mars 29, 2024, 13:24:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trøndertreff 2013  (Lest 12006 ganger)
lunninj
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Horny Island.



Vis profil
« Svar #30 på: desember 15, 2012, 00:49:16 am »

Boykotter treffet i år æ da inngen e med og drekk karsk etter treffet!!! alle sitter jo bare der og er liksom kule og har fine felger og slikt. Nei håper de oppi horny får te treff i år for da skal æ dit for dæm har fin ver og det har dokk aldri..

Slutt å tollj...Ellers får du kom å lakker innerskjerman min.
Hornyguysen kan da vel lage et eget treff?!?!?  Gliser Come on! Det er rom for flere.  Kult
vi ska ha både trønder treff,og noen flere....kommer på neste treff for og lufte tanken for et treff oppi dalen... live music,hemårna mat,i meget koselige omgivelser,muligheter for overnatting under tak.... 300-500 per pers...pris pr pers er litt usikkert,me tanke på hvor mange som har lyst på et sånt treff...ingen premiering osv...kun sosialt treff med mat og dram/overnatting til og begynne med...hvis suksess tar vi den videre derifra...ikke inntressert i og tjene penger på dette,,,pris pr pers er kun for og dekke utgifter pr pers.. noe og tenke på til neste møte??? håper på innspill...
Loggført

66mod t1
66/67mod t1 wbx..solgt...
67mod t1...rotta.
72 "custom" variant solgt
83mod autohomes camper
Horny Island Aircoolers #2
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #31 på: desember 15, 2012, 02:39:15 am »

Hvordan har du tenkt og få stengt av en veistrekning for og arrangere organisert billøp?

Var vel ikke helt det som var tanken min, tenkte mere at det kanskje var noen som vet av en liten veistubb uten for mye trafikk (gjerne inn til hjemgården sin eller noe slikt) slik at vi kunne konkurere litt sånn uten alt for seriøse og formelle ting rundt dette. Bakkeløp er jo som kjent ingenting som trenger å gå på fart da det er sin egen tid man skal matche og ikke slå. Altså er det jo fritt frem om man vil kjøre fetta av bilen sin eller om man lar den putre fram på tomgang i 1. gir.
Kun en ide fra min side, tror kanskje det kunne blitt gøy Glad
Loggført

fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #32 på: desember 15, 2012, 06:54:23 am »

Artig ide det der Automobil og synes det der er noe du bør forske litt på. Og jeg hadde stilt med noe rart kjørbart om noe slikt hadde bltt arangert.Ja hadde stilt i egge løp og æ da. Men i år gidder jeg ikke for det er jo kun bare ei dama på Trønderfrett og mange flere nedi Sunddalen og SCC så jeg prioritere disse treffa i år.. Var faktisk ei som danset på  bordet der i fjord og det var det ikke på Trøndertreff. Så da får det bare være.
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted:



Vis profil
« Svar #33 på: desember 15, 2012, 14:04:02 pm »

Hahaha. Tror du må frisk opp matten æ Arnstein Gliser Eller va du bare karskblind, hehe.
« Siste redigering: desember 15, 2012, 14:05:37 pm av BBB (Baking Bug Babes) » Loggført
LOBOPAPPA
Supermedlem
*****
Innlegg: 798
Bosted: Bolsøya, Møre og Romsdal


Senkepøbelens far.


Vis profil
« Svar #34 på: februar 19, 2013, 15:31:17 pm »

Hahaha. Tror du må frisk opp matten æ Arnstein Gliser Eller va du bare karskblind, hehe.

 Gliser


* karskblinn.jpg (66.98 KB, 212x151 - vist 276 ganger.)
Loggført

Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #35 på: februar 19, 2013, 19:40:08 pm »

Hahaha. Tror du må frisk opp matten æ Arnstein Gliser Eller va du bare karskblind, hehe.

 Gliser

Hahaha!!! Værste æ ha sjett!! Gliser Gliser

Nei, det er ikke sånn... Tingen er at JEG er en av gutta, og telles ikke med i dameregnskapet. Blunker
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #36 på: februar 20, 2013, 16:58:14 pm »

Er det altså behov/lyst for flere damer på TT?
Isåfall, hva kan vi gjøre for å trekke flere damer?
Loggført

fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #37 på: februar 21, 2013, 05:48:12 am »

Jeg var på sånn pub i går med slik blank stang midt i lokalet. Den var voldsomt populær blandet damene der. Vi kan jo prøve med det. Forøvrig så tror jeg vi må være litt flinkere til og hjelpe eventuelle frøkner som har lyst til og suse rundt i gammel bil med det. Det er jo både gøy og vennskaps skapende virksomhet noe som ikke er og forakte av noen jeg kjenner på dette tidspunkt. Kan jo hende det dukker opp et rasshøl da. Forøvrig så har jeg personlig tenkt og oppsøke disse her i dag http://www.clubvw.org.au/ og fortelle de at alle i vw miljøt i Norge er coole og kjører pre 55 mod.. Nei må vell si det som det er .
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
Gammel-Erik
Seniormedlem
****
Innlegg: 370
Bosted: Trondheim


Som vist på TV


Vis profil
« Svar #38 på: februar 21, 2013, 15:33:47 pm »

Jeg skjønner ikke at det skal være noe trøbbel, vi har da mange stenger i TVWK-teltet?
Loggført

Besøk Trondheim Volkswagenklubb på http://www.tvwk.no
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #39 på: februar 22, 2013, 14:17:03 pm »

Jeg skjønner ikke at det skal være noe trøbbel, vi har da mange stenger i TVWK-teltet?

Problemet er vel at de ikke er blanke nok så vi må kanskje polere dem. Noe som også kanskje kan dra damer når 10/15/20 mann setter seg ned med hver sin påle mellom bena og drar opp og ned med poleringsklut......
Loggført

ORANGEBUG
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: buvika



Vis profil
« Svar #40 på: februar 22, 2013, 14:17:49 pm »

Jeg skjønner ikke at det skal være noe trøbbel, vi har da mange stenger i TVWK-teltet?

hehe, men det er svææært få av damerne, eller herrene for den saks skyld som er slanke nok til å smette imellom teltduken, påvei rundt der Gliser
Loggført

"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #41 på: februar 22, 2013, 14:53:48 pm »

Da er kluet litt god olje. Gliser
Vi er da nok hyggelige damer i klubben synes no jeg da. Der er jo trossalt ikke nå Club4 vi driver med . Vi burde vel drite i kjønnet bare de som er med har det gøy og har den samme hjerne skaden som oss og bruke penger og tid på gammel folkevogn. Dere er klar over at det mest sannsynlig ikke er helt normalt ja i år 2013?? De uten fanger foran og bak er super kule og har de senket litt foran (fjernet mye av kjøre egenskapen som ikke finnes) så er de Big wig!!  He he fanten vi er rar.
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #42 på: februar 22, 2013, 15:36:00 pm »

Da er kluet litt god olje. Gliser
Vi er da nok hyggelige damer i klubben synes no jeg da. Der er jo trossalt ikke nå Club4 vi driver med . Vi burde vel drite i kjønnet bare de som er med har det gøy og har den samme hjerne skaden som oss og bruke penger og tid på gammel folkevogn. Dere er klar over at det mest sannsynlig ikke er helt normalt ja i år 2013?? De uten fanger foran og bak er super kule og har de senket litt foran (fjernet mye av kjøre egenskapen som ikke finnes) så er de Big wig!!  He he fanten vi er rar.


Snakker vi damer eller biler nå....?  Gliser

Vel, uansett, som en kommentar vil jeg si at alle i TVWK er særdeles hyggelige og trivelige mot både menn og kvinner, og jeg tror ikke det er dét det skorter på, når det er få damer med.
Jeg tror forøvrig at det helt klart kunne trekt noen, om den mannlige delen av klubben hadde svingt seg i teltstengene. Kult
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
fantstein
Seniormedlem
****
Innlegg: 481
Bosted: hjemme hos meg selv


Fantstein


Vis profil
« Svar #43 på: februar 23, 2013, 01:17:01 am »

Da må vi barduner ganske bra !! fyldige karer ordner vel riv party og ikke rave party om de begynner og dingle i telt stengenne . Samtalen hadde beklagelig vis hellet litt i grisette rettning men skal prøve og ro den inn igjen. Jeg synes trefet i fjord og det som hendte var mer en nok for min del. Er jeg hjemme i år så skal jeg prøve og ordne muligheter for camping og fest på samme plass i år igjen .
Loggført

Fahrtknockerz Aircoolerz
         Member#2
    (The official Toer.)
     "We break wind"
It`s not the fahrt that kills,
         it`s the smell
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!