april 29, 2024, 00:21:22 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: ****SOLGT**** "Gellerskydd" til T1 med liggede lykter. ****SOLGT*****  (Lest 757 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: januar 02, 2013, 21:37:21 pm »

Dette er et par (NOS vare), men uten original eske. Følger med alle fester.
Selges for høyeste bud over 1000,- Kan legge ut bilder i morgen hvis det er interesse.
« Siste redigering: januar 04, 2013, 21:43:02 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: januar 04, 2013, 11:48:37 am »

skal nå sjekke om "bilder selger" som det så fint heter Gliser

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
1960tomsy
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Maura/Nannestad



Vis profil
« Svar #2 på: januar 04, 2013, 18:40:51 pm »

Byr 650.
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: januar 04, 2013, 20:11:13 pm »

Byr 650.


Selges til høyeste bud over 1000,-....... Var den setningen uklar?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
H-1835
Supermedlem
*****
Innlegg: 1131
Bosted: Skien - Telemark


H-1835


Vis profil
« Svar #4 på: januar 04, 2013, 20:30:10 pm »

"Krystal"  Gliser

Kjøper de gjerne tilbake for det du gav for dem..  Har savnet de siden jeg solgte de...  Kontakt meg på pm eller tlf. 92051229
Snorre...
« Siste redigering: januar 04, 2013, 20:46:10 pm av H-1835 » Loggført

Snorre, 92051229
1958, 1958 og 1953 -1200 T1
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: januar 04, 2013, 21:40:57 pm »

Der kom tusenlappen frem og han jeg kjøpte de av vil ha de tilbake så da ser jeg ingen grunn til å drøye dette salget videre Glad

Solgt til H-skiltet.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!