april 27, 2024, 20:26:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Megasquirt 2 V2.2 - dårlig kjøp, pga eldre type printkort?  (Lest 718 ganger)
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« på: desember 27, 2012, 00:43:56 am »

Har tilbud om et ubrukt MS 2 V2.2 sprut med kabelsett, Jimstim og relebord til 2 lapper, men er usikker mht om denne versjonen av printkortet er problematisk? Det er sammensatt av et av firmaene som er proffe på dette, og har til dags dato ikke sittet i bil. Så vidt jeg har forstått så er også dette mulig og oppgradere til MS3, men med noen mindre "mangler" i forhold til nyere printkort. Leste også noe om at det ikke uten modifisering dekker alle typer innsprutdyser. Hva sier dere som har erfaring, noe og gå for eller bør jeg vente til jeg finner V3.0 / V3.57???
« Siste redigering: desember 28, 2012, 10:27:01 am av Hulken » Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #1 på: desember 27, 2012, 15:26:39 pm »

Ingen MS guruer på nett om dagen?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #2 på: desember 28, 2012, 10:12:26 am »

Hva hadde du tenkt å koble til av dyser og tenning?
Om du bruker fordler med HAL sensor og høyom dyser og ikke skal bruke noe fancy tomgang styring fungerer det i alle fall fint som snus med MS1 og v2 kortet

Ford EDIS som er mye brukt fungerer jo også fint på MS1 v2 kortet
http://msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extra_Ignition_Hardware_Manual.htm#edis


Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #3 på: desember 28, 2012, 10:27:51 am »

Han ombestemte seg plutselig, så da får jeg vel kikke meg rundt etter en nyere versjon etter hvert....   Osteaktig
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!