mars 28, 2024, 19:29:53 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Det er jo ikke pent!  (Lest 92356 ganger)
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #120 på: september 29, 2014, 14:43:48 pm »

Nix. Løser ikke problemet ved å vri på bilen😄 De fleste har fortsatt to hjul foran..

Vri på bilen?

Både trillebåra og bobla her har noe som stikker skrått ut på begge sider bak, samt hjul midt under foran Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Splitboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Mysen



Vis profil WWW
« Svar #121 på: september 29, 2014, 15:50:05 pm »

Nix. Løser ikke problemet ved å vri på bilen😄 De fleste har fortsatt to hjul foran..

Vri på bilen?

Både trillebåra og bobla her har noe som stikker skrått ut på begge sider bak, samt hjul midt under foran Blunker
Godt sagt! :-D
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #122 på: september 29, 2014, 22:57:41 pm »

Nix. Løser ikke problemet ved å vri på bilen😄 De fleste har fortsatt to hjul foran..

Vri på bilen?

Både trillebåra og bobla her har noe som stikker skrått ut på begge sider bak, samt hjul midt under foran Blunker

NIX. Trilebåret har bare et hjul, bobla har 4. Likheten er fortsatt ikke til stede.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
stroem1987
Nybegynner
*
Innlegg: 6
Bosted: Trondheim


Bobla mi ja :D


Vis profil
« Svar #123 på: februar 29, 2016, 08:33:37 am »

Pen bil i utgangspunktet! Kunne vært litt høyere, bredere foran og tidsriktige bredda felger Osteaktig da hadde den vært strøken spøru meg Blunker Når det gjelder det med at ting er utrygt så kan man tenke seg hva som skjer, med en bil som er så lav at den kommer til å smelle nedi om man punkterer i litt høy fart... ellers så sitter den godt på veien så lenge den ikke er så lav at det gnistrer til ved den minste hump da, det er jo ikke helt bra i seg selv...... greit det er kult, men det skal jo være behagelig å kjøre? det som er med boble er jo det at jo høyere den er, jo mer ''koselig'' er det å kjøre den.. flyter finere og man føler mer og mer at man er tilbake på det årstallet da den kom ut av fabrikken Blunker personlig kan jeg ikke ha den stilen sjæl, men respekterer en helt original stil fordi det er det som var vanlig på 50-60 og 70 tallet.. og fordi at da får man respekt av den riktige generasjonen i forhold til alle som har hatt de bilene selv i ungdommen og som en familie tidligere Glad men for show-off er det jo nymotens biler som gjelder! MEN, det er viktig å tenke på hva man absolutt vil ha som stil selv og følelsen man selv har når man ser bilen sin og skal kjøre å kose seg Osteaktig IKKE hva alle andre mener, selvom uansett kritikk er bra! smaken er som baken, den er delt i to Blunker
Loggført

66 T1

Lenge leve Old Beetle Osteaktig
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #124 på: mars 07, 2016, 07:51:08 am »

Det slo meg når jeg så denne, at ofte begynner customiseringen i det små og så innbiller man seg at jo mer - jo kuulere, dermed tar det helt av...  Øyerulling

* 12813970_992648980814822_735180213882188296_n.jpg (100.52 KB. 800x600 - vist 833 ganger.)

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
ted67
Seniormedlem
****
Innlegg: 475
Bosted: kolsås


Kicking ass and taking names since 1999.


Vis profil
« Svar #125 på: juni 23, 2016, 22:08:18 pm »

Bilen var kanskje ikke den lekreste dama i klassen for alle (heldigvis) men jeg hadde pult ho😄
Trygt, funksjonelt og driftssikkert staves Volvo. Jeg derimot har valgt en hobby som når som helst kan ta livet ditt i trafikken, er totalt unødvendig men masse moro, eller kjent som VW T1😃

Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!