mars 29, 2024, 11:20:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1600 SP gasser?  (Lest 1306 ganger)
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« på: mars 21, 2013, 12:00:51 pm »

Hei, er det noen som vet hvilken gasser som normalt sitter på en 1600 singelport?
Bor på Malta og bilen står i en garasje i Norge så jeg får ikke sjekka selv Rekker tunge
Må jo ha en fungerende gasser når jeg skal hjem til Norge i sommer Blunker
Loggført

1971 1302 L
Kim Larsen
Seniormedlem
****
Innlegg: 302
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: mars 21, 2013, 14:59:30 pm »

31pict
Loggført
nk
Supermedlem
*****
Innlegg: 1011
Bosted: Hønefoss



Vis profil
« Svar #2 på: mars 21, 2013, 15:44:48 pm »

Satt 30 PICT-2 på min originalmotor, - kjører med 31 PICT-3
Loggført

tlf: 40843606
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #3 på: mars 21, 2013, 16:08:19 pm »

Takk for hjelpen!
Hva er fordelen med en 31 pict 3 kontra original 30 pict 2?
Loggført

1971 1302 L
nk
Supermedlem
*****
Innlegg: 1011
Bosted: Hønefoss



Vis profil
« Svar #4 på: mars 21, 2013, 17:23:18 pm »

Fordelen for meg var att den var i bedre stand  Gliser
Loggført

tlf: 40843606
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #5 på: mars 21, 2013, 17:29:56 pm »

Hehe ok Rekker tunge Ja, men da har jeg iallefall lagt inn bud på den nyoverhalte 30 pict 2 gasseren her på forumet så får man se hvordan det går.
Takk igjen!
Loggført

1971 1302 L
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1952
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #6 på: mars 21, 2013, 18:13:07 pm »

Og her er dysebestykningen som VW valgte til "B" motorene.


* Dyser.JPG (48.61 KB, 800x269 - vist 113 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #7 på: mars 21, 2013, 18:43:26 pm »

Takk for hjelpen!
Hva er fordelen med en 31 pict a.3 kontra original 30 pict 2?

ingen, slik jeg ser det. 30 gasser er ofte lettest å stille inn og laget for å matche lave fordelere uten vekter og kun vakuum
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #8 på: mars 21, 2013, 19:49:23 pm »

Satt 30 PICT-2 på min originalmotor, - kjører med 31 PICT-3

1600 single funker bra med 30 pict-2 IMO
Loggført

Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #9 på: mars 21, 2013, 21:10:09 pm »

Da blir det nok til at jeg skaffer en 30 pict 2. Jeg mente det var 30 pict 2 som sitter på motoren fra før, det var bare vanskelig å være sikker når man sitter rundt 400 mil unna Rekker tunge
Loggført

1971 1302 L
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!