mars 28, 2024, 15:49:56 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Flytter til Skreia i sommer.  (Lest 13263 ganger)
Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« på: mars 18, 2013, 12:24:55 pm »

Hei.

Jeg bor på Lørenskog (opprinnelig fra feiring) og har bodd her i mange år, men nå er tiden inne for å ta til fornuften ( ;-) ) , nemlig å flytte til Toten...

Er ikke medlem i noen klubb nå, men tenkte jeg skulle se litt hva som er i området dit jeg flytter. Dere er vel nærmeste klubb for meg da siden jeg skal flytte til Skreia?

Kjøpte meg ei boble i fjor høst (hatt 2 før) som jeg driver å bygger nå, så får vi håpe den kommer på hjul i sommer (uten at jeg kan love noe enda).

Blir vel dessverre noe begrenset skruing når jeg flytter oppover grunnet at jeg har en hel gård jeg skal pusse opp og at jeg blir pappa til våren+ at jeg er ganske aktiv på Rc-fronten, buggy. Men hadde uansett vært litt artig å bli kjent med boblefolket i nærområdet  Gliser

Mvh.

Arne-P.
Loggført

Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 272
Bosted: raufoss, vestre toten



Vis profil
« Svar #1 på: mars 18, 2013, 12:54:00 pm »

Velkommen til Toten Glad Skreia er slettes ikke den dummeste plassen å flytte, der bodde jeg mine første 11 år og må innrømme at jeg godt kunne tenke meg å flytte tilbake dit. Men er ikke så langt å reise fra meg fra der jeg bor nå, så det går an å cruise en runde rundt i område Glad Er fint på Toten altså;) klubben vår skal holde treff i år på Viken II i august, så da må du ta turen innom å holde oss med selskap Glad Ellers så er noen av oss aktive på cruising på onsdager og tar da turen til Lena Grill. Der samles det masse gammelt og gromt av noen kjøretøy.. ikke bare bobler altså, men alt inne gammel bil Blunker Så Kom innom å ta en kaffekopp eller is sammen med oss Glad 1 Mai cruising har vi å, og vi pleier å avslutte på Skreia stasjon der yttevika rock og amcarklubb pleier å holde treff med underholdning. I fjor samla vi 31 bobler som cruisa dit Glad Ellers så blir det litt små sammenkomster da iløpet av sommern. En fellesgrilling rundt sankthans har vi pleid å ha og håper vi får til det oxo i år Glad Så følg med innpå her, så oppdaterer vi så fort det skjer noe i nærområdet Glad Håper du har lyst til å hilse på oss og velkommen skal du være Glad
« Siste redigering: mars 18, 2013, 20:06:38 pm av Gøyer`n » Loggført
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 18, 2013, 13:00:18 pm »

Feiring av fint, har noe familie der.

Alltid fint med en klubb lokalt med noen ivrige sjeler som lider av samme basillen som deg.
Skreia skal vist være riktig side av Mjøsa har jeg også hørt fra folk  Osteaktig
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #3 på: mars 18, 2013, 13:05:41 pm »

Velkommen til Toten Glad Skreia er slettes ikke den dummeste plassen å flytte, der bodde jeg mine første 11 år og må innrømme at jeg godt kunne tenke meg å flytte tilbake dit. Men er ikke så langt å reise fra meg fra der jeg bor nå, så det går an å cruise en runde rundt i område Glad Er fint på Toten altså;) klubben vår skal holde treff i år på Viken II i august, så da må du ta turen innom å holde oss med selskap Glad Ellers så er noen av oss aktive på cruising på onsdager og tar da turen til Lena Grill. Der samles det masse gammelt og gromt av noen kjøretøy.. ikke bare bobler altså, men alt inne gammel bil Blunker Så Kom innom å ta en kaffekopp eller is sammen med oss Glad 1 Mai cruising har vi å, å vi pleier å av slutte på Skreia stasjon der yttevika rock og amcarklubb pleier å holde treff med underholdning. I fjor samla 31 bobler som cruisa dit Glad Ellers så blir det litt små sammenkomster da iløpet av sommern. En fellesgrilling rundt sankhans har vi pleid å ha og håper vi får til det oxo i år Glad Så følg med innpå her, så oppdaterer vi så fort det skjer noe i nærområdet Glad Håper du har lyst til å hilse på oss og velkommen skal du være Glad
Høres veldig bra ut, da er nok dere klubben for meg-he he.

Jeg må nok stå over 1.Mai-cruising i år men artig å høre at det skjer ting!

Viken er jo like ved, vært der noen ganger faktisk..

31 boble var jo bra, liker!

Jeg skal kjøre nm (RC) i Innherred i August og håper det ikke kræsjer med samme helgen dere har treff men det får jeg se på senere.

Gleder meg stort til å treffe nye folk i boblemiljøet der oppe! Kjenner en del totninger men de har dog ikke boble Øyerulling
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #4 på: mars 18, 2013, 13:07:33 pm »

Feiring av fint, har noe familie der.

Alltid fint med en klubb lokalt med noen ivrige sjeler som lider av samme basillen som deg.
Skreia skal vist være riktig side av Mjøsa har jeg også hørt fra folk  Osteaktig
He he, enig der-riktig sida ja Gliser

Ble heldigvis Skreia, stod over Feiring selv om jeg er oppvokst der. Har en del familie på Toten. Mer sol på Skreia-he he...

Hvem er du i Fam med i Feiring?
Loggført

Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #5 på: mars 18, 2013, 13:45:17 pm »

Hvem er du i Fam med i Feiring?

Skaug og Tosterud
Loggført

Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mars 18, 2013, 13:56:43 pm »

Hvem er du i Fam med i Feiring?

Skaug og Tosterud


Samt litt VW familie også da. Anders Røsåsen på Skreia  Blunker
Også kalt Toten-generalen internt i RoA
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #7 på: mars 18, 2013, 15:12:17 pm »

Hvem er du i Fam med i Feiring?

Skaug og Tosterud


Samt litt VW familie også da. Anders Røsåsen på Skreia  Blunker
Også kalt Toten-generalen internt i RoA
Ja ja, Einar, Eva-Britt og Siv Tosterud kjenner jeg, Skaug er nok litt ukjent.

Totengeneralen må jeg vel bli kjent med etterhvert :-)

Skal hente meg eksosanlegg til bobla i dag, så da er vi ett skritt nærmere veien  Gliser
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #8 på: mars 18, 2013, 23:52:16 pm »

Velkommen til Toten Glad Skreia er slettes ikke den dummeste plassen å flytte, der bodde jeg mine første 11 år og må innrømme at jeg godt kunne tenke meg å flytte tilbake dit. Men er ikke så langt å reise fra meg fra der jeg bor nå, så det går an å cruise en runde rundt i område Glad Er fint på Toten altså;) klubben vår skal holde treff i år på Viken II i august, så da må du ta turen innom å holde oss med selskap Glad Ellers så er noen av oss aktive på cruising på onsdager og tar da turen til Lena Grill. Der samles det masse gammelt og gromt av noen kjøretøy.. ikke bare bobler altså, men alt inne gammel bil Blunker Så Kom innom å ta en kaffekopp eller is sammen med oss Glad 1 Mai cruising har vi å, og vi pleier å avslutte på Skreia stasjon der yttevika rock og amcarklubb pleier å holde treff med underholdning. I fjor samla vi 31 bobler som cruisa dit Glad Ellers så blir det litt små sammenkomster da iløpet av sommern. En fellesgrilling rundt sankthans har vi pleid å ha og håper vi får til det oxo i år Glad Så følg med innpå her, så oppdaterer vi så fort det skjer noe i nærområdet Glad Håper du har lyst til å hilse på oss og velkommen skal du være Glad
Kusina mi og jenta som jeg er fadder for bor i plogveien på Raufoss, så er litt kjent i området.

Kjente han som drev grillen før tror jeg, Jardar Nilsen vel? En slektning av fetter'n min-he he. Typisk tema når'n KJÆM til Toten, ælle kjinner ælle...

Jeg får nok bli kjent med dEkk der oppe når jeg får rulla bobla på veien, gleder meg! :-)
Loggført

Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #9 på: mars 21, 2013, 20:26:05 pm »

Hadde vørri stas og bli kjent med flere vw folk fra Toten sjøl:) Har vert altfor dårlig sjøl til og ta kontakt med folk fra området, tenkte melde mei inn i Totenbugs til sommeren:))

Vi får treffes og ta en softis på billit kioske'n til sommars arne:) hadde vøri morro:)

Mvh Anders Røsåsen aka Toten-Generalen fra Skreia;)
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #10 på: mars 21, 2013, 22:49:20 pm »

Hadde vørri stas og bli kjent med flere vw folk fra Toten sjøl:) Har vert altfor dårlig sjøl til og ta kontakt med folk fra området, tenkte melde mei inn i Totenbugs til sommeren:))

Vi får treffes og ta en softis på billit kioske'n til sommars arne:) hadde vøri morro:)

Mvh Anders Røsåsen aka Toten-Generalen fra Skreia;)

Ja, det hadde vøri no;-)

Får håpe jeg får bobla på hjul i år da, har att en deL...  Sjokkert
Loggført

Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #11 på: mars 21, 2013, 23:04:51 pm »

tenkte melde mei inn i Totenbugs til sommeren:))

Flere RoA folk som har svart her i alle fall  Sjokkert
Loggført

Arnefles
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #12 på: april 24, 2014, 18:03:02 pm »

Hei.

Som dere skjønner ble det litt brems i bobleprosjektet mitt, ble rett og slett for mye med flytting, unge og jobb på engang.

Derfor har det dessverre ikke skjedd noe i garasjen på lenge, bobla står der urørt!

Jeg har bare såvidt vært innom og titta litt på bobla innimellom men har dessverre ikke blitt noe skruing...

Jeg driver fortsatt med husprosjektet på Skreia, kledning nå.

I slutten av Mai går jeg ut i 50% pappaperm og da håper jeg at jeg får litt tid til bobla!

Planen er å skru litt der den står nå og senere få den opp til Skreia for fullføring der.

Jeg trenger en fin plass å skru på hjemme og da har jeg planer om å først og fremst ordne meg en fin plass i uthuset med rett golv og senere nye vegger og isolering. -Da blir alt så mye lettere for meg :-)

Hver gang jeg er bortom Skreia sentrum titter jeg ned på den svarte bobla ved Esso'n, er det noen av dere som eier den? -Stått ute i hele vinter ser jeg...

Hvordan melder jeg meg inn i klubben deres?

Da blir det ikke 1.Mai cruising på meg i år heller...-ARRG!! :-(

Jeg bor forresten i Ulsrudvegen 32 (der låven er under riving) på nersiden av Helgestadfeltet, mot renseanlegget.

Hvis noen vil komme innom for en bobleprat, velkommen! :-)


Mvh.

Arne-P. 
Loggført

MrKreosot/ Arne
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 744
Bosted: 2ten Eastside



Vis profil
« Svar #13 på: april 25, 2014, 11:50:47 am »

Hoi.

Gå inn på www.totenbugs.con, så ser du hvordan man melder seg inn. Du er hjelrtelig velkommen.
Loggført

Mvh Arne
92644716
66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot
68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit
69 mod Type 3 Fastback, no name yet.

"Arbeidet hater mannen"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!