april 18, 2024, 21:13:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen som vil være med å leie verksted på Kråkstad i Ski kommune?  (Lest 13794 ganger)
innimellom
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted:


Vis profil

« Svar #30 på: januar 02, 2013, 17:04:21 pm »

Hei, jeg blir gjerne med. Jeg fant tråden via google-søk men er ikke VW innehaver på noe vis, så jeg vet ikke om jeg passer inn, men kanskje det blir riktig så vi blir mange nok likevel? Jeg er uansett intr. og tittet pussig nok på samme verkstedet for noen uker siden og tenkte akkurat det samme, om vi bare var flere...og her var det plutselig en gjeng Glad. Hva synes dere?
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #31 på: januar 03, 2013, 08:36:22 am »

Dersom alle som har meldt sin interesse, følger opp, har vi nå nok personer til å gå på dette verkstedet. Alex og jeg snakker sammen i løpet av dagen, og tar en avgjørelse. Erfaringsmessig er det nå folk begynner å trekke seg, men jeg har tatt feil før.....
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
first-timer
Nybegynner
*
Innlegg: 39
Bosted: Torshov, Oslo


Vis profil

« Svar #32 på: januar 03, 2013, 10:20:52 am »

Jeg er med! Krysser bare fingrene for at noen av dere andre er rå på å sveise;)
Loggført
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6098
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #33 på: januar 03, 2013, 21:45:15 pm »

Nå legger vi "emnet" på topp her: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,50599.0.html

Og Lowlife eller meg kan legge dette også på: http://www.follovwklubb.no/

Om noen facebookere "linker" og "fronter" dette  (Dewil?)så kan det jo lykkes...?
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 908
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« Svar #34 på: januar 03, 2013, 23:02:42 pm »

Kunne jo vært greit med en oppdatert ca. liste også. Spennende prosjekt som vi (bilen og jeg) virkelig håper lykkes.
Trenger plass og motivasjon for videre arbeid.
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #35 på: januar 04, 2013, 21:11:10 pm »

Alex har fått et bedre tilbud, og er ikke lenger med på dette. Derfor er det bare meg igjen som kan gå inn med penger for mer enn en plass, men jeg kan ikke betale 5000 i mnd. alene. Derfor trenger vi i alle fall 3-4 interesserte til.
På Grøstad, der jeg har skruplass nå, er jobben med å pusse opp det gamle grisehuset i gang. Bonden har lovet at vi kan flytte inn til høsten. Det blir ca. 6-8 plasser, og jeg har sagt jeg skal ha det uansett, så det blir en ordning etter hvert.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #36 på: januar 04, 2013, 22:09:51 pm »

Her burde folket uansett slå til, dette kan bli/blir follo's feteste garasje, og blir det noe av skal jeg trygle og be om plass her jeg også når dealen min går ut om ett års tid....(ett år går fort) få realisert dette nå folkens, og husk at du kan flytte ut om ett år uansett, for da skal jeg ha plassen din... Gliser Gliser
Loggført

P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 908
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« Svar #37 på: januar 05, 2013, 02:41:01 am »

Forstår jeg riktig da så forsvinner denne muligheten men det dukker en ny opp til høsten?
Kommer det i så fall noe mer info om denne plassen etterhvert? Porthøyde f.eks er for meg veldig viktig som ikke akkurat har blodsenka bil. Ønsker du å få vite nå om hvem som vil være med, eller tar du kontakt med de som viste interesse for dette prosjektet når tiden nærmer seg.
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #38 på: januar 05, 2013, 07:21:55 am »

Forstår jeg riktig da så forsvinner denne muligheten men det dukker en ny opp til høsten?
Kommer det i så fall noe mer info om denne plassen etterhvert? Porthøyde f.eks er for meg veldig viktig som ikke akkurat har blodsenka bil. Ønsker du å få vite nå om hvem som vil være med, eller tar du kontakt med de som viste interesse for dette prosjektet når tiden nærmer seg.

Denne muligheten forsvinner ikke, bare jeg, men jeg blir på ett senere tidspunkt om det er plass, så hvis
dere klarer og få med ett par stykk til så burde dette være realiserbart...
Loggført

Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #39 på: januar 05, 2013, 13:22:55 pm »

Forstår jeg riktig da så forsvinner denne muligheten men det dukker en ny opp til høsten?
Kommer det i så fall noe mer info om denne plassen etterhvert? Porthøyde f.eks er for meg veldig viktig som ikke akkurat har blodsenka bil. Ønsker du å få vite nå om hvem som vil være med, eller tar du kontakt med de som viste interesse for dette prosjektet når tiden nærmer seg.

Denne muligheten forsvinner ikke så lenge verkstedet ligger ute på finn.no, men vi bør svinge oss før noen andre tar det. Det har ligget der lenge allerede. Det andre stedet har vi på hånd uansett, og der er det ingen andre om beinet, og det har vi sagt vi skal ha. Jeg stoler likevel ikke på at han har det ferdig til høsten, selv om han har lovet det. Det er ikke viktig å vite nå hvem som blir med på Grøstad da vi uansett kommer til å leie det. Når vi har fått kloa i det, vil det bli lagt ut på forumet, og på Follo VW Klubb sine sider. Grunnen til at vi ønsket å se om vi kunne få til noe på Kråkstad, er at vi ønsket å framskynde prosessen. Det er på høy tid å få til et ordentlig VW-verksted i Follo, og vi blir ikke yngre noen av oss.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #40 på: januar 21, 2013, 13:21:15 pm »

Da krysser jeg fingre og håper at en eller annen ordning komer i boks for dere som trenger plass!
Klubb uten lokaler er noe det samme som kaptein uten båt!
Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #41 på: januar 21, 2013, 19:35:52 pm »

Dette fikk vi ikke til, ikke denne gangen heller. Vi får være tålmodige, og satse på Grøstad, enten det blir til høsten eller om 10 år.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!