april 26, 2024, 01:49:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vestlending flytter til Toten med bikkje og boble  (Lest 3681 ganger)
Fiskars
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Vindafjord, Rogaland


VMP


Vis profil
« på: januar 01, 2013, 15:55:56 pm »

Hei
I løpet av en god måneds tid flytter jeg til Gjøvik/Lillehammer og lurer i den forbindelse på om det er bra vw-aktivitet i området. Var på bugcamp i 2012 og det såg veldig lovende ut. Finnes det noe felles møte eller mekkelokale her? Er veldig interessert i å komme i kontakt med likesinnede vw folk.
Øyvind

Skrev for sikkerhets skyld både her og på vwacm..
« Siste redigering: januar 01, 2013, 15:58:58 pm av Fiskars » Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #1 på: januar 01, 2013, 16:33:48 pm »

Er aktivitet på Lillehammer men vi opererer under radaren Osteaktig På Gjøvik er de flinkere etter som jeg har skjønt Blunker
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #2 på: januar 01, 2013, 17:24:45 pm »

Det er jo to organiserte klubber her i området.

Toten Bugs, som navnet sier så dekker klubben Toten og Gjøvik. Sånn jeg har sett det fra utsiden så er det en meget sosial gjeng som treffes titt og ofte både organisert og uorganisert. Arrangerer treff på høstplaten i Gjøvik.

Volkswagen Auto Club Mjøsa er den "gamle" klubben for hele Mjøsområdet. Her er det vel størst aktivitet på Hamar nå om dagen. Arrangerer vinterløpet Fun Run første lørdag i januar og treffet Bug Camp siste helgen i mai - om det ikke er endret?

Utover klubbene så er det en del som ikke er med i noen av dem, slik at totalt sett så er det et relativt stort VW-miljø her i distriktet.
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Fiskars
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Vindafjord, Rogaland


VMP


Vis profil
« Svar #3 på: januar 01, 2013, 19:19:07 pm »

Ja det virker som om det er ganske bra med luftkjølt i området. Var vel rundt 70 biler på bugcamp? Alltids noen tilreisende men de fleste var vel lokale både fra riktig å feil sie av Mjøsa. (Jeg vet ikke hva som er er rette sia.. Øyerulling )
Det er litt usikkert hvor jeg skal bosette meg men det blir i hvertfall en plass mellom de tre mjøsbyene. Uansett så er det jo ikke så store avstander så to klubber er jo luksus. Dama studerer på Gjøvik så det er i utgangspunktet rundt der vi leter etter noe å leie hvis jeg finner en jobb i området.
Det høres bra ut dette. Snakkes sikkert til våren da
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #4 på: januar 01, 2013, 19:29:08 pm »

For å si det sånn,Gjøvik og Lillehammer tilhører den riktige sia av Mjøsa,LA DET ALDRI VÆRE NOE TVIL OM DET!!! Blunker
Loggført
Fiskars
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Vindafjord, Rogaland


VMP


Vis profil
« Svar #5 på: januar 01, 2013, 19:39:01 pm »

Ok Gliser tipper det er flere meninger om den saken. Men godt jeg mest sannsynlig havner på rette siden da Blunker
Loggført
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #6 på: januar 01, 2013, 23:09:26 pm »

Ja det virker som om det er ganske bra med luftkjølt i området. Var vel rundt 70 biler på bugcamp?
Gange det tallet med to så har du riktig antall biler på treffet i 2012.  Gliser
Loggført
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #7 på: januar 02, 2013, 00:13:58 am »

 Gliser Gliser

Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!