april 28, 2024, 17:13:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Takk SCC 2013  (Lest 10961 ganger)
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #30 på: august 12, 2013, 19:19:10 pm »

Takk for i år Hilsen STORMTROOPERS!


* Stormtroopers 2013.JPG (47.12 KB, 719x479 - vist 255 ganger.)
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
| UMBINC |
Seniormedlem
****
Innlegg: 285
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #31 på: august 12, 2013, 19:49:35 pm »

Its all about the peepL!!

Tusen takk for nok et hyggelig treff! Dette er høydaren vi alle jobber imot! De sene kveldene på verkstedet med skruing og preik Glad stressmekk og rigging. Alt bygger opp til en topp helg både sosialt og racemessig.

I år var det jo helt VILT med 18 second car på stripa!!! hohohoh Glad men morro var det uansett og få vekket linelocken etter 7 år ogendelig få testet WEDDLE-kassa som har stått i deler et år nå:)


Flott layout på treffet også. samle festen på en plass og la depot være depot Glad

Nedriggingen tar også tid men var også i år hyggelig med sosial grilling i mellom slaga. Veldig bra oppmøte fra jessheimligan både på stripa (7biler) og i arbeids medfør. eller skal vi si ufør..?

Takkelisten er lang, men de det gjeldet vet! Takk alle sammen Glad
Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #32 på: august 12, 2013, 19:56:35 pm »

Å sette seg inn i en 50 år gammel bil med 6 volt og et par å førti hester, en uprøvd 36 år gammel combicamp på slep, to døtre på 15 og 18 år å to vaktbikkjer, vel ska innrømme at eg grudde litt for de neste 120 milene. Men SCC skulle eg på i år med luftkjølt. Det var målet mitt.
Både tur å retur gikk smertefritt.
Eg som er født å oppvokst på en bondegård på vestlandet vett alt alt koster så i år tenkte eg at eg kunne trø til litt å hjelpe litt siden det var litt lite med frivillige, så hadde noen timer i porten både lørdagen å søndagen. Yte for å nyte.
Eg å jentene har hatt ei kjempehelg:-) å tusen takk for premien :-) den såg eg ikkje komme ;-)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #33 på: august 12, 2013, 21:02:20 pm »

Tusen takk til alle som har jobbet med SCC. For meg er dette fortsatt det "største" treffet å være med på i løpet av sesongen.

Også sender jeg en stor bamseklem til denne tøffe karen, som tauet meg tilbake fra baneslutt med sin heftige Monkeybike  Kult



 
Loggført
SSRT
Seniormedlem
****
Innlegg: 381
Bosted:


Vis profil

« Svar #34 på: august 12, 2013, 21:24:10 pm »

TAKK FOR ET SUPERHYGGELIG SCC 2013

ER ALLEREDE I GANG MED STØRRE MOTOR, STØRRE DEKK, STØRRE SMELL & MERE RØYK!!
LENGRE LANGBORD, STØRRE GRILL, FLERE SOVEPLASSER, STØRRE TELT & MERE FOLK!!
MASSE MERE ØLL, ENDA MERE VIN & ENDA MERE MAT!!

SCC 2014 SKAL BESTÅ AV ENDA FLERE FINNER, SVENSKER, DANSKER, TYSKERE, BELGIERE & HELE BENELUX, FRANSKEMENN, MINST EN ØSTERIKER, ENGELSKMENN OG MASSE MER!!!

VI MÅ ALLEREDE NÅ JOBBE FOR SCC 2014.
SCC 2014 SKAL BLI DET BESTE SCC NOENSINNE!!!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #35 på: august 12, 2013, 21:46:30 pm »

^^
Truer words were never spoken!

takk for nok eit kjempetreff!!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
BAC
Supermedlem
*****
Innlegg: 715
Bosted: grimstad


Vis profil

« Svar #36 på: august 12, 2013, 22:17:25 pm »

Jeg henger meg på alle andre her, og sier Tusen Tusen takk til arrangørene. Fantastisk bra treff. Jeg likte også den nye layouten av treff området og det at man kunne kjøpe forskjellig typer mat flere plasser (men det var faktisk ingen som solgte is). Bandet var ikke akkuratt noe for meg, men det så ut til at det var mange som stod å nikket i takt med musikken.
   Spesielt takk til speaker duoen som var like underholdende som alltid. Det er tydelig at de har hatt samme engelsk lærer som brødrene Solberg. Det kom flere gullkorn: Ræbælder,sucking car, in the venstre bane, Beate ble vel også oversatt til b-eight.... å mye mye mer, kjempe gøy.
   Litt synd var det å høre at banen skulle bli klar om 10min så 15 min så 15min til osv. Jeg har vært på SCC før å vet at banen er klar når den er klar. For de som ikke har vært der før var  frustrerende og stadig høre om nye utsettelser. Kanskje speaker bare burde ha sagt at banen ble klar så fort som mulig (men dette er bare bagateller).
   Show n shine kunne ha trengt en parkeringsvakt. De fleste skjønner greia med hvordan man skal parkere i en slik setting, men det er alltid noen..... Litt synd er det også at så mange lar bilen stå igjen i søla på campen. Det var god plass på show n shine området og gode vaske muligheter. Men hvordan var klasse inndelingen med tanke på bedømming og premiering ? Jeg fant ikke noe info om dette.
 At stripa, sanitæranlegg og været ikke er optimalt er dessverre ikke noe SCC kan gjøre noe med.

Gleder meg allerede til 2014.
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #37 på: august 12, 2013, 22:46:28 pm »

Til neste år skal jeg ta meg fri fra jobb så jeg kan være med på sirkuset helt fra torsdag kveld! Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
JonasB
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted: Hemsedal



Vis profil
« Svar #38 på: august 12, 2013, 23:00:17 pm »

Takker for et supert SCC, det beste hittils, i følge Nina! Guttene koste seg veldig på delemarkedet.. viste det seg i lommeboken min Gliser
Nå blir det rigging av -69 mod. for øvelseskjøring.  Eldsteman blir 16, og skal kjøre egen bil til SCC neste år Blunker

Et lite tips til SCC-gjengen, Kan dere ikke selge SCC-paraplyer i shoppen? Vi hadde kjøpt 4stk tvert på fredagskvelden Gliser

Ses 2014!!
Jonas , Nina, Niklas, Linus og Milo
Loggført

1303 cab -73
1300S -73 Konebilen Buddy
1300 -69 Guttebilen
Bay -69 "Coctailrunner" Prosjekt..
Westfalia -77
Lillebror -71
2X Audi 80 -79
Kormi
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Oslo/Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #39 på: august 13, 2013, 11:23:45 am »

SCC er og blir årets høydepunkt! Uten bil i år, men fikk vinka mange ivrige annsikter frem på startplata. Dere skulle sett dere selv Blunker Takk til alle sjåfører som stiller med super underholdning!
Om jeg skal få komme med et lite tips, hadde det gledet meg stort om alle som har eller lurer på om de har hjulhopp i starten om å gjøre noe med det. Det var mye brutal risting og jeg venta bare på at gassere, turboer etc. skulle ramle ut på startplata.
Men det skal nevnes, dette må ha vært rekordår hva sanering anngår. Noen smådrypp her og der, men ingen skikkelige lakkeringer.. Bra!!

Takk til JessheimLigan! Bretter opp arma år etter år og alltid godt humør. Glad for å være en del av slikt godtfølk!

Ellers hatten av for alle som bidrar til at SCC er det det er. Uten denne kjempedugnaden hadde det ikke blitt mye action.
Loggført
JanneT2
Seniormedlem
****
Innlegg: 360
Bosted: Sørum



Vis profil WWW
« Svar #40 på: august 13, 2013, 11:30:28 am »

Slänger mig på och tackar för en riktigt trevlig träff, träffade många gamla ansikten och lärde känna nya Glad
Sen tackar jag för en bra support i partytältet på lördags natten, ni vet vilka ni är  Gliser
Ses hela helgen nästa år!
Loggført


// Janne
T2 Bay -77 Automat med 2 skjuvdörrar
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,46321.0.html
Tlf: 959 32 697
|o```o|
Balleklorin
Nybegynner
*
Innlegg: 24
Bosted: Kongsvinger


Vis profil

« Svar #41 på: august 13, 2013, 19:04:30 pm »

Jeg henger meg på alle andre her, og sier Tusen Tusen takk til arrangørene. Fantastisk bra treff. Jeg likte også den nye layouten av treff området og det at man kunne kjøpe forskjellig typer mat flere plasser (men det var faktisk ingen som solgte is). Bandet var ikke akkuratt noe for meg, men det så ut til at det var mange som stod å nikket i takt med musikken.
   Spesielt takk til speaker duoen som var like underholdende som alltid. Det er tydelig at de har hatt samme engelsk lærer som brødrene Solberg. Det kom flere gullkorn: Ræbælder,sucking car, in the venstre bane, Beate ble vel også oversatt til b-eight.... å mye mye mer, kjempe gøy.
   Litt synd var det å høre at banen skulle bli klar om 10min så 15 min så 15min til osv. Jeg har vært på SCC før å vet at banen er klar når den er klar. For de som ikke har vært der før var  frustrerende og stadig høre om nye utsettelser. Kanskje speaker bare burde ha sagt at banen ble klar så fort som mulig (men dette er bare bagateller).
   Show n shine kunne ha trengt en parkeringsvakt. De fleste skjønner greia med hvordan man skal parkere i en slik setting, men det er alltid noen..... Litt synd er det også at så mange lar bilen stå igjen i søla på campen. Det var god plass på show n shine området og gode vaske muligheter. Men hvordan var klasse inndelingen med tanke på bedømming og premiering ? Jeg fant ikke noe info om dette.
 At stripa, sanitæranlegg og været ikke er optimalt er dessverre ikke noe SCC kan gjøre noe med.

Gleder meg allerede til 2014.

Ulempa med oss fra de dype skoger er at vi tar oss til rette, og det "godt" merkede show'n shine området lå i fristende avstand fra begivenhetenes sentrum.
"Alltid noen..."
Jojo..jeg ser den. Selv om vi her er definert som "alltid noen", er vi i sosiale sammenhenger ansett som en humørspredende gjeng med godt pågangsmot. Tatt i betraktning har vi lykkes med dette også her.
Tenk bare på alle som gikk der og tenkte med et skrått smil om munnen:
"Se på de schtuta der, som trur dom høre heme på show'n shine parkeringa!"

Dog skal det bemerkes at vi hadde nok vurdert det annerledes hvis det tydelig fremsto som et show'shine område da vi parkerte på morgenen. Selvinnsikt og selvironi er våre sterke sider Glad Gliser

Takk til arrangør og medentusiaster for et glitrende arrangement.

Neste år kommer Rattling Pistons fra Vinger på ny visitt, og håper å okkupere nye plasser Blunker
Loggført

Rattling Pistons 13
Christer Folke Westlund
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted: Kongsvinger



Vis profil
« Svar #42 på: august 13, 2013, 19:48:23 pm »

Melder meg på...

Takk for flott arrangement folkens.
Alltid underholdende speaker.

Show & Shine ja....tenkte vi skulle parkere der, så de som hadde fine
biler skilte seg ut og kanskje til og med vant.

Enig i at mange av de flotteste vognene sto parkert på de forskjellige
campingområdene.

Moro med mange boder med deler for salg.

Gode vafler, gode poteter, god kaffe, gode pølser, god coca og gode humører.

Ses neste år.
Loggført

Christer Folke Westlund
Führer - Rattling Pistons - RP13
Kongsvinger
181
Supermedlem
*****
Innlegg: 510
Bosted:


Vis profil

« Svar #43 på: august 13, 2013, 21:44:49 pm »

Det er min tur for å takke alle for årets SCC. Helgen gikk ut over alle forventingen. 181'en fikk kjørt seg på strippa! Ble 11 runs til slutt, 10 med reim på kompressor og en uten. Bestetid med reim ble 17,5sec og uten 19,9sec.
 
Spesielt vil jeg takke:
- Alle som gjør SCC mulig!
- Kalle og resten av folket som stilte opp som mannskap. Superbra guiding for en fersking som meg på startgriden. 
- Erik for all hjelp i forveien av SCC med div jobber på motoren min og superbra hjelp på telefon når jeg trengte det. Bonus poeng når du svarte på telefonen fredag kveld når jeg ringte etter jeg satt fast på hellerudsletta uten gassveier!
- Mags for å ha motivert meg for å fikse festene til kompressoren som hadde vridd seg etter 1. run.
- Jørn for balansering av veiv før SCC, utlån av verktøy og stål plate for å lage nye brakketer til kompressoren på SCC + god innspill om min setup
- alle som tittet på bilen og synes det var kult.

Terskelen for å kjøre på SCC er svært lav. Registrering + kontroll av bilen gikk som en lek, fikk super god hjelp til å komme frem til starten og stageing. Ingen rare blikk fra folk når jeg stilte opp til starten med militær bil på stylter og pinglemotor. SCC er mer gøy som deltager enn som tilskuer.

Jeg gleder meg til neste år!

Alex
Loggført
BAC
Supermedlem
*****
Innlegg: 715
Bosted: grimstad


Vis profil

« Svar #44 på: august 13, 2013, 22:01:26 pm »

Jeg henger meg på alle andre her, og sier Tusen Tusen takk til arrangørene. Fantastisk bra treff. Jeg likte også den nye layouten av treff området og det at man kunne kjøpe forskjellig typer mat flere plasser (men det var faktisk ingen som solgte is). Bandet var ikke akkuratt noe for meg, men det så ut til at det var mange som stod å nikket i takt med musikken.
   Spesielt takk til speaker duoen som var like underholdende som alltid.

Gleder meg allerede til 2014.

Ulempa med oss fra de dype skoger er at vi tar oss til rette, og det "godt" merkede show'n shine området lå i fristende avstand fra begivenhetenes sentrum.
"Alltid noen..."
Jojo..jeg ser den. Selv om vi her er definert som "alltid noen", er vi i sosiale sammenhenger ansett som en humørspredende gjeng med godt pågangsmot. Tatt i betraktning har vi lykkes med dette også her.
Tenk bare på alle som gikk der og tenkte med et skrått smil om munnen:
"Se på de schtuta der, som trur dom høre heme


Hehe :-)

Det jeg mente med ...alltid noen, var at det er alltid noen som må parkere på kryss og tvers av alle andre og ikke klarer å parkere på linje.  Kvaliteten og utseende på bilene har ingen ting å si, en show n shine bør jo vise litt av alt. Men som tidligere nevnt, dette er jo bare bagateller.
Loggført
1960tomsy
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Maura/Nannestad



Vis profil
« Svar #45 på: august 13, 2013, 23:32:38 pm »

Takk til alle som stiller opp å gjør SCC mulig. Jeg hadde en knall fin og morsom helg med mange fine biler både utenfor stripa og på.

Leste at noen her inne lurer på om dem ikke kan grave opp hele stripa og bygge ny.
Det som er problemet med stripa er det at under andre verdenskrig var det en viss tysk mann som fikk den bygd til å lande flyene sine og da ble den bygd i betong. Den betongen ligger der fortsatt og det er grunnen til at vannet kommer opp igjen. Å grave opp igjen el borre drenering i den betongen er noe man kan kalle risikoarbeid for man vet ikke hva som skjuler seg under den betongen av gamle eksplosiver osv.
Dette har blitt diskuter i dragracing miljøet også men det koster MYE å få til det å lage en ny stripe.
Mulig dem skal gjøre noe med det men i fjor var vertfall ikke det tema.
Loggført
Hoffen
Seniormedlem
****
Innlegg: 350
Bosted: Kongsvinger



Vis profil
« Svar #46 på: august 14, 2013, 08:09:09 am »

Vil takke alle som bidrar til at SCC blir arrangert!
Samtlige i teltet vårt storkoste seg og vil garantert storkose seg til neste år! Stå på, dere gjør en kjempejobb Blunker


* IMG_1756.jpg (128.37 KB, 640x427 - vist 179 ganger.)
Loggført

66mod boble prosjekt
Dalland
Supermedlem
*****
Innlegg: 3032
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #47 på: august 14, 2013, 10:29:42 am »

Stor takk til arrangørene for en formidabel innsats i år!
Alt var forbedret fra i fjor og det var så å si ingenting å sette fingeren på.

Det er ingenting som den følelsen når man våkner om morningen stiv og støl i en neddugget campingbuss og hører stemmen fra våres alles kjære speaker som ønsker oss god morgen og forteller om dagen.
Eg satt som et tent lys og gliste fra øre til øre i tankene over hva dagene skulle bringe. Glad

Selvfølgelig litt kjipt med regnet som ga dårlig grep på lørdagen men dette er vi jo vant med, men ja stusset også på hvorfor det ikke ble lagt mer track bite?

Men eg vet nå at SCC vil være sterkt prioritert på kalenderen de neste årene og at å stille som frivillig var bare en fryd og kommer gjerne til å gjenntas. Blunker
Loggført

Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!