mars 29, 2024, 14:22:35 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: min 58 boble - smalnet forstilling og bredda ståliser på gang  (Lest 41440 ganger)
gearn
Juniormedlem
**
Innlegg: 80
Bosted: Drammen


59´


Vis profil
« Svar #90 på: oktober 28, 2014, 20:02:25 pm »

Takk for det!
Absolutt ingen planer - den står urørt til april regner jeg med. De grep som er gjort er fullstendig reversible og slik blir det nok å holde det også - ingen stilendring eller noe i den duren Glad
Det er en dårlig simring som forårsaker en liten oljelekkasje fra kassa, men det er for så vidt uproblematisk.
I tillegg er ikke spissing/camber 100% men det og er noe jeg ikke tar fryktelig tungt.

Om noen føler seg kallet må de gjerne tilby seg å fikse dette til våren - send en PM med prisantydning (justere forstillinga, mulig shims må suppleres og bytte simring - usikker på om det er fra inngående aksel eller en av drivakslene)! Jeg merker at det å skru bil ikke er like morsomt som det en gang var...

Forstår gått at du beholder den så orginal som mulig uten store inngrep. Det er jeg helt enig i.
Jeg er svært misunnelig på de breddet felgene dine altså Øyerulling Du får si ifra om du vil kvitte deg med dem, eventuelt om du vet om noen som vil ta på seg en bredde jobb.
Har det samme problemet med kassa mi, så den drypper litt.. Er vel en vanlig feil på disse, hehe  Glad
Loggført
knutraknes
Medlem
***
Innlegg: 158
Bosted: Sunndalsøra



Vis profil
« Svar #91 på: november 01, 2014, 11:29:54 am »

Har du modda på fjærplatene eller bumpstopsen for å få den så lav bak?Glad
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #92 på: november 02, 2014, 11:12:36 am »

58 modellen har orginalt ikke busstopp bak:-)
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #93 på: januar 19, 2015, 19:02:45 pm »

Utpå vårparten er jeg ute etter noen som har tid og lyst til å skru litt på bobla!
 Skulle justert forstilling (camber og spissing - shims må potensielt bestilles opp) og lokalisert/fikset oljelekkasjen fra girkassa. Dette er trolig defekt simmering fra en drivaksel eller inngående aksel fra motor.

 Ta kontakt om noen tar på seg dette - selvfølgelig mot betaling! (hilsen nybakt far som ikke ser hvordan han i det hele tatt skal få tid til å få brukt bobla overhodet kommende år! Glad )
Loggført
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #94 på: juni 26, 2015, 08:41:27 am »

Bobla vurderes solgt - har rett og slett ikke tid til bruk, og det er for ille at bilen bare skal stå i garasjen...

 Jeg er åpen for bud, men prisantydning er 89 000,-
Jeg vurderer også å bytte ut 3 serie'n med en 5 serie stv. så vi kan muligens få til en byttehandel med penger fra min side om du tilfeldigvis besitter en 06 modell stasjonsvogn eller nyere til prisantydning 200K eller lavere.

97 55 39 49
-Thomas
« Siste redigering: juni 26, 2015, 19:23:24 pm av lemmuh » Loggført
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #95 på: juli 12, 2015, 14:23:54 pm »

Intet nytt - vurderes solgt som sagt





























Loggført
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #96 på: februar 21, 2021, 06:46:23 am »

Nå, mer enn 5 år etter skal den faktisk selges, oppdatert salgsannonse!
Loggført
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!