|
Lars Johansen
Supermedlem

|
 |
« Svar #121 på: mai 26, 2008, 09:14:52 am » |
|
Bra treff til tross for kjiipt vær. Var mye idyll rundt bålet lørdagsnatta!
Som oppklaring legger jeg ved sangteksten så vi stiller noe sterkere neste år!
Det var solnedgang det var latter det var sang det var sommerfri det var sjø og magi Det var deg og det var meg det var minner som aldri vil dø det var evighet og en sol som farga himmelen rød
Det var øl berusende ord det var sommer det var sol det var hjerter i brann blikkstille vann alt på denne jord Og det var kjærlighet ja det var kjærlighet og minner som aldri vil dø en sol som farga himmelen rød - Idyll
Sommer'n var på hell dette var siste kveld vi lå på rygg jeg følte meg trygg men frøys litt likevel Vi lå og så på stjernene og hørte på sangen fra ternene vi visste begge hvor det bar og at vi aldri skulle glemme hvordan det var
Det var øl berusende ord det var sommer det var sol det var hjerter i brann blikkstille vann alt på denne jord
Og kanskje en dag vi sees igjen vi stopper og prater og du blir med meg hjem så ser vi med tiden hva som skjer mens vi tenker tilbake på minner og ler
Det var øl berusende ord det var sommer det var sol det var hjerter i brann blikkstille vann alt på denne jord Og det var kjærlighet ja det var kjærlighet og minnene vil aldri dø en sol som farga himmelen rød - Idyll
Barbeint i varm sjø, solen farga himmelen rød, minnene vil aldri dø - Idyll
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen S. Andresen
Supermedlem

tlf 94 38 27 88
|
 |
« Svar #122 på: mai 26, 2008, 09:22:33 am » |
|
Grattis Ernst! Det var jaggu velfortjent.
Og takk til alle som gjorde helga uforglemmelig.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #123 på: mai 26, 2008, 09:51:50 am » |
|
fant ikke gummistøvlene mine, det var dumt.. eller?
Ja, hva sier du nå Henrik? Mulig du skulle lett litt mer?? Hehehe, lo godt når jeg leste Henriks melding pluss værrapportene i forkant (min egen inkludert). Blei ikke helt sånn nei, men tross drittværet var det et utrolig bra treff! Kan sette ansikt til enda flere folk på forumet nå, og premieutdelingen var den mest underholdende jeg har vært med på. Stooor takk til alle som står bak dette treffet! Jeg lo i hvertfall hele veien til Coop OBS da jeg skulle gp til innkjøp av gummistøvler på lørdagsettermiddagen... men natta var verst, våt, kald og rett på marka  Hadde man ikke vært lettere beruset hadde jeg ikke sovet mye. Takk alle for en knall helg, takk Kim for daquiri samt underholdning ++, Stian for cola på søndagsmorgen, Holmsen for sengetilbud og teltopphold, noen ukjente for Fishermanns alko, Espenx for kupevarme for å tine tær og whisky, Børge for vin og så er jeg takknemlig for å våkne søndagsmorgen til en varme ut av en annen verden i teltet, klein som f... Høyre visker døde, måtte stoppe og teipe   Lars bygger hus    To Fulle Menn, rider igjen.. hvordan gikk 2. verset igjen?   Grattis med ferdigstilt diablo  
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #124 på: mai 26, 2008, 09:57:19 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #125 på: mai 26, 2008, 10:29:58 am » |
|
Takk til alle for et utmerket treff.
Spesiell takk til noen som ikke var på treffet, men som i høyeste grad bidro til at jeg kom meg fram.
Jon-Georg, Jalle og Jee stillte opp når frontruta fikk et ublidt møte med steinsprang.
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #126 på: mai 26, 2008, 11:02:23 am » |
|
Du vet du kjører luftkjølt når du opplever at frontruta eksploderer. men det ikke betyr at du må avlyse turen, men at du kommer halvannen time forsinka... 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem

Torgrim tlf. 970 71 771
|
 |
« Svar #127 på: mai 26, 2008, 12:09:46 pm » |
|
Takk for nok en super helg på Helgøya  Etter intens skruing til laaanngt på natt de siste ukene kom vi oss endelig ut dit, masse gode vwenner, vazelina og langstøvler. En stor takk til Rune Leirpoll som sørget for veldig god snabelbrus.. HAZ: Takk for det  og en vindusvisker..
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
TYPE3LARS
Juniormedlem

"Lille Rosa Bil"
|
 |
« Svar #128 på: mai 26, 2008, 12:11:50 pm » |
|
Takk til alle på treffet, det var helt knall. Og tuuuusen takk for sola på søndagen. Ja ble skoene litt tørrere til hjemturen....
|
|
|
Loggført
|
1963 Lillebror 1964 boble 1969 1600 TL Fastback 1997 caravelle TDI
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #129 på: mai 26, 2008, 12:15:10 pm » |
|
Takk alle for en knall helg, takk Kim for daquiri samt underholdning ++, Stian for cola på søndagsmorgen, Holmsen for sengetilbud og teltopphold, noen ukjente for Fishermanns alko, Espenx for kupevarme for å tine tær og whisky, Børge for vin og så er jeg takknemlig for å våkne søndagsmorgen til en varme ut av en annen verden i teltet, klein som f...
Det har i alle fall vore helveta kaldt om du måtte tine både tærne dine OG whisky'en.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #130 på: mai 26, 2008, 13:29:36 pm » |
|
så kaldt var det ikke  Det var ikke så eldig kaldt, men alt av klær sugde vann og 3 par sko hjalp heller ikke. Coop OBS sine slagstøvler ble redningen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #131 på: mai 26, 2008, 14:26:06 pm » |
|
Takk til alle som stilte opp fredag og lørdag, og campet tross regnværet...  Ikke dårlig det folkens!!!  Takk til alle som stilte ut bilene sine søndag, det ble rekord for Helgøya med 75 biler inne. Og flere vil vi bli!!!!  Takk til publikum, alltid gøy med mass folk! Takk til de som hadde stands for premiene dere bidro med! Kjempe takk til alle dere som hjalp til, både før og under treffet... Og til slutt... Takk til værgudene for at vi fikk det fenomenale været på søndag! NB! Har jeg glemt noen??? Takk til dere også! hi,hi Linda & Mari
|
|
|
Loggført
|
Oskar, T1 - 1969 Bugaroo, T1 - 1955 
|
|
|
Rune54
Supermedlem

|
 |
« Svar #132 på: mai 26, 2008, 17:29:11 pm » |
|
Dette ble et knall treffe selv om værgudene ikke var helt på vår side fredag og lørdag.. kom ikke før lørdag selv etter altfor mange timer i garasjen de siste dagene.Sier bare som jeg pleier.."alt går". Ble Bug Camp på bussen i år.Takk til alle gode vw venner :)Og takk for en knallfest på lørdagskvelden med snabelstoff 
|
|
|
Loggført
|
bugcamp.no
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #133 på: mai 26, 2008, 17:33:06 pm » |
|
Mange fine biler der i dag og været var også top, spesiellt med tanke på været fordagen!  Bare synd at vwacm var so firkantete og ikke slapp oss med Typ2 T3'er inn pga. den vannavkjølte BOXERmotoren. Det til tross for at det var Typ1 med WBX på området, en Typ2 T3 med PORSCHE motor, som er vel like mye i slekt med en VOLSWAGEN LBX som en VOLKSWAGEN WBX og ikke å tenke på K70'en! Skulle trodd dem war glade for hver bil og medlem som kommer med klassiske VOLKSWAGEN.  Men, men, ser en helt nøye på det, så heter det "BUG CAMP", dvs. bug=TYP1. Men heldigvis fikk nå TYP2 (T1-T2), TYP3,....,Trike,... komme inn ! Fy flate ! Har jeg kommet der med en sånn caravelle T3 med vannkjølt motor å ikke fått kjørt inn så skulle jeg ihvertfall fått ut den Triken som SLETT IKKE har noe med VW å gjøre bortsett fra motorn, den er vel produsert i Mexico eller Brasil å , Oppfordrer dere som arrangerer VW treff om å tenke dere om når slike ting har skjedd så sånt ikke skjer igjen ! Pitt
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #134 på: mai 26, 2008, 18:06:56 pm » |
|
kom ikke før lørdag selv etter altfor mange timer i garasjen de siste dagene.Sier bare som jeg pleier.."alt går". hvor mange ganger hadde du motor og girkasse ut og inn av bussen igjen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
vwdokaeffen
Nybegynner

alle biler lavere 40cm er ubrukelige
|
 |
« Svar #136 på: mai 26, 2008, 19:29:22 pm » |
|
Takk for et kjempe treff alle vwfolk som var med  var Nummer en (2) inn på treffplassen på torsdag  og jeg har nytig vert eneste sekund.... det er jo bare vann og det har man jo tålt i alle år  men det gjorde ikkenoe med sol på søndag og en vifte ovn i lillebror fra lørdag av.... TAKK for et kjempe bra bugcamp. bra levert til arr. komiteen
|
|
|
Loggført
|
member of VWCREWTEAM
|
|
|
Cinq81
Seniormedlem

|
 |
« Svar #137 på: mai 26, 2008, 19:30:35 pm » |
|
Hadde ingen bolle til Tortilla`n på BugCamp så jeg tok av kapselen som satt på reservehjulet mitt 
|
|
|
Loggført
|
63 Karmann Ghia Cab
|
|
|
Cinq81
Seniormedlem

|
 |
« Svar #138 på: mai 26, 2008, 19:32:21 pm » |
|
Her er noen flere bilder fra lørdan ! Det ble fuktig på alle måter kan man vel si.
|
|
|
Loggført
|
63 Karmann Ghia Cab
|
|
|
Rune54
Supermedlem

|
 |
« Svar #139 på: mai 26, 2008, 19:59:52 pm » |
|
kom ikke før lørdag selv etter altfor mange timer i garasjen de siste dagene.Sier bare som jeg pleier.."alt går". hvor mange ganger hadde du motor og girkasse ut og inn av bussen igjen? Ble vel to.. alt ut torsdag kveld,inn igjen på dagen fredag og ut igjen på kvelden og inn igjen enda seinere på kvelden 
|
|
|
Loggført
|
bugcamp.no
|
|
|
ironside
Juniormedlem

|
 |
« Svar #140 på: mai 26, 2008, 20:54:30 pm » |
|
Mange fine biler der i dag og været var også top, spesiellt med tanke på været fordagen!  Bare synd at vwacm var so firkantete og ikke slapp oss med Typ2 T3'er inn pga. den vannavkjølte BOXERmotoren. Det til tross for at det var Typ1 med WBX på området, en Typ2 T3 med PORSCHE motor, som er vel like mye i slekt med en VOLSWAGEN LBX som en VOLKSWAGEN WBX og ikke å tenke på K70'en! Skulle trodd dem war glade for hver bil og medlem som kommer med klassiske VOLKSWAGEN.  Men, men, ser en helt nøye på det, så heter det "BUG CAMP", dvs. bug=TYP1. Men heldigvis fikk nå TYP2 (T1-T2), TYP3,....,Trike,... komme inn ! Fy flate ! Har jeg kommet der med en sånn caravelle T3 med vannkjølt motor å ikke fått kjørt inn så skulle jeg ihvertfall fått ut den Triken som SLETT IKKE har noe med VW å gjøre bortsett fra motorn, den er vel produsert i Mexico eller Brasil å , Oppfordrer dere som arrangerer VW treff om å tenke dere om når slike ting har skjedd så sånt ikke skjer igjen ! Pitt Slenger meg på denne da jeg heller ikke slapp inn med min T3 camper.. Forsåvidt er det jo greit nok at det er et rent treff for luftkjølt (jeg visste faktisk ikke dette da jeg kom, hadde jeg visst det hadde jeg jo tatt ovalen  ), men da bør arrangørene i det minste være konsekvente på det. Ellers mye fint å se, og et kjempevær på søndag!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #142 på: mai 26, 2008, 22:59:45 pm » |
|
fant ikke gummistøvlene mine, det var dumt.. eller?
Ja, hva sier du nå Henrik? Mulig du skulle lett litt mer?? Hehehe, lo godt når jeg leste Henriks melding pluss værrapportene i forkant (min egen inkludert). Blei ikke helt sånn nei, men tross drittværet var det et utrolig bra treff! Kan sette ansikt til enda flere folk på forumet nå, og premieutdelingen var den mest underholdende jeg har vært med på. Stooor takk til alle som står bak dette treffet! Ja. dette treffet er et "must" for meg  Premieutdelingen er alltid full av overraskelser når Mr.Hansen står for jobben. Det som de har gjort med egen Jentebilpremie er en fin ting for å få flere jenter/damer til å satse på egen luftkjølt I Fredrikstad er det nå to som er bitt av basillen... (Tanja og Veronica ) Flere treff/klubber bør tenke i disse baner..
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
|
erjo
Medlem

Min 1988 Westfalia Club Joker
|
 |
« Svar #144 på: mai 29, 2008, 22:27:02 pm » |
|
Mange fine biler der i dag og været var også top, spesiellt med tanke på været fordagen!  Bare synd at vwacm var so firkantete og ikke slapp oss med Typ2 T3'er inn pga. den vannavkjølte BOXERmotoren. Det til tross for at det var Typ1 med WBX på området, en Typ2 T3 med PORSCHE motor, som er vel like mye i slekt med en VOLSWAGEN LBX som en VOLKSWAGEN WBX og ikke å tenke på K70'en! Skulle trodd dem war glade for hver bil og medlem som kommer med klassiske VOLKSWAGEN.  Men, men, ser en helt nøye på det, så heter det "BUG CAMP", dvs. bug=TYP1. Men heldigvis fikk nå TYP2 (T1-T2), TYP3,....,Trike,... komme inn ! Fy flate ! Har jeg kommet der med en sånn caravelle T3 med vannkjølt motor å ikke fått kjørt inn så skulle jeg ihvertfall fått ut den Triken som SLETT IKKE har noe med VW å gjøre bortsett fra motorn, den er vel produsert i Mexico eller Brasil å , Oppfordrer dere som arrangerer VW treff om å tenke dere om når slike ting har skjedd så sånt ikke skjer igjen ! Pitt He, he... hm.. litt sært syns jeg også. Det er nok liten interesse for VW av transporter-typen i VWACM (klubben selger nå sin brannbil). Sjøl har jeg hatt mange fine transportere, men det bryr ikke folk seg om. Originalbiler er ikke tingen, det skal bygges om det meste. Og: Det er boble som gjelder. Men det er nå greit nok for meg. Jeg har en luftkjølt T3 stående på gras - den hadde jeg kommet inn med om jeg hadde hatt tid. Men det ble ikke tid denne gangen. For øvrig er jeg tilhenger av å slippe inn "alt" av VW-relatert på Bug Camp - det blir det penger i klubbkassa av. Kanskje lage en vannkjølt-avdeling på VWACM neste år? Hilsen gammal gubbe som selvsagt ikke har skjønt noen ting.
|
|
|
Loggført
|
Medlem av VWestfaliageriliaen Medlem av vwbuss-miljøet
|
|
|
RuneL
Supermedlem

|
 |
« Svar #145 på: juni 09, 2008, 21:06:06 pm » |
|
kom plutselig på at jeg også hadde knipset et par bilder..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|