mars 28, 2024, 11:35:41 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trenger hjelp til mekanisk fiksing av 1970 1200.  (Lest 512 ganger)
Dulli
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted:


Vis profil

« på: april 04, 2013, 09:53:57 am »

Jeg har en 70 mod 1200(det er ihvertfall det som står i vognkortet:-). Har fikset litt på den utseendemessig, men har dessverre lite eller ingenting peiling på det mekaniske.
Skulle nok hatt en liten sjekk på motor, bremser og det som er. Bilen starter og er kjørbar, men etter en times tid(noen ganger også mindre) så stopper den. Ikke mulig å starte, men når jeg har ventet alt fra 15min til 1 time, så starter den igjen. Og hele prosessen gjentar seg. Er det noen som vet om bra verksteder i Rogaland som har god kjennskap til boble? Eventuellt noen som har lyst eller vet om noen som driver med rep. av VW boble?

Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1 på: april 04, 2013, 11:15:58 am »

Om du ikke finner noen til å skru:
Høres ut som defekt coil. Lurt å sjekke stiftåpningen også evt skifte stift og kondensator.

Anbefaler deg å kjøpe en haynes-bok. Der står det meste du trenger å vite. Det er enkle biler å skru på. Du kommer langt med en skrutrekker og et par fastnøkler.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!