inn men man må utføre vanlig tilpassing av løftertallerken . som KAN gjøres uten noe spesialverktøy f.eks luftdrevet fil alulegeringen er ingen problem. originalt går jo løfterene rett i alublokka og det er jo (forhåpentligvis) oljefilm i mellom så det er ingen kontakt
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #10 på: november 16, 2014, 14:46:46 pm » |
|
har flere sett
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #11 på: desember 22, 2014, 00:09:03 am » |
|
juleopp
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Roger Steinarsrud
Nybegynner
Innlegg: 24
Bosted: Ulefoss
|
|
« Svar #12 på: desember 22, 2014, 21:39:21 pm » |
|
Jeg tar ett sett.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
|
« Svar #13 på: desember 22, 2014, 21:43:09 pm » |
|
ok hente/ sende?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Roger Steinarsrud
Nybegynner
Innlegg: 24
Bosted: Ulefoss
|
|
« Svar #14 på: desember 23, 2014, 22:06:49 pm » |
|
Se pm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|