april 29, 2024, 12:21:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fusk ved pådrag...  (Lest 2352 ganger)
vw62
Nybegynner
*
Innlegg: 49
Bosted: Halden


Vis profil

« på: april 28, 2013, 20:19:13 pm »

Hei...Må nok krype til korset ved å spørre dere om tips og råd..... Kort om meg,jeg heter Arthur, bor i Halden,jobber som båt-mekaniker ved Båt Holm a/s.
32 år og 2 døtre,samboer.... Kjøpe en 79 bay i 2003 som skulle restureres over tid.....Sist Fredag kom endelig skiltene, etter 10 år...... ;DJeg har gjort alt med motor og grunnarbeid på bil før lakk,sveisejobb ble satt bort....motor er en 2l cj, det ble byttet kam og alt av lager samt pakn./tetn. og stempelringer,her er alt std.Toppene ble overhalt av en som kaller seg solheim motor i Halden. Det ble også montert empi 34 epc forgassere og ignitor tenning.....Motor har vært startet i bilen i ny og ne,går som en klokke på tomgang og ved å ruse den i fri. Når jeg skulle ta en liten tur på veien i går så oppdaget jeg at den ikke tåler belastning,så fort jeg gir litt gass under kjøring så begynner den å holde i mot,skjer med andre ord ikke en dritt..... sjekket vent klaringer og tenning,alt ok her. Fortenning blir også dratt opp ved rusing. Det er også montert en facet bensinpumpe med ekstern regulator,står på 3,5psi.... Har også prøvd ulike str hoved dyser uten endring..... Om noen har noen ideer så hadde jeg blitt glad om dere ville delt det med meg........ Blunker
Loggført
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #1 på: april 29, 2013, 18:48:48 pm »

Kan være innsugene dine som iser ned.hvilken type luftfilter kjører du med?
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98