mars 29, 2024, 11:09:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1963 T1 Selges  (Lest 1227 ganger)
orwold
Nybegynner
*
Innlegg: 34
Bosted: Myrstadveien 2 7080Heimdal


Vis profil

« på: mars 19, 2013, 18:06:43 pm »

Selger et lett prosjekt T1 1963. Lite rust. Rust forran bakskjerm på venstre side.Plate følger med. Ingen rust ellers hva jeg kan se.Står uten skjermer no og det  finnes ingenting der. 1200 motor starter og går men må ha en clutch justering. Byttet gearboks av forrige eier. Lakken er grei med litt pleie. Dekk kan diskuteres. Har flere alternativ på dekk og felg. Bremser må gåes over .Har diverse deler til bilen.  Forstilling er skiftet og må justeres. Litt småfiks på lys og diverse men overkommelig. Lurt med el gjennomgang (eller den må taes)

* 1963.jpg (134.87 KB. 800x533 - vist 278 ganger.)
Har deler der også. Innvendig har jeg nettopp tatt gulv og renset for dritt.Mangler å smøre inn. Nytt taktrekk men dårlige stoler. Dørtrekk ok. Lys grå. Denne bilen kommer lett på veien tll sesongen med litt tid og pleie. Selges fordelaktig til en som vil ta vare på den. Har så alt for mange prosjekter. Vi blir uansett enige om prisen. Gies ikke bort da den ikke tar plass. Vær så snill ikke skambud. Jeg vet verdien sånn nogen lunde.  Har som sagt flere alternativer.  Kan selges med nye felger og dekk til rett pris. MVH Orwold. PS sliter med bildeinnlegg. Sender bilder på mail /SMS ved interesse. orwold.oddrune@gmail.com. Lite dataekspertise her i gården.

Loggført
orwold
Nybegynner
*
Innlegg: 34
Bosted: Myrstadveien 2 7080Heimdal


Vis profil

« Svar #1 på: mars 19, 2013, 18:08:12 pm »

Ble bilde . Jaja Her er iallefall doningen med felger som er solgt. Har som sagt andre.
Loggført
orwold
Nybegynner
*
Innlegg: 34
Bosted: Myrstadveien 2 7080Heimdal


Vis profil

« Svar #2 på: mars 26, 2013, 18:04:01 pm »

Solgt.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!