april 30, 2024, 08:49:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bug Me filmer - Noen som har? Låne bort mot betaling?  (Lest 2870 ganger)
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« på: mai 21, 2008, 12:09:56 pm »

Hei.

Lurte på om det er noen som har disse Bug me filmene? Har sett litt på youtube og disse virker perfekt for en som er helt ny i bobleverden.

Finnes det noen (i Oslo gjerne) som har disse og vil "leie de ut?"

Ser de koster fra 30-40 dollar per stk. Og det er ganske stivt.

Så om noen har de liggende og vil tjene litt småpenger så send en pm.. Kan komme og hente om det ikke er alt for langt unna.

På forhånd takk!
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 21, 2008, 12:27:22 pm »

Med dagens dollarkurs dreier det seg bare om 150-200,-

De som har laget disse driver en liten familiebedrift som det er vedt å sponse slik at det i framtiden kommer flere slike gode filmer =)
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: mai 21, 2008, 15:11:47 pm »

150 kroner for den første videoen, 100 kroner for nummer to og nummer tre osv. Du får mao fire vidoer for under 500 spenn, fraktkostnader på dvder er minimale, de kan sendes i vanlig post. Og de er definitivt verdt det, for dette er filmer du kommer til å se om og om igjen. Du trenger neppe alle videoene i serien heller.

Og som VeteranBobla sier, det er ikke et stort konsern som Sony eller Paramount du lurer her, men en liten familiebedrift. Jeg måtte ringe til Bug me når jeg bestilte, og fikk snakke med kona i familien, og hun måtte spørre "far" i huset om shipment til Norge som satt i bakgrunnen og det var ingen ringere enn Mr Bug Me himself Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #3 på: mai 21, 2008, 15:35:21 pm »

Hehehe..

joda koselig det...

Jeg så såvidt på et klipp her og det første jeg la merke til er at du kan jo faktisk skru/sveise/skru fra hverandre eller sammen på samme tid som du ser den filmen. Makan til langtekkelig greie ... hehe

Det er tydelig at det er et "hobbyprosjekt" som de håper å tjene litt penger på..

veldig bra at de gjør disse filmene, men utifra det jeg har sett skulle jeg ønske at de hadde litt bedre lyd og at det hele gikk litt fortere..

Er sikker på at filmene kunne vært kuttet ned til halvparten og like informativ..


Men igjen.. Ingen kritikk, bare en 1. vurdering...

Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: mai 21, 2008, 15:58:39 pm »

Ein ting som er litt komisk, som du kan leggja merke til er att dei vil ALLTID prøva å sjå mest muligt i kamraet, noko som til tider ser domt ut, sånn som att når han står og forklarar noko har han henda bak seg og pekar i alle retningar på tinga han snakkar om, i staden for å snu seg og visa det normalt Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Adax (Buskebil)
Seniormedlem
****
Innlegg: 329
Bosted: Kongsberg


"Aeris tepesco plebis plaustrum"


Vis profil
« Svar #5 på: mai 21, 2008, 16:18:30 pm »

Jeg har sett store deler av serien og synes den er genial, akkurat passe tempo for meg i allefal og for de som synes det går sakte så er det bare og spole. Gutta har stål peil på det de holder på med i alle fall.
Loggført



Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"
Odd Erik (odder)
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 186
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mai 21, 2008, 16:23:06 pm »

Jeg så såvidt på et klipp her og det første jeg la merke til er at du kan jo faktisk skru/sveise/skru fra hverandre eller sammen på samme tid som du ser den filmen. Makan til langtekkelig greie ... hehe

veldig bra at de gjør disse filmene, men utifra det jeg har sett skulle jeg ønske at de hadde litt bedre lyd og at det hele gikk litt fortere..

Er sikker på at filmene kunne vært kuttet ned til halvparten og like informativ..

Man skal jammen være rask for å gjøre ting på samme tid som de viser... da er det ihvertfall ikke første gangen. Brukte disse når jeg skulle ut med motor og ta en kjapp ombygging fra 1300 til 1600. Og det var absolutt ikke likte kjapt gjort som når man ser på dem Rekker tunge

Jeg synes ihvertfall detaljnivået på disse filmene er bra, det er mange småting som man ikke finner i en del av bøkene som er der ute. Men når det er sagt, så synes jeg en kombo av Bug Me, bøker og internett er tingen... og ikke minst vw-konsulenten min Glad
Loggført

"Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark, professionals built the Titanic."

Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #7 på: mai 21, 2008, 22:04:59 pm »


Jeg synes ihvertfall detaljnivået på disse filmene er bra, det er mange småting som man ikke finner i en del av bøkene som er der ute. Men når det er sagt, så synes jeg en kombo av Bug Me, bøker og internett er tingen...       og ikke minst vw-konsulenten min Glad


"og ikke minst vw-konsulenten min Glad"  ?? Tør jeg spørre hvem det er? ;-)     De Bug Me filmene må jeg få se Odd-Erik
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
Odd Erik (odder)
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 186
Bosted: Fredrikstad



Vis profil WWW
« Svar #8 på: mai 21, 2008, 22:20:25 pm »

"og ikke minst vw-konsulenten min Glad"  ?? Tør jeg spørre hvem det er? ;-)     De Bug Me filmene må jeg få se Odd Erik

Det er deg det vettu  Gliser Om du har noe å lære av filmene vet jeg ikke, men se skal du da få...
Loggført

"Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark, professionals built the Titanic."

Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #9 på: mai 21, 2008, 22:21:43 pm »

"og ikke minst vw-konsulenten min Glad"  ?? Tør jeg spørre hvem det er? ;-)     De Bug Me filmene må jeg få se Odd Erik

Det er deg det vettu  Gliser Om du har noe å lære av filmene vet jeg ikke, men se skal du da få...


;-) 
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #10 på: mai 21, 2008, 22:27:02 pm »

Er mye hjelp i disse filmene ja. Ikke alltid like lett å skjønne hvordan ting gjøres når en aldri har gjort det før og en må lese om det i en engelsk bok.
Nei jeg er helt enig med deg jeg Finn-Erik. Det er en god kombo som skal til.

Og for å si noe om hvordan filmene er laget. De gjør jo et poeng ut av at de skal være en enkel og grei men likevel detaljert beskrivelse av hvordan ting gjøres. Måten det fremstilles på skal være så grei at tom de som aldri har gjort det før kan klare å henge med. Å hoppe over ting som "alle" vet er bare dumt i en slik film som kan sammenliknes med "for dummies" bøkene.
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
ivarw
Nybegynner
*
Innlegg: 42
Bosted: rælingen


Vis profil

« Svar #11 på: mai 27, 2008, 09:51:02 am »

disse filmene ligger ute på diverse torrent sider Blunker
Loggført
Dagfather
Medlem
***
Innlegg: 157
Bosted: Oslo


Rock out with your cock out!


Vis profil
« Svar #12 på: mai 27, 2008, 11:16:00 am »

Jeg har fått låne av en hyggelig kar i fra Høvik!

Ellers takk for mange gode tips her og på PM Blunker
Loggført

Fresh i gamet og eier av 72-1300S
ratmads
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: tromsø



Vis profil
« Svar #13 på: mai 28, 2008, 16:45:20 pm »

hva er disse filmene?
Hva handler dem om?
Hvor selges de?
Loggført
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #14 på: mai 28, 2008, 16:47:52 pm »

hva er disse filmene?
Hva handler dem om?
Hvor selges de?

Her finner du alt du lurer på:

http://www.bugmevideo.com/
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!