april 27, 2024, 17:20:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302 Prosjekt *Anskaffet*  (Lest 782 ganger)
Svang
Seniormedlem
****
Innlegg: 364
Bosted: Gol



Vis profil
« på: desember 16, 2012, 22:05:13 pm »

Ønsker å kjøpe ett 02 prosjekt som ikke tidligere har hatt større bulker/sjokkskader. Trenger kun være bunnplate, karosseri, skjermer og dører.

Så lite rust som mulig er å foretrekke, men heller rustet bil enn rustfri bil som har blitt sveiset av uerfarene hobbysveisere.

Send bilder og info på mail: vw_svang@hotmail.com

Torfinn Svang
 
« Siste redigering: desember 23, 2012, 23:51:13 pm av Svang » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: desember 17, 2012, 00:32:15 am »

eg har ein meget bra 72modell ståande. fronten er tilnerma fri for rust(kun litt ved kanalane trur eg), bak er da rust i fangarfester og karosserifester og litt i enden av kanalane og litt i botn av eine luftehalvmåne. golv er bra. strøkent orginalt intriør, eit lass med gamle kvitteringar,historikk etc. mykje nye bremser, delvis demontert 1600(lekker olje so må ut uansett) bilen har bra crom og orginallakk som er sprayboks lakka diverse plassar pga ein idiot som hadde bilen ein kort periode. frontplate og skjermar+evt panser bør lakkast opp pga steinsprut og sprayboks.

sender bilder imorgo om du er intrisert.

ellers har eg eit laust karosseri ståande. jubileumsmodell. serdeles lite rust. manglar skjermar og dører men resten er dar. strøkent taktrekk,dashbord etc. men hadde tenkt å bruka ledningsnettet frå denne..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Svang
Seniormedlem
****
Innlegg: 364
Bosted: Gol



Vis profil
« Svar #2 på: desember 17, 2012, 00:41:38 am »

PM
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!