april 19, 2024, 02:34:43 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ta-med-dag  (Lest 1897 ganger)
Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« på: juni 07, 2013, 20:47:18 pm »

Jeg har tre motorer stående, som jeg må rydde bort. Det er vel en 1200 og to 1300, tror jeg. Litt usikker.
Så jeg vurderer å invitere til "ta-med-dag" i garasjen, slik at de som måtte være interessert i deler, bare kan komme og ta med seg.
Det er mye rask, men noe kan være absolutt brukbart. Noen må GJERNE ta med seg blokkene.

Noen som er interessert? Søndag? Kanskje jeg slår til  med vafler med det samme, så det går an bare å stikke innom, om motordelene ikke frister. Lenge siden sist jeg stekte vafler i garasjen nå. Glad

Jeg kommer sikkert til å kaste ting, hvis ingen vil ha det. Og jeg tuller ikke... Jeg har samlefobi. Blunker
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #1 på: juni 08, 2013, 13:45:10 pm »



Jeg kommer sikkert til å kaste ting, hvis ingen vil ha det. Og jeg tuller ikke... Jeg har samlefobi. Blunker

Gå'kke an det...iallefall ikke når man holder på med gamle biler. Samlemani og skrotnissesyndromet er det eneste som gjelder Gliser
Loggført

Bugarella
Moderator
Seniormedlem
*****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #2 på: juni 08, 2013, 16:09:45 pm »

Gå'kke an det...iallefall ikke når man holder på med gamle biler. Samlemani og skrotnissesyndromet er det eneste som gjelder Gliser

Jeg representerer den nye vinen... Knegg! ;-D

Jeg blir i garasjen i alle fall, i morgen i to-tretida, så da er det bare å komme og hente seg skrot. Det blir vafler også, om noen bare har lyst til å se på skrotet, og slå av en skitprat om hva den ovalen min FAKTISK er verdt... ;-)

Hjarteleg velkommen!
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!